|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 20:35:42 GMT 1
"Det dér ser faktisk ret sjovt ud" Nightie strøg fingerne gennem sit hår. Igen, vane mæssigt. "Du var ikke et fjols. Ikke mere end jeg var. Det var mig som begyndte det hele, med alle mine beskyldninger. Jeg lod dine "fans" irretere mig."
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 20:39:05 GMT 1
"Det kan jo være at min bror* begynder at smitte mig?" sagde han med et svagt smil. Han lod bagsiden af hans hånd glide varsomt over Nighties kind. "Hvor er jeg heldig at have fundet en som dig..." Sagde han kærligt. "du er altid så forstående... Uanset hvad jeg gør."
*: I husker ved Ad'méran - Ad'ronakk og Ad'minas mellemste bror?
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 20:43:59 GMT 1
"Haha, selvom det sidste dér kunne diskuterres...!" Nightie havde lidt kvaler fra igår aftes. Hun buuurde vel fortælle ham, at hun havde fulgt efter ham?? Eller burde hun lade det ligge? Hvad man ikke ved, har man ikke ondt af?
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 20:48:58 GMT 1
"Ja, her ser hun så endnu en dårlig side af mig..." mumlede Ad'ronakk stille med lukkede øjne. Hans hovedpine resulterede åbenbart i at han tænkte højt uden selv at tænke det mindste over det. "Noget af det eneste der kan gøre mig svag, er for meget Alcohol på en dårlig dag..." Han tog hovedpuden og krammede den ind til sin nøgne brystkasse. "Og den dag startede ellers så godt..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 20:55:07 GMT 1
"Nå nå!" Nightie smilede endnu mere. Måske endte det med, at han selv fortalte det? "Du overlever?" Hun kiggede rundt i kammeret. Det var flot. På lidt en anden måde end hun var vant til, men det var flot alligevel! (^^) "Hvad lavede du så ellers i går aften? Efter du lod mig stå, måbende på markedet?" Lille hvid løgn.... En lillebitte en. (Fy!)
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 21:00:24 GMT 1
"Jeg besøste min Barndomsven, Miránna og vi fik snakket lidt sammen..." Sagde Ad'ronakk ligegyldigt. "Åårrh, kommer Eonár ikke snart med det middel mod Hovedpine?!" hans ansigt fortrak sig da endnu en bølge af indre smerte skyllede ind over ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 21:12:46 GMT 1
"Lady whats-her-face... Hende må jeg møde en dag!" Nightie kiggede sig omkring, efter en slags klokke eller noget. (Sådan én man brugte til at skynde på fok med! xD) "Hvad fik i så snakket om? Noget vigtigt?" Nu var hun altså ude på dybt vand! Hun fiskede for meget efter det der...!*(xD) *Jeg havde lige nogle fiske-jokes på lager!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 21:20:08 GMT 1
"Sikke nysgerrig du er!" mumlede han og trak silke-tæppet helt op over hovedet. "Det ville ha' været meget næmmere hvis du bare havde været der..." Man kunne høre at han ømmede sig lidt under tæppet. "...Godt at Miránna stoppede mig inden jeg drak mig helt fuld..." tænkte han igen højt...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 21:34:25 GMT 1
"Hygligt!" himlede Nightie. Måske en ny vane på vej? -.-' "jeg er møj nysgerrig! En side jeg ikke har modnet endnu! Fortæl videre...!" Nightie havde ikke tænkt sig at lade ham "ikke sige det hele" ;p
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 21:40:28 GMT 1
"Blot en samtale mellem nære venner..." sagde Ad'ronakk og sparkede tæppet helt af dig. Han kunne åbenbart ikke finde en måde at ligge behageligt på. Han havde et par bukser i sandfarvede* hør på. "Ved alle dæmoner, hvorfor vil mit hoved ikke bare sprænges og få det overstået?!" Han tog sig til hovedet med bægge hænder.
*: Den dag at Ad'ronakk tager noget andet på end farverne Sandfarvet, Tykis, Grønt eller sort på, så falder jeg altså ned af stolen! XD
|
|