|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 15:44:27 GMT 1
"Hmm..." Ad'mina 'puttede' sig ind til Enedars ben og spurgte så "Er der ellers noget jeg er gået glip af mens jeg har været til oplæring?" Hun var vildt nysgerrig efter at høre om alt hun var gået glip af!
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 15:55:48 GMT 1
"Njah... måske... jo, det er der nok!" Nightie prøvede at skimme hendes hukommelse igennem for vigtige ting som havde sket mens Ad'mina ikke havde været der. Ud over de ting som hun helt klart allerede vidste, var der ikke rigtig sket noget...? "Nah... Men jeg har mødtes med min bror, for et par uger siden" hun havde næsten helt glemt deres møde-.-'
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 15:57:04 GMT 1
"Uh!" Ad'mina hoppede en halv meter igen. "fortæl!!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 15:59:52 GMT 1
"Ja, og jeg har bare trænet en del, og tænkt på dig, drømt om dig, hungret efter dig" sagde han lidenskabeligt og nærmeste poetisk. "Men nu er du her endelig.." sagde han stille, bukkede sig ned og nappede blidt i hendes øre. "Nå ja, fortæl.. hvordan var det møde??" Enedar var også nysgerrig om at vide noget mere om Nighties bror.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 16:04:05 GMT 1
"Det var bare helt normalt. Vi snakkede om vhad vi hver iser havde oplevet, efter vi havde snakket sidst... Hvilket cirka er et halvt år siden, doh. Det var ikke så interessant..." Nightie vidste ikke hvad der ellers var at sige om deres møde. Det havde jo kun været en formalitet:P
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 16:08:21 GMT 1
"Hvordan er din bror?" Spurgte Ad'mina Interresseret. hun havde aldrig tænkt over Nightie og Enedars Familier... Og de kendte en masse fra hendes familie...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 16:12:36 GMT 1
"Tjah, han er ældre, højere, mere maskulin, har en fiskehale(XD)... Og ellers minder han ikke det mindste om mig. Han er ikke så humor fikseret som jeg er, han tager alting utrolig personligt. Og så er han til tider agressiv" Nightie betragtede ham, som hendes eget mandlige modstykke.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 16:16:30 GMT 1
"Han lyder da som en fin fyr.." sagde Enedar. Det var godt at hun også havde en fra sin familie at snakke med, en der forstod hende, det var altid godt. "Hmm.. ja vi har jo hilst på meget af din familie" sagde han venligt til Ad'mina.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 16:18:41 GMT 1
"ja..." Sagde hun med et fjollet grin. "Er der nogen spørgsmål?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 16:22:59 GMT 1
"Jeg har et!" Nightie kiggede mistænksomt på Ad'mina... "Er der nogen i din familie som hedder... AD'BENTE?!" Nightie var ved at knække sammen af grin, men hun prøvede at holde den mistænksomme maske lidt endnu... Hvor godt det så gik?
|
|