|
Post by Administrator on Jan 27, 2008 18:23:44 GMT 1
"Et eller andet sted er jeg ved at vende mig til det." Sagde Ad'mina med et smil. "Hvis du vidste hvor mange han har været ved at dømme til henrættelse fordi at de har sendt dig et kærligt blik! Tro mig, du har også 'Savlere', Nightie. De viser sig bare ikke, fordi at Ad'ronakk smadre enhver der tør prøve." Ad'mina smilte muntert mens hun gik ind ad porten og svingede ind af en korridor.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 27, 2008 19:54:51 GMT 1
"Ja, okay. Så kan man godt forstå de holder sig gemt." Hvor spøjst, savlere! Savlere som henvendte sin interesse mod Nightie. Mwaha, sjovt. "Han er godt nok den beskyttende type, det må man sige. Om det er en god ting eller en dårlig ting, ved jeg ikke."
|
|
|
Post by Administrator on Jan 27, 2008 20:33:41 GMT 1
"Jeg vil vel mene at det er meget godt!" Sagde Ad'mina med et bredt smil. "Ellers ville du sikkert drukne i fyre. Der er faktisk mange der vender sig om og glor efter dig når du er gået forbi dem. Bare så du ved det."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 27, 2008 20:38:01 GMT 1
"Eeej, hvad? Seriøst? Så er det da klart!" Nightie begyndte at grine og var nær faldet over et lille bump i gulvet. "Det er altså for underligt, alligevel..."
|
|
|
Post by Enedar on Jan 27, 2008 20:44:31 GMT 1
Enedar lå på de kolde, våde sten, og trak vejret meget langsomt. Han var tydeligvis besvimet, og blodet drev langsomt ud fra hans pande, gav hans magre ansigt en uhyggelig farve.
|
|
|
Post by Administrator on Jan 27, 2008 20:45:25 GMT 1
"Du ser ikke helt dårligt ud." Sagde Ad'mina og blikede til Nightie før hun åbnede døren ind til sit kammer. Hun kiggede ind og udbrød et højt. "Hvad i al..?!" Overalt i kammeret var bukketer og kurve med blomster i alle tænkelige farver. De var virkelig overalt. Ad'mina gik måbende ind i værelset.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 27, 2008 20:54:10 GMT 1
"Hahaha! Og det er jeg åbenbart ikke den eneste der gør!" Nightie løb over til nogle røde roser, dernæst nogle gule nogen, så nogle lillae, og tilsidst et helt dusin af hvide orkidéer. "Det var da utroligt! Jeg har aldrig set så mange blomster i hele mit liv..!"
|
|
|
Post by Administrator on Jan 27, 2008 21:01:31 GMT 1
Ad'mina samlede et brev op fra en bunke blå blomster og læste det. "Det er godt at du er begejstret!" Sagde hun med et stort smil. "For de er til dig!" Hun ragte Nightie brevet.
--------------- Til min Kæreste Nightie. Aldrig har jeg troet at jeg skulle savne sig så utrolig meget. Som en blomst savner solen og sommerens kommen, længes jeg efter at se ind i dine øjne og høre dine opmundrende ord. Ikke et øjeblik går der, hvor jeg ikke tænker på dig. Uanset hvad blomster betyder, der hvor du kommer fra, så håber jeg at du vil sætte pris på en af landjordens største glæder. Deres skønhed kun overgået af et af dine uimodståelige smil. Fra forevigt din - Ad'ronakk.
---------------
|
|
|
Post by Niphedoria on Jan 27, 2008 21:19:04 GMT 1
"Hvor nuttet! Underligt, men nuttet!" Nightie læste brevet igennem endnu en gang. "Han er altså fuldstændig besat... Men på en god måde*" Hun holdt brevet tæt ind til sig, og savnede ham lige så meget. "Men hvad gør jeg med dem alle sammen? Så mange vaser har jeg ikke!"
*Atleast, that is what she thinks XD
|
|
|
Post by Administrator on Jan 27, 2008 21:54:40 GMT 1
"Aner det ikke!" Sagde Ad'mina glad og samlede en hel bunke lillae blomster op som hun stak hele ansigtet ned i. "De dufter skønt!" Sagde hun med et brædt smil. Hun dregede et par gange om sig selv med favnen fuld af de lillae blomster og et bar kronblade fløg af blomsterne og snurrede med hende rundt.
|
|