|
Post by Administrator on Dec 14, 2008 21:15:31 GMT 1
"Så skal jeg personligt sørge for at det aldrig sker igen." Hun smilede overlegent til Nightie og rejste sig derefter op igen. "Han er min... Og kun min." Hendes truende mine blev til et venligt smil igen og hun gik hen foran et spejl i kammeret. Hun trak den løse kofte af og afslørede en tættere siddende én indenunder. Hun var endnu slankere end Nightie, og man kunne se at hendes overkrop var bundet ind med stof, så hun skjulte sine former en smule. "Han har ikke noget at gøre med en blå diva-tøs som dig..!"*
*: Hov, hov, hov, bliver man ikke lidt grov nu? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 14, 2008 21:26:13 GMT 1
"Du kender mig ikke en gang, og så siger du jeg er en diva?! Hvem tror du lige du er?!" Nightie satte sig helt op i sengen. "Hvis der er nogen her der er et problem, så er det da dig. Du kommer bare lige pludselig og tror du kan tillade dig alt muligt." Igen et voksent ansigtsudtryk fra Nightie. Hun var ved at lære at holde styr på sin vrede, og andre stærke følelser som ellers ltid gik galt for hende.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 14, 2008 21:33:11 GMT 1
"Jeg er her kun fordi at Élan-Mithran er her." Hun sendte Nightie et selvsikkert blik. "Du har ikke en chance." Døren gik op igen og elveren og mennesket kom ind. Élan satte sig smilende på en stol. "Nå, finder i to så godt ud af det med hinanden?" "Selvfølgelig." Iona satte sig ved siden af sin læremester og gabte højlydt.* "Jeg har ikke sovet siden i går formiddags..." Hun lagde sit hoved på elverens skulder, som smilede venligt ned til hende. Hun åbnede hurtigt øjnene og sendte Nightie et triumferende blik.
*: Nightie han jo nok regne ud at det er skuespil..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 14, 2008 21:42:27 GMT 1
"Åh ja, Élan, hvor har du dog fundet hende henne? Hun er yderst interessant!" Hvis hun ville lege skuespiller, så kunne Nightie sagtens lege med. En udfordring som denne sagde hun ikke nej til. Uanset hvor voksen hun så end var. Den elvertøs skulle ned med nakken. Som sirene var Nighties eneste mulighed at vinde. Hun overvejede slet ikke en gang et nederlag. Magen til irriterende person.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 14, 2008 21:50:10 GMT 1
"Det er faktisk en ret komisk historie." Élan smilede og lagde - sikkert til Nighties skuffelse - en arm på Ionas skulder. "På fortet så folk at jeg begyndte at blive rastløs. Så for at få mig til at tænke på noget andet, besluttede de sig for at sætte en lærling på mig. Til at starte med kæmpede jeg som galdt det livet, at blive fri for det. Jeg hader alle elvere på fortet, som jeg nok har fortalt, så jeg ville ikke have endnu én at tage stilling til. Men det endte så med at mig og Iona, her, 'fandt hinanden'. Min eneste rigtige ven fra fortet, gætter jeg på. Også selv om hun er en af de piger der har gjort mig mest forvirret, så vidt jeg kan huske." "Yndig historie, Élan..." Ad'ronakk smilede til Élandir. "Vi må få nogle af de 'forvirrende historier' senere."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 14, 2008 22:15:27 GMT 1
"Charmende, simpelthen!" Nightie klappede begejstret i hænderne. "sådan nogle historier får mig til at tro på, at det ikke er alle væsner der er hade-venlige." Inde i hendes hoved kørte en masse tanker rundt. Hvordan hun bedst muligt kunne komme til at vinde det her. Hun ville ikke køre det langt ud med Élan. Det at hun lige var blevet mor, satte en stopper for den slags. Ad'ronakk var alt hun behøvede på den front. At sætte hans kærlighed over styr, var ikke noget hun ville forsøge igen.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 14, 2008 22:28:49 GMT 1
Élandir smilede til sirenen. "Så sandt som det er sagt, My Lady. Men vil du ikke vile nu? Jeg skal nok smide Ronakk ud, og så kan jeg da holde Iona lidt med selvskab... Hvad siger du, har du lyst til at se Vindarro?" Elver-pigen rettede sig op og strakte sig. "Endten dét, eller også skal jeg bare sove igennem nu." "Selvfølgelig. Du kan da bare sove i kammeret jeg har lånt, ind til at vi finder et andet sted." Han smilede til hende med et beskyttende udtryk. "At sove hvor du har gjort det de sidste nætter? Det ville jeg elske!" Hun smilede til Elan, derefter Nightie. "Med mindre at Lady Nightie har brug for vores selvskab, selvfølgelig."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 14, 2008 22:58:43 GMT 1
"Det behøves skam ikke. Jeg omkommer alligevel snart af træthed, så i er fri til at gøre hvad i vil." Nightie smilede træt. Hun lænede sig bag over og dumpede ned på sengen. Hint hint, de måtte godt gå nu. Hun havde masser af ting hun skulle tænke over, noget søvn og lidt mindre svimmelhed at indhente.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 15, 2008 18:27:41 GMT 1
"Fint, fint." Élan smilede til sirenen. "Skal vi så få dig inkvarteret i mit kammer, Iona?" "Det lyder fint." Hun smilede tilbage og rejste sig. De to elvere gik ud og lukkede døren efter sig. Ad'ronakk lagde sig op i sengen og lagde den lille pige imellem dem. Han smilede stille til hende og nussede hendes hår - meget forsigtigt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 15, 2008 19:19:00 GMT 1
"Hyggeligt, sådan at møde Élans lærling." Nightie vendte sig om på siden og kiggede på, hvad hun altså lige havde bestemt sig for, betød mest for hende. "Men stadig lidt ubetryggende at hun kunne komme over græsen uden problemer. Vil du gøre noget ved det?" Hun kiggede ham dybt i øjnene og følede sig lige så forelsket, som første gang hun havde mødt ham. Der i Urskoven. For lang tid siden.
|
|