|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 19:32:13 GMT 1
Ad'mina slog sin fri hånd op for munden. "Enedar.." sagde hun hæst. "Du troede at jeg... Du troede at jeg mente..?" Hun gav slip på hans håndled og gik et par skridt tilbage fra ham. "Du tror at det betyder noget hvad du har gjort? Eneder... Jeg vil jo bare have din tilvivelse for det JEG har gjort!" Hun dregede om på hælene og løb... Hun løb. Hun tænkte ikke over hvor hun ville hen, hun løb bare...
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 19:44:21 GMT 1
Enedar sad som forstenet. Var det dét hun havde ment? Hvordan kunne han ikke have set det..? Han.. han havde reageret forfærdeligt.. men der var kun en ting at gøre.. Al hans gråd, angst, hans opgivende ånd, hans fortvivlelse, forsvandt på et sekund, han rejste sig med et udtryk han kun få gange havde haft før. Han så hende, og spurtede af al kraft op til hende, stoppede foran hende, greb hende i armene, og holdt hende hårdt fast. Han kiggede på hende med at dræber udtryk, og så nærmest ud som om han fnyste.
"Jeg misforstod dig" sagde han så roligt, og slap roligt grebet på hende. "Ad'mina, jeg vil tilgive dig for alt i verden." Han kiggede fast på hende. "Jeg tilgiver dig, hvis du lover aldrig at altid at sige ting til mig. Jeg kan tilgive dig for alt, men ikke så længe du ikke siger det."
"Jeg tilgiver dig Ad'mina.. kan Du tilgive mig for at ha' opført mig så dumt og barnligt lige før...?"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 20:23:53 GMT 1
"Det er alle rede tilgivet, Enedar!" Sagde Ad'mina med en hæs stemme. Hun holdt ham tæt ind til sig... "Er der flere hemmeligheder vi skal ha afsløret overfor hinanden der næsten an koste en af os livet?" Spurgte hun med et svagt smil og så fra Enedar og tilbage på Nightie.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 20:28:35 GMT 1
"Nej.. det er der ikke.." sagde han stille og holdt om hende igen. "Ikke flere hemmeligheder er der tilbage, kun os to, og så Nightie" sagde han med et grin, og kyssede hende meget lidenskabeligt. "Intet mellem himmel og jord kan skille os ad nu.." sagde han ind i mellem...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 20:35:45 GMT 1
"Det her er SÅ sødt! Men kan i vente med at overfalde hinanden igen til senere? Jeg har set hvad sådan nogle småkys kan føre til"( ) Nightie, som egentlig bare havde siddet passivt og kigget på mens hendes to venner havde været i totterne på hinanden, følte et stik af skyld, men slog det fra sig, da Ad'mina og Enedar jo stod der og omfavnede hinanden. Og det var vel det, det hele gik ud på^^
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 20:39:42 GMT 1
Ad'mina lo. Hun satte sig på bænken igen. "hvad så nu?" spurgte hun med et smil. "Er der mere vi skal tale om?"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 15, 2007 20:43:38 GMT 1
"Tja.. nu er vi da i hvert fald afklaret.." sagde han smilende til hende, og gik om bag bænken og stod der, og lænede sig ind til hende.. der var jo kun plads til 2 på den... "Hvad var det der Ad'ronakk havde fortalt dig, Nightie?" Kom han pludselig i tanke om. "Du nævnte det kort før.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 20:50:40 GMT 1
Nightie sukkede, nu da de havde en omgang "shareing-time" kunne hun da lige så godt sige det, "Han har, som vi hørte, sendt nogle ryttere ud for at lede efter Keronitta, igen. Og så skal han lige chekke om hun har født det barn som han tror hun har..." Nightie kunne godt høre det mærkelige i det hun lige havde sagt, men det var jo sådan det var
|
|
|
Post by Administrator on Aug 15, 2007 20:54:03 GMT 1
Ad'mina stirrede på Nightie med åben mund og store øjne. "Kerronitta..?!" "Den kvindelige Elskende Gud - DEN kerronitta? Er han ikke kommet over hende endnu?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 15, 2007 21:01:13 GMT 1
"Jep, Den Kerronitta. Og med hensyn til om han er kommet over hende... nah, det tror jeg ikke. Måske er han kommet 85-90 procent over hende... Og så skal han jo se om han er far til det barn, som han tror findes... og så skal han ha' produceret to mere så han kan få en arving, eller hvad i kalder det." Nu lød det næsten helt normalt, det havde godt nok ikke taget lang tid for hende at komme over :S
|
|