|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 21:23:31 GMT 1
Klassisk. Simpelthen Klassisk! Og vidunderligt. Selvom den nye tanke om at flytte til Vindarro var en dél skræmmende... Hvorfor? Nightie kiggede ud på "folket". Hvad var det da for en slags person hun havde forlovet sig med? Altså, "in public". Havde ikke regnet med, på noget tidspunkt, at skulle stå til skue på den måde. Og samtidig nyde det! O.o Hvad skulle hun sige til alt det her? Noget, overhovedet?
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 21:26:55 GMT 1
"Men nu...!" fortsatte Ad'ronakk da jublen fortog sig lidt. "Må vi videre!" Ad'ronakk havde stadig armen om Nightie og mængten nærmest veg tilbage for dem, så de kunne komme igennem uden det mindste besvær.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 21:29:34 GMT 1
Muhaha! Det her var da totalt, über, sehr viel, very much, praktisk! xD Og hun havde ikke behøvet at sige noget! Helt i orden med hende... Hun havde brug for noget træning i at "snakke til folk".
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 21:50:50 GMT 1
"Du pleger altid at have noget at sige..." Konstaterede Ad'ronakk med et venligt smil. "Men når der er folk til stede mister du tråden!" Han Kyssede hende på kinden mens at de gik og lo så lidt. Det tyndede ud i menneskemængten men folk blev ved med at kigge efter dem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 21:54:58 GMT 1
"Det er fordi, jeg er skrækslagen for at sige noget totalt sært... Som jeg normalt gør" Nightie nikkede. Hun havde da ret så ofte noget at sige. Og sagde det. Hvor upassende det end måtte være. "Det dér svæve-trick var da genialt!" Kiggede op på ham. Den bedste mand i hendes liv.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 22:02:21 GMT 1
De var gået ind på en stor, rund plads hvor der kun var få mennesker. "En af mine favoriter!!" Sagde han smilende. Mens han kærligt så Nightie i øjnene, kunne han selvfølgelig ikke liiige lade hver med at 'løfte' dem bægge fra jorden mens at han omfavnede hende. Et stykke over jorden svævede de et par gange om sig selv om satte så igen fødderne på jorden. Ad'ronakk med den sædvanelige ellegance som han også gjorde alt andet med.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 22:08:09 GMT 1
"Haha! Det her er da vildt sjovt!" Nightie grinede. Ad'ronakks elegance skinnede fuldstændig igennem. Se dét var noget at blære sig med! "Er der ellers nogle administrator-tricks jeg burde vide noget om? Inden du afprøver dem!"* Hun kiggede omkring sig. Rund plads. Rund var en god ting. (Hvad?? xj)
*Og hvordan tolker man så det?? O.o Hun er da totalt oppe at køre! xD
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 22:12:44 GMT 1
"Tjoh..." Ad'ronakk kunne ikke lade hver med at smile. "Ud over alt det sædvanlige praktiske magi, så har mig og Tvillingerne da fundet på en masse sjove ting! Som for eksempel..!" Han knipsede en gang med fingrende over fovedet, og hans hår fik pludselig en blålig farve.* "Jeg kan ikke rigtig gøre for det!" Lo han. "Jeg har bare altid elsket at lege med Magi! Uanset hvor stort et spild det er!"
*: se dét er noget man aldrig ville have troet man skulle se!! XD Adronakk med Blåt hår?!?!
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 22:18:05 GMT 1
"Og det klæder dig skam også!" Nightie stirrede på hans hår. Blåt! Genialt! Var der nogen farve som ikke klædte ham? Nixen! xD Hun kunne ikke dy sig fra at røre ved det. Hun var jo besat af hår! (Hvor det kommer fra, har jeg ingen anelse om! O.o) "Dig og tvillingerne, hva'? Fed blanding, dér" Faktisk vildt sjovt at tænke på. (XD)
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 22:22:56 GMT 1
"Tro mig, vi 3* har fundet på de mest mystiske ting!" Han brød ud i latter. "Jeg glæmmer aldrig vores mest geniale påfund! Dér overgik vi os selv med Magien!!" Ad'ronakk sukkede af længsel efter dengang.
*: Det er enlig ret spøjst at Administratorer normalt ikke har andrer veenner end deres familie, ikke? XD
|
|