|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 14:54:47 GMT 1
"Åh ja. Der er intet som når han bare går midt i en samtale!" Nightie rejste sig. "Og jeg har tænkt mig, at følge efter ham alligevel!" Det var hun efterhånden ved at blive god til. Dét med at følge efter folk. "Hvad så nu...?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 14:58:20 GMT 1
"Uh, jeg elsker at opspore folk på dén måde!!" Ad'mina hoppede af begejstring. Hun stilte sig på tær og sniffede lidt til luften der hvor Ad'ronakk var forsvundet. "Hvis jeg kender de magiske dufte rigtigt, så ved jeg hvor han er teget hen..!" Hun smilte stort. "Det eneste vi skal gøre er sådan set bare at flge hans magiske spor og teleportere os samme sted hen! Enkelt!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 15:01:46 GMT 1
"Så guider du da bare vej!" Nightie beundrede virkelig de administrator kræfter. Var der noget de ikke kunne klare?? Næ! X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 15:06:52 GMT 1
Ad'mine drejede en gang rundt om sig selv, greb Nighties overarm og efter et par sekunder var de et helt nyt sted. Det tog et par sekuder for Ad'mina at finde et godt gemmested, og så trak hun Nightie med ind bag et par søjler der stod tæt ved siden af hinanden. Det var en stor indgangs-sal der var lavet af noget der lignede hvide sten. Ad'ronakk stod ved siden af den gråhårede mand der avde sidet ved siden af ham. De talte lavmældt sammen. Nightie og Ad'mina havde ikke en chance for at høre dem, derfra hvor de stod. "Nightie, overlever du?" Hviskede Ad'mina med et brædt grin.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 15:10:11 GMT 1
"Haha! Meget morsomt! Selvom jeg føler mig en anelse svimmel...!" svarede Nightie. Den bloody teleportering! Kunne den ikke laves på en mere behagelig facon?? Tog tog sig til sit hoved, og holdt øje med Ad'ronakk og den gamle mand. Hvem der bare kunne mund-aflæse! X)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 15:18:44 GMT 1
"Elvernes Flamme er ikke mødt op endnu, sir." Sagde den gråhårede mand med en alvorlig, polittisk mine. "Selvfølgelig er han ikke det, jeg kommer jo tidligt..." Ad'ronakk havde taget hans stålfaste, uigennemtrængelige myndige mine på der ikke viste nogen følelser. "Der vil ikke være nogen vagter og de vil ikke have have nogle våben. Elveren har også lovet at komme ubevæbnet, så der burde ikke være nogen fare. Hvis det dog aligevel går galt, skal de blot sende besked til os i hovedstaden!" "Det er forstået... Det vil kun være mig og ham." Ad'ronak var klædt i de sorte og grønne farver som kendetegnede en administrator. Aligevel så det ud til at være en 'fin' udgave af tøj-sættet, for der var adskillige grønne bånd og tegn rundt omkring på det.
"Jeg kan ikke høre hvad de siger, kan du?!" Hviskede Ad'mina ophissede til Nightie. "Åh, se! Nu kommer de her over af! hvis vi bliver opdaget er vi færdige, vær stille!" Ganske rigtigt var Ad'ronakk og den gråhårede begyndt at gå over mod Nightie og Ad'mina med langsome skridt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 15:23:24 GMT 1
"..." Shite! Hvis de belv opdaget! Det ville være mega... tillidsbrydende?? "De snakker vist om, at det bare bliver Ad'ronakk og Elandír som er her..." Hviskede Nightie, så lavt hun kunne, samtidig med at hun betragtede Ad'ronakks påklædning. Lige dét sæt, havde hun da aldrig set før...!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 15:32:27 GMT 1
"Men jeg vil så forlade dem nu, sir." sagde den gråhårede til Ad'ronakk og bukkede dybt. "Elvernes flamme er her nok om ikke så længe!" "Du kan gå." Ad'ronakk så ikke engang efter manden da han gik.
Ad'mina holdt vejret da Ad'ronakk gik tæt hen til dem. Han var ikke engang 2 søjler væk fra Hende og Nightie. Han gik rank og værdigt rundt med hænderne på ryggen og betragtede salen med et kedsommeligt blik der sagde 'Pas på! Højt stillede person'!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 15:36:06 GMT 1
"...!" Hvis det ikke var fordi Nightie havde haft travlt med at sidde stille og holde vejret, vill hun med det samme ha' kommenteret Ad'ronakks attityde. Alt for arogant og kedeligt! Mon Elandír snart ville komme?? Det her var mere spænende end hun først havde regnet med!
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 15:43:19 GMT 1
Der gik op til flere minutter hvor Ad'ronakk bare gik rundt og frem og tilbage med det samme udtryk. Som om at salen og det der snart skulle til at ske kedede ham. Hele tiden holdt han sig i nerheden af hvor Ad'mina og Nightie stod gæmt. Hvis ikke at det var en alvorlig sag, kunne man næsten beskylde ham for at gøre det med vilje! Pludselig - uden rigtig at hvide hvor han kom fra eller hvordan han kom der - stod elveren i salen. Ad'ronakk så på ham med samme kedsommelige, myndige mine. Som om at det lige så godt kunne have været en simpel tjener han stod overfor. Elveren var klædt i grønt og gult. Hvis man så godt efter, kunne man godt ane et lille ar i den ene side af elverens pande*. De sagde ikke noget, stod bare og så hinanden an med de politiske myndige miner.
*: en vis sten, måske? XD Nightie?
|
|