|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 22:27:54 GMT 1
"nå, nå, nå, nå! Uddybelse kræves?" Nightie smilede (Igen!) Det var længe siden hun havde set Ad'ronakk sådan her. Hvis hun da nogensinde havde set ham sådan. Smilende, leende. Helt klart en go' side.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 8, 2007 22:40:51 GMT 1
"Det er faktsk en utrolig komisk historie, også..!" Ad'ronakk smilte til Nightie, vidste at han snart skulle overraske hende dybt. "Det startede faktisk med at Gé* sagde til mig, sådan helt hankastet: 'Ad'ronakk, du ville sikkert være utrolig araktiv som kvinde!'" Ad'ronakk lo højt. "Og selvfølgelig kunne vi ike lade hver med at undersøge det! Gé blev ved med at fastholde at jeg ville være utroligt tiltrækkende som 'Hun' og Ré, blev ved med at sige at det bare var noget vrøvl som hans bror slyngede ud hele tiden." Ad'ronakk kunne sagtens se i Nighties øjne af hun fandt det utrolig mærkeligt. "Ja, vi eksperimenterede med mange mystiske ting!!" Han lo igen. "Og så til sidst!" Han gjorde en håndbevægelse og noget fuldstændig absurt skete: Ad'ronakk forandrede sig pludselig: Hans ansigt blev 'blødere' og hans stribe af skæg forsvandt. Hans stølgrå øjne blev store og glimtende. Han blev mindre muskuløs og han fik kurver. Til sidst stod en velskabt, sorthåret kvinde i stedet for Ad'ronakk. Hun/Han(Jeg er forvirret!! XD) Var høj, slank, Havde store øje og langt, sort perfekt-siddende hår. Kvinden fniste en lys latter. "Lad os bare sige at det lykkeds for dem at efterprøve Gé's teori!" Hun/Han (XD) brød ud i en høj, klar latter da den (?? XD) så Nighties Ansigtsudtryk.
*: Kælenavn for Ad'génno ^^
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2007 22:46:10 GMT 1
"Ehem...!" Nightie gloede, for første gang i sit liv. Sådan, rigtig GLOEDE. O.O* "Det var da... Spøjst?!" Gloede stadig. "Men det ser ikke helt værst ud...??" Gloede noget mere. "Lov mig, at du aldrig nogensinde gør det i fuld publicity? Så for folk da noget at snakke om!" O.O ansigtet, ændrede sig til et X-O. Halvt chokeret, halvt lammet af grin.
*OO.OO Mutant smiley! xD
|
|
|
Post by Administrator on Dec 2, 2007 22:25:27 GMT 1
"Gé og Ré sagde at de ville udføre voldtægt på stedet, hvis ikke at de vidste at jeg var deres fætter!" Sagde kvinden med endnu en latter. Hun hoppede omkring 2 meter op i luften uden det mindste besvær, trak benene op under sig og landede igen som Ad'onakk. "Men erlig talt er jeg glad for at de styrede sig..! Du kan slet ikke forestille dig hvor sjovt vi havde det... Men det er slut nu." Ad'ronakk sukkede med et længselsfulgt smil. "For meget Politik..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 2, 2007 22:30:33 GMT 1
"... Riiigt... sært..." Nightie vidste ikke rigtig om hun skulle flække af grin, eller løbe skrigende væk. Måske begge dele? Narh... Man kunne ikke grine, og skrige på samme tid. (XP)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 2, 2007 22:33:56 GMT 1
"Jeg ved det, vi Adelige har en meget sær form for humor!" Ad'ronakk lod en hånd glide over hendes kind og gik så vidre med glade skridt. Det var længe siden at han havde følt sig så glad. Som alting stod lige nu, følte han at han kunne klare alt..! Om så hele elverriget angreb på samme tid, så ville han klare det!
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 2, 2007 22:40:21 GMT 1
"Det er godt du er så glad! Det er længe siden man har set dig sådan..." Nightie smilede. Der var den der fantastiske følelse igen! Hun småløb op til ham, og gik så ved siden af ham.
|
|
|
Post by Administrator on Dec 2, 2007 22:48:43 GMT 1
"Gid jeg ikke havde så travlt..!" Han 'gled' om bag hende og lagde armene om livet på hende mens han stille hviskede til hende. Hans læber berørte let hendes kind. "Jeg kan dårligt nok holde mig fra dig..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Dec 2, 2007 22:56:00 GMT 1
"Mhm..." Hvordan havde Nightie været så heldig, at hun havde fundet Ad'ronakk?? Det var et spørgsmål alt for tit spurgt. Fakta var, at hun havde fundet ham! (yay!)
|
|
|
Post by Administrator on Dec 2, 2007 23:06:54 GMT 1
"Lov mig at du tilbringer natten sammen med mig, Min Nightie..!" Hviskede han erotisk til hende. "Jeg savner vores private tid sammen..." Han løsnede 'græbet' om hendes liv og gik om foran hende. Han kyssede hende stille på munden og hviskede bagefter. "Jeg har ikke tiden til at kunne følges med dig..! Du kan finde mig i rådssalen* i den nordlige del af byen..!".
*Jaja, sådan én har hovedstaden skam! XD
|
|