|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 17:38:40 GMT 1
Nightie småløb op af trapperne. Hun havde spurgt efter Ad'ronakks kammer, og var nu på vej. Kort efter, stod hun foran døren. Hun tog omkring håndtaget, og gik ind i kammeret. hun havde den samme følelse, som den første gang hun havde prøvet det her. Bare i Vindarro. *I mangel på bedre topic navn?
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 17:47:24 GMT 1
Hovedstadens slot var meget anderledet i forhold til Vindarros Palads. Rummene og Koridorrende var langt fra lige så smukke. det hele virkede mere koldt og Rådt her. Det var næsten som om at Vindarros palads sagde "Skønhed, Pragt og Kultur!" imens at Hovedstadens slot sagde "Magt, Styrke og Respekt!" Det rum som Ad'ronakk havde valgt at bosætte sig i, var et stort, lyst rum. Han lå på maven i en seng med en pude over hovedet som for at holde alle lyde ude. Hans nøgne ryg var blottet, da det bløde silke-tæppe kun var trukket op til hans talje. De lange ar lyste op på hans ryg...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 17:58:01 GMT 1
Nightie spidsede sin mund i det der "uhh look". Ikke en helt værst udsigt! "Nå nå, der er nok som sover..." Nightie kiggede hurtigt udenfor, " ikke helt for længe...?" Den replik var så svag! (XD) Hun gik over til sengen, og trak silketæppet op over Ad'ronakk. Hun var bange for at han frøs (not! )
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 18:02:36 GMT 1
Der kom et træt "mmmMMMmm!" fra Ad'ronakk under puden og han strammede den til hans hoved. "Nu hører du også stemmer, Ad'ronakk..!" Mumlede han til sig selv. "...det er sandelig flot..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 18:05:04 GMT 1
"Yay, du har taget et af mine udtryk til dig" Nightie lyste op. så var han da ikke helt fortabt? "Og du hører altså ikke stemmer, jeg er lige hér. Kig lige op fra puden, gidder du?" Hun gav ham et af sine drilske prik. Ikke hårdt, men man kunne godt mærke det.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 18:07:31 GMT 1
Ad'ronakk vente sig søvnigt om. Hans højre hånd hvilede på hans ene tindning. "Nightie??" Sagde han og lød ikke for godt. Han så heller ikke helt frisk ud. "Hvad i alverden laver du dog her?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 18:10:29 GMT 1
"Hvad tror du selv jeg laver? Jeg prøver at skabe god stemning, karma, og alt det dér" Nightie bøjede sig ned, og kyssede ham let og elegant på panden. "Det er da hvad vi har brug for, oven på igår...!" Nu skulle hun bare kæde det sammen på den måde, så han ikke kunne gennemskue at hun havde fulgt efter ham.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 18:14:11 GMT 1
Han lod sig træt 'falde bag over' og dumpede ned på sengen igen så han lå på ryggen. "Jeg skulle aldrig have drukket i går..!" mumlede han stille med lukkede øjne. Hav virkede ikke rigtig klar over at han tænkte højt. "Jeg troede at du var vred på mig... Jeg opførte mig jo ikke helt som 'Drømmeprinsen' i går..." sagde han så lidt højere til Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 18:25:47 GMT 1
"Alt forladt, dér!" Nightie tog en stol, placerede den ved siden af sengen. Og satte sig på den. "Jeg skulle aldrig ha' opfattet det på den måde. Du er jo min! Og det ved du godt" Nightie smilede det mest opmuntrene smil hun kunne komme op med. "Du ligner én, der har fået for for meget at drikke?" Hun strøg ham blidt over kinden. Han var da vildt sød! Selv når han var lidt ynkelig.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 20:28:21 GMT 1
"Nightie!" Ad'ronakk satte sig op med et ryk. "Jeg skylder dig en undskyldning! Jeg var et fjols i går og jeg - Arh!" Han tog sig krampagtigt til hovedet hvorefter at han igen dumpede ned på hovedpuden. "Den forbandede Hovedpine!" Snerrede han.
|
|