|
Post by Enedar on Jun 21, 2007 22:03:40 GMT 1
"Ja.. jeg er meget farret vild i den her by, selvom du har vist mig den så fint." sagde han. "Tror du ikke du kender et andet sted?"....
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 22:05:51 GMT 1
Ad'rónakk pegede over på sengen, som stod i et mindre side rum. Nightie gik over imod sengen og lige inden hun lagde sig på den, smed hun kåben. Ad'rónakk kom så over, og lagde sig ved siden af hende, "Skal du ikke have bukserne af?" spurgte han, og kiggede kærligt på hende. "Det må du klare" Svarede Nightie, og lagde sig til rette.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 21, 2007 22:08:22 GMT 1
"Der er en vildt hyggelig kro her i nærheden" Sagde Ad'mina glad. "Det kan være at vi kan få nogle værelser dér.. Kom!" De gik af snoede veje og imellem sandfarvede huse. Ad'mina var næsten bange for at hun havde tabt Enedar en gang imellem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 21, 2007 22:13:21 GMT 1
Og så gik Ad'rónakk ellers igang. Først tog han selv sit tøj af. Han startede med overkroppen, så man kunne se hans maskuline krop(savler!) Og så tog han *alt det andet* af, så han tilsidst, havde blottet sig totalt for Nightie. Derefter tog han Nightie's bukser af hende, og strøg sine fingre opover hendes ene ben. Nightie syntes allerede at det kilede,
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 13:10:00 GMT 1
Enedar syntes ikke rigtigt at kunne følge med hende i starten, men lidt efter lidt gik det bedre. De snoede sig om alle hjørner af alle mulige mystiske bygninger, og også nogle få almindelige huse. De nåede snart til den hyggelige kro der lå på hjørnet af noget der lignede en hovedgade. Han tænkte på hvor dejlig en dag det havde været.. Hvad mon Nightie lavede nu ?? tænkte han... ;D
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 13:47:24 GMT 1
Da de gik ind i Vindarros krostueblev de modtaget med musik og snakken. 3 mennesker - i 30års alderen - dansede rundt på et af de lange borde der stod inden for. Alle der sad/stod ved bordet lo og klappede. Der sad nogle ved et andet bord og spillede på forskællige instrumenter. Ad'mina begyndte at trække Enedar hend til Disken.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 13:49:11 GMT 1
"Nå, men er du tørstig.??" spurgte Enedar stille inden de kom helt hen til disken. "Jeg kan godt betale, som tak for rundturen" sagde han venligt ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 22, 2007 13:54:06 GMT 1
(Jeg springer altså resten af det Nightie og Ad'rónakk laver over! MUHAHA!) ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... ... Da Nightie og Ad'rónakk havde revet sig løs fra hinanden igen, lå de bare og kiggede på hinanden. Nightie strøg ham blidt over kinden, ligesom han havde gjordt ved hende, dengang ved stencirklen.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 22, 2007 18:19:16 GMT 1
"Det kunne jeg da godt tænke mig!" Sagde Ad'mina glad. Hun virkede slet ikke træt efter den lange gåtur rundt i byen. Hun lod Enedar gå hend til disken først.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 22, 2007 22:07:11 GMT 1
"Kom, du går med og vælger hvad du vil ha'.. så skal jeg nok betale!" sagde han og kiggede på hende. Hun havde været ivrig og oppe at køre hele dagen, og han forstod ikke hvordan hun kunne blive ved med at ha' så meget energi..
|
|