|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 21:58:22 GMT 1
"Fordi dit hoved er ret pænt, derfor!" ... "Ville det hjælpe hvis du satte dig op? Så løber blodet fra hovedet, eller noget?" Og det var så Nightie som prøvede at gøre rede for sin menneskets-krops viden... "Du ved godt, at jeg virkelig, virkelig, virkelig holder af dig... Ikk'?" Hun skulle bare lige rede trådende ud. Ikke flere halv kolde gæt, kun facts!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:05:07 GMT 1
Ad'ronakk satte sig op og kiggede hende ind i øjnene. Hans Stål-grå øjne virkede utroligt varme. "Jeg holder skam også af dig, Niphedoria... Mere end du aner!*" Han lænede sig frem og kyssede hende længe på kinden.
*: Eller hvad? XD Der er jo en vis Wannabe-spion der har smuglyttet!
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 22:11:28 GMT 1
"Er du nu heelt sikker på det?" HOV! Det skulle jo...! NEJ! Det skulle hun jo ikke ha sagt! O.o
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:14:53 GMT 1
"Nightie..?" Han kiggede drilsk på hende og lagde en arm om hendes talje. "Kan du uddybe dét lidt?*" Han havde udemærket set Nighties ansigtsudtryk lige efter hvad hun sagde.
*selv om han havde den værste gang tømmermænd, så var han stadig skarp og hurtigt tænkende. X3
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 22:17:56 GMT 1
"naaarh... Helst ikke...!" Selvom det var noget hun blev nød til...! -.-' "Skal vi kalde mig "Spion agent 00-Nightie?" (Hentydning! ) "Jeg kom vist til at følge efter dig da du gik... doh!" Pinligt... Pinligt, pinligt!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:21:49 GMT 1
"Haha!" Han lo en klar, forstående latter som ikke var hånende på nogen måde. "Så var det ikke syner jeg hørte!! Du stod uden for vinduet, ikke sandt? Du har altid været ret nysgerrig ad dig!" Han holdt on hendes nakke og kyssede hende lidenskabeligt. Af og til fin hendes "fejl" ham til at holde endnu mere af hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 22:29:52 GMT 1
"Kun sådan,,, lidt!" Nightie smilte et stort, uskyldigt "Det var ikke mig" smil. Åh gud! Hun havde totalt lyst til at kysse ham lidenskabeligt tilbage! Totalt lyst til noget der vllle være totalt upassende på dette tidspunk! Men lige nu sad hun med trumf kortet. "Og jeg hørte det heeeele! og alle de 16 glas!"
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:38:28 GMT 1
"En dårlig vane med ulykkelig kærlighed..." sagde han med et skævt smil. "Men det er hældigvis kun sket 3 gange..." Han sukkede dybt. "Så du hørte det hele?" spurte han hende inderligt. "det hele?" Hovedpinen så ud til at være helt væk. Han havde næsten glæmt at den havde været der. Ufatteligt som Nightie kunne udrette mirakler for ham. Han havde sat sig op, med bebene ud over sengekanten. Han sad overfor Nightie og så inderligt på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 22:41:41 GMT 1
"Også i den grad" Nightie smilede endnu mere! Nu kunne han måske fatte det?
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:48:15 GMT 1
"Jamen så... Hvor upadsende det end måtte være..." Han rejste sig og førte hende lidt væk fra sengen. På en eller anden måde havde han fået sit tykise og sandfarvede tøj på igen. Men det var på en eller anden måde en smule mere specielt end det plegede at være. Han tog hendes hånd, gik ned i knæ foran hende og så op på hende med lysende øjne. "Niphedoria. Med alt den ære der er mig givet, og med alt hvad der står i min magt lover jeg dig at jeg vil give alt hvad jeg kan for at dit liv må blive lykkeligt. Nu spørger jeg dig, Niphedoria... Vil du gifte dig med mig?"
|
|