|
Post by Niphedoria on Dec 31, 2008 14:21:22 GMT 1
"Wha'..!" Nightie gloede ret så meget på Ionas ben. Hvor.. underligt!! Sådan noget gjorde man ikke bare lige. Og specielt ikke, hvis man ikke var under vand. Så var det nemmere. "Det må jeg sige, at jeg er ret forbløffet over!" Hun smilede overrasket. Se selv, det var ikke så svært at være venlig overfor hende.. dér.. elver tingen.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 31, 2008 14:27:24 GMT 1
"Tak, tak." Iona tog til sammen og smilede venligt til Nightie. "Jeg vidste at i to ville komme rigtig godt ud af det med hinanden!" Élandir smilede, men så så forundret på Ionas skulder. "Din ene skulder hænger lidt, Darling, du har vel fået dig chekket ind imellem?" "Du ved udemærket at jeg hader Árania - han skal bare holde sig væk fra mig!" Élan gik om bag hende og begyndte at føle under hendes ene skulderblad. "... Du har mindst 3 knuder hér..!" Iona ignorerede hans formanende undertone.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 31, 2008 14:40:59 GMT 1
"3?! Det er jo mange!!" Nightie så lige pludselig en lille smule bekymret ud. "Men hvis det er.. Så kan jeg godt kigge på det. At massere er en af mine stærkere sider." Hun mente det jo! Og så kunne hun også fortælle Iona, om hvad hun havde besluttet sig for. Men det var jo ikke sikkert hun gad, vel? Bare fordi Nightie havde taget et valg, betød det ikke at Iona gad hende, over hovedet.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 31, 2008 14:57:09 GMT 1
"Mhm?" Élan tog ike øjnene fra Ionas ene skulder, men hans smil var ment til Nightie. "Du må masere mig til hver en tid, M' Lady." "Du ved udemærket godt at Árania er ude efter mig..!" Iona så sig irriteret over skulderen. "Og jeg har ikke tænkt mig at lade den perverse elver få fingrene i mig!" "I ville være et pænt par..!" "Det ville vi to også?" Iona smilede til ham. "Det ville vi sikkert, men det er ikke det vi snakker om nu." Han satte et træt udtryk op, inden at han masserede videre.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 31, 2008 15:23:51 GMT 1
Nightie skulle lige til at sige noget, men glemte det hurtigt da barnet begyndte at vræle ud over det hele. Hun kiggede med alt for store øjne ned på hende, og kom i tanke om, at hun da intet viste om, hvad man skulle gøre når sådan én begyndte at græde. Sikke en mor! "..Er der nogen af jer der ved hvordan man gør?"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 31, 2008 15:27:47 GMT 1
"Nåh ja, englen kunne jo ikke blive ved med at holde munden lukket - det er ikke normalt for børn..! Ved du noget, Iona..?" Hun så halv-irriteret på barnet, men gjorde det så til en glad, undskyldende mine. "Jeg har nu engang en lillesøster, som jeg oplevede på samme alder som hende hér..!" Hun så spørgende på Nightie, med et må-jeg-tage-hende-op?-blik.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 4, 2009 13:36:57 GMT 1
Nightie så bekymret på Iona. Stolede hun på hende? blev hun ikke sådan lidt nødt til det? Så hun gav sin datter videre og håbede på at Iona kunne lære hende et og andet om at få børn til at holde op med at græde. Hendes lillebror havde også været helt lille på et tidspunkt, men Nightie havde stort set glemt alt fra den gang. Om det var lykkeligt glemt, kunne diskuteres. Men det gad hun ikke.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 4, 2009 20:52:35 GMT 1
Iona smilede til den lille og vukkede hende frem og tilbage, mens at hun hviskede til hende på en beroligende måde. Élan gav sin lærling et klap på skulderen. "Og så får du altså nogle til at cheke den skulder ordentligt, når vi finder en der ved nok om det!" "Tag det roigt, jeg kan ikke mærke det..!" Hun smilede kort til ham, inden at hun vendte opmærksomheden mod barnet igen. "... Utroigt så meget hun ligner en hav-elver, ikke sandt? Dem man siger er uddøde..." "Tro mig." Élan smilede til Nightie. "I mine tanker er hun en."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 12, 2009 17:22:32 GMT 1
"Det kommer sikkert til at gavne hende, på et tidspunkt." Smilede Nightie og droppede helt den skeptiske følelse for Iona, og alt hun udstålede. En konkurrent, ja vist, men én hun kunne leve med. Nu blev hun snart helt træt af at vende sig til Iona. Hvorfor lykkedes det ikke for hende, at ikke bryde sig om nogen? "En dag skal du lære mig det dér."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 15, 2009 18:08:20 GMT 1
"Gerne." Iona smilede til Nightie. "Hvad har du ellers fået dagen til at gå med?" Élan kiggede elver-pigen over skuldren og så ned på barnet, "Det sædvanlige... Løbet mine daglige 10 km., ordnet alt det som Ad'ronakk bad dig om, og snakket lidt med Ad'mina. Jeg spiste faktisk frokost sammen med Ad'ronakk - han lader til at være en ganske flink én.*" Élan skævede lidt til hende. "Det' da løgn? Ronakk pleger da ikke at lade folk komme ind på livet af ham så hurtigt..!"
*Nu går hun vel ikke også ind på Nighties andet 'område'? XD Hun har endda droppet 'Sir' foran Ronakk's navn..!
|
|