|
Post by Enedar on Aug 14, 2007 18:35:48 GMT 1
"Hvad? Er der måske noget i vejen med det?" sagde han kærligt, og nussede Ad'minas hår. Han satte sig godt til rette, og spurgte så: "Nå.. er der noget du gerne vil vide Nightie? Så vil jeg se om jeg kan svare på det.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2007 18:44:14 GMT 1
"Haha! Det kommer selvfølgelig an på hvad jeg skal spørge om. Jeg er næsten sikker på at der er noget om noget, som jeg ved mere om... eftersom jeg har prøveet det flere gange! MUHAHA!" Nightie lavede sit "Muhaha!" ansigt:P
|
|
|
Post by Administrator on Aug 14, 2007 18:49:05 GMT 1
Ad'mina lo og smilte bredt til Nightie. "... I rider ud! Og i kommer ikke tilbage før i har sejret!" Lød en klar stemme i det fjerne. "Sig mig, er det ikke Min bror?" Spurgte Ad'mina glad. "Det må være rytterne han sender ud nu!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 14, 2007 18:55:07 GMT 1
"Ja.. jeg kan høre hoveslag" sagde Enedar, og foldede ørene ud. "Nå.. han kommer vel forbi hvis han har lyst." sagde han glad, og begyndte nu at række armen længere ned, og kærtegne hendes kind. Han behøvede ikke at bøje sig..
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2007 19:09:13 GMT 1
"Hvad skal de ryttere så lave? Krigen starter vel ikke allerede??" Nightie kiggede let skræmt i retning af lyden. Det ville a være ret hurtigt den krig havde startet?? O.o
|
|
|
Post by Administrator on Aug 14, 2007 19:17:50 GMT 1
"Nej, tag du det bare roligt!" sagde Ad'mina og smilte hendes karakteristiske, næsten barnlige, smil. "Han ville ikke fortælle mig hvad det var... Han sagde at det var noget personligt. En efterforskning af en slags tror jeg, hvis man bedømmer ud for antallet af ryttere... Det har intet at gøre med elverpakten!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2007 19:32:39 GMT 1
"Smart nok! Så er det igang" Nightie smilede, halvt lettet over at krigen ikke var gået igang. Hun sukkede kort.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 14, 2007 19:38:18 GMT 1
"HVAD ER IGANG?!?!" Ad'mina hoppede en halv meter af nysgerrighed. Nightie vidste noget som hun ikke vidte. "sig det, sig det, sig det, sig det!!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 14, 2007 19:54:20 GMT 1
"Noget som Ad'ronakk fortalte mig i går aftes... eller tidligt i morges?" Burde Ad'mina ikke allerede vide det? O.o De plejede jo ellers at vide alt om hinanden...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 15:40:16 GMT 1
"Pyt han kommer vel her over hvis han får lyst" sagde Enedar og havde egentlig ikke lyst til at han kom. det hyggeligt nok som de var nu. Han fortsatte med at kærtegne Ad'mina, og sagde så :"Nå, men det var meget vi havde at snakke om, hva?? Han havde lyst til at få gang i en samtale..
|
|