|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 22:14:13 GMT 1
Nightie kiggede ud over havet igen. Stille og roligt. Afslappende. De små bøljer der krusede og slog ind mod bredden igen, og igen, og igen. I samme takt. "Jeg forlader dig ikke..." Kold, varmere, tempereret. "Jeg synes alt for godt om dig!" smilede hun. "Forgive me...?"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 22:14:32 GMT 1
Ad'mina lo højt, men stivnede så da hun kastede et blik over på Ad'ronakk der stod livløs i værelset. "Hold da helt op..." Hun rejste sig op og gik hen til ham. En tåre var gledet ned af hens hind*. "Hvad sker der imellem dem..?"
*: Han har det altså ikke let!.. ;(
|
|
|
Post by Enedar on Dec 5, 2007 22:17:09 GMT 1
"Hmmff.. " Enedar var MEGET mobset!! ( XD ) Men rejste sig alligevel, og så på statuen, og bemærkede ganske rigtigt tåren. "De klarer den.." Han så på hende med et fortryllet blik. "Hvis de ved hvor deres hjerter hører hjemme, så kan intet skille dem.."
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 22:17:13 GMT 1
"Det er ikke dig der skal tilgives noget, Nightie..." Han så op op hende med øjne der bad hende om at sætte sig ned ved siden af ham. "Jeg er en skændsel som administrator..! Jeg burde ikke kunne maniputeres på dem måde... Ja, jeg ved at du så mig..." Han lukkede øjnene og sukkede dybt.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 22:18:53 GMT 1
"Som os!" Sagde Ad'mina sukkersødt og bakkede lidt så hun 'stødte ind' i Enedar. "Vi burde snart få styr på det bryllup!" Hun lo lidt. Af ren glæde.
|
|
|
Post by Enedar on Dec 5, 2007 22:24:19 GMT 1
"Jeg kan ikke vente.." sagde han blidt, og lukkede kærligt hans arme om hendes liv. "Men du har ret... så snart der er kommet en smule ro i landet, skal det arrangeres. I disse tider er det vigtigere at folket føler sig sikkert. Derefter kan vi ordne det, så folk har et grundlag for at være glade." Han smilede stille. "Men det betyder jo ikke at vi ikke kan have det hyggeligt indtil!" Der var noget i hans stemme, som han ikke havde prøvet før.. Det der indirekte noget.. det lumske.. mystisk..*
* Nu stopper jeg med at påvirke min karakter "dårligt".. XDXD
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 22:26:27 GMT 1
Nightie læste Ad'ronakks øjne, og satte sig. "Jeg synes du er hel fin. Og det med Elandír, jo. Det gjorde mig sur i omkring en time, men jeg kom over det. Jeg har svært ved at vedligeholde min vrede." Hun lagde sit hoved på hans skulder. "Manipulation... Who cares?" Hun var ubevidst begyndte at tegne strejer i sandet.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 22:35:46 GMT 1
Ad'ronakk lagde Armen om hendes skulder og smilte. "Jeg forstår ikke hvordan du kan blive ved med at jagte mig... men jeg er glad for det... Jeg har altid været glad for havet, selv. En af mine store interresser har altid været at svømme og dykke*..." Han rejste sig op, trak sin kofte af og hoppede i vandet**.
Ad'mina lo og killede Enedar i den ene side, men hun blev aligevel usikker. ".. burde vi ikke blive og vente***?" Hun gjorde en håndbevægelse mod Nightie og Ad'ronakk. De så så idyliske ud, sådan som Ad'ronakk stod med armene rundt om Nightie.
*: Woarw, det vidste man ikke! XD
**: Godt at det ikke var Sandfarvede med sorte bukser..! XD Sandfarvede har det med at blive gennemsigtigt.
***: Det er næsten syn for Enedar! XD
|
|
|
Post by Enedar on Dec 5, 2007 22:39:02 GMT 1
* syde boble * Rolig... rolig nu... You're cool.. you can handle it.. * sitre * XD
".. Jo da.. selvfølgelig.. !" Han kyssede hende blidt i nakken, og slap ikke grebet om hendes liv, men holdt hende tæt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 22:45:15 GMT 1
"Ey! Vent på mig!" Nightie trak hurtigt kåben og bukserne af* og hoppede så også ned i vandet. Det var alt for længe siden hun havde været i bad på dén måde! Og med en person, for den sags skyld! "Jeg elsker dig, Ad'ronakk!" Og jeg elsker havet! Og jeg elsker det de to til sammen kan føre til!**
*Praktisk! Let af-tageligt tøj! XD **Og hoooldt! XD XD
|
|