|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2008 22:19:41 GMT 1
Nightie kunne ikke holde sig tilbage mere, så hun løb ud efter ham og sørgede automatisk for at hendes datter* ikke blev klemt eller tabt. Og så stod hun ude ved siden af Élan og prikkede ham irriteret på skuldren. Hun anede ikke en gang hvad hun skulle sige til ham. Hun vare bare.. frustreret.
*: Jeg får snart brug for et navn. xD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2008 22:29:05 GMT 1
Élan fyldte lungerne med den friske formiddags-luft et par gange mere, inden at han opdagede at der var nogle der ville i kontakt med ham. Da han endelig gjorde det, blev han så overresket over det at han næsten tabte papirene. "Nightie!" Han smilede overresket til hende. "Og den endnu mindre blå engel..?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2008 22:38:20 GMT 1
"Hér!" Nightie lyste op og viste ham hende stolt. "Hun er glad i dag." Hun smilede og kunne ikke rigtig lave andet end at ligne en lallet person, som bare var meget glad på nuværende tidspunkt. "Hvad har du gang i, med alle de papirer?" Hun smilede oprigtigt og stort til elveren. Han var dum, skulle hun huske på.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2008 22:45:22 GMT 1
"Er hun glad, er jeg glad!" Élan smilede til dem begge to. Han strøg barnet over hovedet og konstaterede. "Man kan allerede ane de sorte dun fra håret, ikke?" Han bladrede lidt rundt i papirene. "Dette her er noget som din elskede mand overtalte mig til at rende erinder med. Noget politisk plidder-pladder... Men du svarede aldrig på mit spørgsmål: Hvad laver du dog her?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2008 22:52:10 GMT 1
"Åh jeg.. Ja, jeg flygter bare lidt fra tilværelsen, du ved hvordan det kan blive for meget." Hun slog ligegyldigt i luften med den af hendes ænder, der ikke var travlt beskæftiget med at holde datteren. "Jeg forstår ikke hvordan i kan holde styr på alt det pilitiske noget. Jeg har 1 eller 2 gange kigget på nogle af papirerne, og jeg blev nødt til at gå i seng med en kraftig hovedpine begge gange. Hvorfor siger du ikke bare, at han selv kan ordne det?"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2008 22:59:48 GMT 1
"Der er meget som du ikke ved om mig." Han smilede hemmelighedsfulgt til hende. "Og om Ronakk, for den sags skyld." Han placerede papirene ved siden, så de var lidt nemmere at være rundt på. "Men som du lige sagde så kan det hele bare blive for meget ind imellem. Vi gidder ikke at snakke om den slags nu, gør vi?" Han gik et par trin ned af trappen op til biblioteket. "Jeg skal forbi rådshuset og kirken... Har du lyst til at følge mig på vej, eller har du andet at gøre?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2008 23:16:41 GMT 1
"Jeg vil gerne følges med dig, jeg har alligevel intet andet at lave, og det bliver hurtigt ensomt at gå rundt "alene". Du fører an." Hun rodede op i sit hår og fulgte efter Élan, og glædede sig allerede til at begynde på at sætte sin datters hår. Alle de frisurer hun kunne få!! Med det sorte, flotte hår og egenskaber fra både Nightie og Ad'ronakk. Perfekt!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 21, 2008 13:02:05 GMT 1
Det blæste en del, så Élan satte sit lange, sølv hår op i en højhestehale da det blev for irriterende. Han sendte hende et varmt smil, inden at han gik videre ned af trapperne. Mens han gik bladrede han lidt i papirene. Som sædvanelig kiggede alle efter ham med ærefygtige eller direkte skræmt blikke. Men sådan var han jo kendt. "Den hvide dæmon med sølv-håret."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 21, 2008 22:24:49 GMT 1
"Du ved godt jeg hader mennesker, nogle gange, ikke? Eller, ikke kun mennesker men alle væsner." Nightie fulgte ham og bar med overraskende meget almindelighed sin datter. Hun nussede hende lidt og sørgede for, at tæppet var viklet godt om hende, så hun ikke kom til at fryse. Hun var jo skrøbelig..
|
|
|
Post by Administrator on Dec 21, 2008 22:29:52 GMT 1
"Hader?" Han så på hende med et spørgende blik. "Hvordan hader?" Han bedømmede temperaturen. Det var virkelig koldt. Det havde også sneet i nat, hvis ikke at han havde taget helt fejl. "Tæppet er ikke nok, er det? Hun kan få min kappe om sig - jeg holder jo nok kulden ud." Han smilede til hende, tog kappen af og gjorde en spørgende mine til om han måtte holde hende et øjeblik?
|
|