|
Post by Niphedoria on Dec 21, 2008 22:33:56 GMT 1
"Åh, ja tak!" Nightie smilede takkende til ham og overrakte ham barnet. "Hader, som i hader. Så synes jeg bare det er det dummeste der nogen sinde har levet. Jeg kan blive godt og grundigt træt af dem alle. De virker ofte så.. Ja, så ligeglade med alting. Bortset fra dem selv. Og selvfølgelig ved jeg godt, at sådan er man også selv nogle gange, men det er stadig irriterende."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 21, 2008 22:43:21 GMT 1
"Måske..." Han svøbte kappen omkring barnet. "'Uanset hvor utålelig man er, er der altid ting som aldrig vil blive glæmt', siger et gammel elver-ordsprog. Hvad med hende hér, for eksempel?" Han vukkede barnet lidt fra side til side mens de gik. Efter at have sendt en forbipaserende 'tilskuer' et dræberblik, begyndte han at snakke til pigen som enhver stoldt person gør til små børn. "Du synes ikke at hvidt hår er dæmonisk, vel? Det ville sikkert klæde dig..! Sølvhvidt hår og spidse øre, huh?" Han sænkede stemmen til en hvisken - som dog sagtens kunne høres. "Bare rolig, jeg skal nok sørge for at dine mindre søskende for dét look!" Han sendte Nightie et drengede smil inden at han overragte hendes datter igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 21, 2008 22:58:21 GMT 1
"Det kunne være flot. En lille hav-elver agtig person." Nightie smilede også til hende. "Jaa, det kunne du godt tænke dig. Det kunne se rigtig flot ud." Hun klappede Élan på ryggen. "Det må vi bare arbejde på, så. Vi kan ikke gå og love hende noget, vi ikke holder." "Og jeg er overbevist om, at hun nok også på et tidspunkt får mig til at føle mig som det mest trætte væssen på jorden. Hun er datter af en administrator, hun bliver sikkert alt for forkælet."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 21, 2008 23:29:46 GMT 1
"Du skal ikke snakke uden om." Han stoppede op og så på hende. "Ja, det kunne jeg egentlig godt tænke mig. Jeg meddeler det lige til Ronakk og så går vi ellers igang, ikke?" Han smilede til hende med et glimt i øjet. "Nah, jeg må hellere give dig et par uger til at komme dig. Men ellers kommer du til at hænge på mig." Han bukkede sig hen til hende, gav hende et hurtigt kys på den ene tinding og gik ellers afslappet videre med hænderne i lommerne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 21, 2008 23:54:52 GMT 1
"Ja tak! Det tager utroligt meget på én, sådan at blive gravid og føde." Nightie overvejde kort om hun kunne tage en små-panisk latter i brug, men det ville nok være lige lovlig gennemskueligt og ja... "Du mener det seriøst, gør du ikke?" Hun trak lidt på smilebåndet. Det var nu han skulle grine og sige det var en sjov joke de lige havde lavet og hehe, haha, høhø og så moving on.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 21, 2008 23:58:29 GMT 1
"Et barn nummer 2, det mener jeg ikke så bundalvorligt." Han stoppede op igen. "Men mine følelser for en anden person spøger jeg aldrig med. I dette tilfælge mener jeg min længsel så alvorligt som en mærkelig elver-type som mig nu kan gøre." Han ventede på hende, mens at hun gik over til ham. "Du bryder dig ikke om at jeg føler sådan, gør du? Ad'ronakk blokere mine - og måske også dine - følelser, jeg ved det udemærket."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 22, 2008 11:53:28 GMT 1
"Jeg ved det ikke. Vi er i en position,hvor vi ikke rigtig kan gøre noget, uden at det kommer til at gå helt vildt galt." Hun smilede til nogle forbipasserende, som smilede stort ved synet af barnet. Folk interesserede sig åbenbart for hende. "For jeg vil hverken give slip på dig eller Ad'ronakk. Og med hende hér, er der så meget mere at tage hensyn til, før jeg kan tage nogle valg."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 22, 2008 23:44:47 GMT 1
"Nåh ja, jeg forstår dig udemærket." Han smilede beklageligt til hende. "Men du må tro mig når at jeg siger dig én ting: Ad'ronakk har altid været en forkælet, selvoptaget menneske-unge! Vil du gøre mig en tjeneste? Sørg for at dit barn ikke får alt hvad hun pejer på. Eller i det mindste ikke tager det for givet." Han trak på smilebåndet. "Men det er ikke kun familiens 'skyld', må jeg indrømme. Jeg burde selv have opdraget lidt mere på min Honey."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 23, 2008 0:18:42 GMT 1
"Du giver gode råd." Nightie smilede også lidt, for at løse den halv-seriøse stemning der var dumpet ned på dem. "Det bliver svært, men jeg skal prøve. Og jeg gider slet ikke tænke på, når hun kommer i min alder, hvordan hun så er! Så er jeg.. hvad.. 30?! Argh! Det er gammelt!!" Hun lignede oprigtigt én der lige havde fundet ud af noget meget chokerende og skræmmende. 30 år? Ej, hvad skete der lige for det?!!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 23, 2008 0:22:40 GMT 1
"Sæt et '0' bag på dét, så har du ca. min alder." Élan kunne ikke lade være med at halv-grinne over det. Den slags racer og deres korte levealder var ret komisk. Især når de synes at f.eks. 30 år var meget. Han drejede hen af en sidegade hvor der nærmest ikke var nogle mennesker. Det var en lettelse. "Tro mig, som elver får man set lidt af hvert... Jeg tror bare ikke at så mange af os sætter så stor pris på tingene som i gør."
|
|