|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2008 21:25:43 GMT 1
"Du har nok ret.. Du ved mere om det end jeg gør." Hun kyssede ham venskabeligt på kinden og kiggede på all de mange snefnug der var nu. Jorden var allerede begyndt at blive hvid. Det var rigtig flot! Hvorfor mon ikke sirener havde set det før? Det blev altid så betagede af flotte ting. Spøjst. Det sneede måske ikke over havet?
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2008 21:36:45 GMT 1
"Du må hellere holde dig lidt længere væk fra mig, ellers ender jeg bare med at tage dig med." Han smilede varmt til hende, kyssede hende på kinden inden at han rettede sig op igen. Hans arme lå dog stadig rundt om taljen på hende. Han kunne jo ike lade være... Og nu var der også en masse der stirrede på dem... Skønt... I det mindste var de et sted hvor der var knap så mange mennesker... Eller andre godtroende væsner for den sags skyd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2008 22:06:28 GMT 1
"Bare lad dem glo." Hviskede hun til ham og lænede sig lidt mere ind til ham, for pulikums eller sin egens skyld, var hun ikke helt sikker på. "Sådan er folk. Altid interesserede i hvad der ikke kommer dem ved." Hun smilede forførende til de af de gloende, som kunne se hendes ansigt. Det morede hende lidt, sådan at lege med folk og deres hjerner.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2008 22:19:24 GMT 1
"Der er du!!" Élan drejede forundret hovedet og så på en pige der kom gående mod dem. "Iona..!" "HVad i alverden laver du med en nygift kvinde?" Pigen gik hen til de to og så deperat på sin lære. "Det stridr imod al lov og ære for en kriger..!" Han så sammenbidt fra den ene til den anden... Hvad i alverden skulle man så gøre..?
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2008 22:55:11 GMT 1
"Åh, Iona! Hej. Du behøver ikke sige noget til ham, det var mig der var omklamrende." Nightie gav ham et klem inden hun gav slip på ham og smilede triumferende til Iona. Hun var måske den forkælede elev pige, men Nightie var den forførende og unge pige. Hun syntes selv hun stod ret godt. "Hvor har du været henne?"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 25, 2008 23:27:39 GMT 1
"Jeg har været rundt med de forskællige papirer for dig." Hun nikkede mod papirerne i Élans hænder. Han sukkede ogivende og kastede dem over den ene skulder. "Så har jeg løbet min 7 km. lange morgen-tur, lavet mine andre øvelser og jeg har lært Ad'ronakk bedere at kende." Élan smilede roligt til hene. "Du er virkelig en af dem der når meget på en enelt dag, huh?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 25, 2008 23:49:28 GMT 1
"Der er nogen der kan, hva'?" Så pressede Nightie alligevel et venligt smil op. Måske burde hun droppe den der kamp om Élans opmærksomhed. Havde hun ikke lige lovet sig selv, at hun var hævet over den slags? "Træner du virkelig så tit? Utroligt!" Måske burde hun blive veninder med hende hér stræberen. Stræber kunne sagens være godt.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 26, 2008 0:04:52 GMT 1
"Jeg træner sådan, og så meget som Élandir har lært mig." Hun satte et smil op over for Nightie, men gav hende kun et kort blik. "Ad'ronakk foreslog at vi alle 3 kunne træne sammen en dag, det lyder da som en sjov idé..! Du må forresten hjlpe mig med mine stræk-øvelser når vi kommer tilbage igen." "Helt sikkert!" Han smilede til sin lærling. "HVad med dig, Nightie, gør du noget af den slags? Udstrækning?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 26, 2008 23:20:32 GMT 1
"Udstrækning? Ikke rigtig. Jeg dyrker nok en minimal form for træning, så det er ikke rigtig nødvendigt." Nightie smilede lidt. Havde Iona lige smilet til hende? Ja da! Men det betød ikke nødvendigvis at hun mente det på en god måde. Hvad med at Nightie trak hende til side på et tidspunkt, og ja..?
|
|
|
Post by Administrator on Dec 27, 2008 21:03:10 GMT 1
"Du kan sagtens strække ud, selv om du ikke træner som sådan." Élan blinkede til hende med et drenget smil. "Det gør dig smidig. Og dét er en evne der kan bruges i alle mulige forskællige situationer. Du har ikke ladet dig falde bag ud mens jeg var væk, vel, Io*?" Hun smilede og - uden nogle problemer overhovedet - trak hun det ene ben lodret op i luften. "Det kan man ikke sige." "Godt nok." Han smilede til hende og grinede lidt. "Du har jo mig at leve op til."
*Kælenavn? xD
|
|