|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 22:53:52 GMT 1
Ad'ronakk smilte til hende, og dykkede så.. Der gik lidt tid hvor han var ude af syne, men så var der - selvfølgelig noget der rev i Nighties ben, så hun blev trukket ned under overfladen. Ad'ronakk smilte til hende og så ikke ud til at have den mindste mangel på ilt*. Han tog hendes hænder og trak hende hen til sig. Han lukkede armene om hende og blev dér lidt.
"Hvad laver i dog dér?" Den rødskægede mang stak hovedet ind af døren. "Åh, det er Dem, My Lady!" sagde han undskyldende og bukkede dybt for Ad'mina. "Hvad laver i dog hér?" "Vi babysitter Min storebror..!" lol Ad'mina og pegede på Ad'ronakk og Nightie.
*: muligvis fordi at de befandt sig i Ad'ronakks underbevisthed. X3
|
|
|
Post by Enedar on Dec 5, 2007 22:56:34 GMT 1
"Ja.. det er vel hvad vi gør.. !" Enedar synes ikke at være på nogen måde påvirket til at slippe Ad'mina... det var lige så hyggeligt. Desuden var deres kærlighed jo blevet offentlig gjort.. sååå..
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 5, 2007 23:02:17 GMT 1
Praktisk. Vand. Kun de to. Nightie kunne sagtens bruge flere timer på det her! X) Hun kørte sine fingre op langs Ad'ronakks ryg. Kyssede ham på panden, kinden, munden, halsen.* Passion.
*Vand får hende hvist helt op og køre! XD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 5, 2007 23:05:05 GMT 1
Ad'ronakk bar hende op til overfladen og kyssede hende blidt. "Jeg er ked af hvad du så..." sagde han stille. henvendt til eppisoden der lige var foregået. "Jeg ville ønske at jeg bare kunne slette hele dét år fra mit liv. ..."
Ad'mina smilte til den rødhårede. "Noget vi kan hjælpe med?" "Enlig ville jeg bare bede om en raport fra Sir Ad'ronakk, My Lady. men det kan vente." sagde han venligt. Ad'minas smil blejnede lidt ved at han nævnte mødet mellem Ad'ronakk og elveren.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 6, 2007 15:46:10 GMT 1
"Der er ikke rigtig noget at gøre ved det, men det går da nok!" Nightie smilede til ham. Nej, hvor havde hun savnet den frihed vandet gav hende! X) Hun havde ikke været ude at svømme sådan hér, i lang tid. "Jeg må besøge vandet noget mere... Det ér jo der jeg kommer fra..." tænkte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 6, 2007 17:25:48 GMT 1
"sandt nok..." Sagde Ad'ronakk og smilte. Han undrede sig enlig over at hun ikke bad om en forklaring eller i det mindste en ordenlig undskyldning af ham... "Dine øjne stråler på en hel besæmt måde når du er ved vandet, ved du det?" Ad'ronakk så ind i hendes øjne. "Hvis blot resten af verden kunne være lige så smuk..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 6, 2007 18:01:12 GMT 1
"Den kan den da sikkert også godt. Hvis man bare venter længe nok..." Nightie lod en hånd glide gennem sit hår. "Bare så du ved det, jeg behøver ingen undskyldning fra dig. Det er jo ikke noget du kan gøre for"
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 19:53:50 GMT 1
"Jeg overvejer at klippe mit hår i pandehår.." Sagde han pludselig og lo. Han syntes ærlig talt godt at de kunne snakke om noget andet... "Hvad syntes du om dén idé?" Han kyssede hende på kinden og lod sin ene hånd hvile på hendes kind.
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 18, 2007 20:04:43 GMT 1
"Haha, det gør du bare!" Nightie kiggede op på ham. (Så gro dog lidt ned ad dér! XD) Smilede lige én gang til. Det var ret rart at de skiftede emne.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 18, 2007 21:11:25 GMT 1
"Når man har haft den samme frisyre i 8 år, så begynder man at blive træt af det!" Sagde han med et smil. Han lagde en arm om hendes skuldre, en om hendes knæ og begyndte at bære hende op på bræden. Han lo lidt. Hvis han kendte hende ret, så var hun ikke den der var gladest for højder, også selv om det kun var 1 1/2 meter over jorden.
|
|