|
Post by Administrator on Dec 15, 2008 19:39:19 GMT 1
"Nu må vi se." Han smilede til hende. Deres datter sov. "Hvis jeg møder op hos grænsens vagter så dør mindst halvdelen af dem af skræk alligevel. Men det tager jeg senere. Hun er jo Élans lærling, jeg er sikker på at han har oplært hende godt. På alle tænkelige punkter.* Men jeg kan ikke rigtig komme mig over at det er en kvinde... Det strider bare imod alt hvad jeg bryder mig om, forstår du." Der var en lille pause, hvorefter at han kyssede hende på kinden og smilede varmt til hende. "Men nok om hende, ikke sandt? Det ender bare med at du tolker den måde jeg ser på hende forkert, eller noget i den stil.** Det er så typisk dig."
*: Aha..? >_< **: Skulle de være bekymret over at han var efter en anden? xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 15, 2008 20:22:20 GMT 1
Nightie smilede opgivende. Han drillede hende lidt. Men det var også i orden. "Ja, jeg bliver jo nødt til at holde på dig. Specielt nu, hvor vi har hende." Hun tog blikket fra sin mand og lagde det ned på deres datter. Et lille mirakel. "Jeg fatter ikke at hun klarede det. Og jeg fatter ikke at Mara kunne gøre det. Men måske var det bare skæbnen. Den har underlige veje, nogle gange."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 15, 2008 20:26:06 GMT 1
"Som Élan sagde lige før: Hun er jo mit barn." Han smilede triumferende. "Min viljestyrke, din skønhed, er vi ikke sikre på at det er sådan det bliver? ... Hun er fantastisk." Igen en pause. "... Det irritere dig at hende Iona-pigen bruger tid sammen med Élan, ikke?" Han så alvorligt på hende. "Jeg kan mærke det på dig..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 15, 2008 21:23:00 GMT 1
"Måske lidt." Nightie slog det hen. Selvfølgelig ville Ad'ronakk bringe det op. På det punkt, var han lige så god til at blive jaloux, som hun selv var. Det var nok den følelse, der havde bringet dem oftest i totterne på hinanden. "Måske meget. Hun virkede ikke så venlig efter i var gået." Hun gabte og strakte sine arme. Fødsler var hårde, ja vist. Men det var da gået meget godt.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 15, 2008 21:27:46 GMT 1
"Ved du hvad?" Han sukkede og lagde sig om på ryggen. "Jeg skulle slet ikke have bagt det på banen..!" Han lagde det ene ben over det andet og lukkede øjnene. "Du må hellere få dig noget søvn alligevel..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 15, 2008 21:45:33 GMT 1
"Jeg kunne sagtens bruge det!" Nightie lukkede også sine øjnene. Inden længe begyndte alle mulige andre tanker at trække sig ind på hendes nethinde. Små kjoler, legetøj, alt muligt nuttet som bare blev værre og værre, men også ekstremt hyggeligt.
Topic'en lukket: Nu er det sovetid for dem, altså. :3
|
|