|
Post by Niphedoria on Oct 30, 2007 22:53:34 GMT 1
"Det må være et klart JA!" Nightie gik så selv ned på knæ. Hendes tur til at se op på ham. "Du er bare fantastisk! Jeg skal nok love præcis det samme!" Hun puttede sig ind til ham. Han var det bedste nogensinde! Og nu begyndte hun minsandten også at græde! Glædes tårer, ingen tvivl.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 30, 2007 22:57:17 GMT 1
Ad'ronakk satte en sølvring på hendes finger, hvorefter at han stille tørede hendes tårer væk. Han kyssede hende på panden og holdt om hende. "Åh, Nightie..." Han rejste sig og "trak" hende med op. Han kunne slet ikke lade hver med at se ind i hendes smukke, Livlige øjne...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 13:29:02 GMT 1
"Just perfect..." Nightie jublede indeni. Lige nu gik det hele bare op. Før havde hun haft sine tvivl, hvem ville ikke ha' haft det? Men nu, nu var det hele bare som det skulle være! Det hele gav mening!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 13:35:05 GMT 1
Ad'ronakk kunne ikke lade hver med at holde om Nightie og se hende ind i øjnene. Hvorfor havde han dog tøvet så meget? Hvorfor havde han ikke indset at Nightie var bestæmt for ham? Det var meget længe siden at han havde følt den samme glæde der strømmede ind over sig. Det var kun sket én gang før... Men det skulle han ikke tænke på nu! Lige nu skulle han bare koncentrerer sig om hans Nightie.. HANS Nightie, Alene...
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 13:38:41 GMT 1
"Det var jo nok det mest passende tidspunkt, du valgte dér" Nightie smilede op til Ad'ronakk. Ad'ronakks øjne... Gladere end hun nogensinde havde set dem før. *savle savle*
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 13:45:39 GMT 1
"Bedre sent end aldrig..!" sagde han stille til hende. Tænk at hun kun var 14 år, og alligevel så indstillet på at ville gifte sig. Han kunne forstå det med Ad'mina - hun kom jo fra en adelig famile! De var van til den slags. Men med Nightie..? Han var bare glad for at hun ville have ham!
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 14:21:41 GMT 1
Totalt ligesom hun havde forventet. Eller, som hendes underbevidst havde forventet. Hende og ham, ham og hende. For evigt. Og sammen skulle de overkomme alt det, som de havde imod sig. ... ... ... ... Men nu havde hun jo brudt endnu en sirene-regl. Man skulle jo være meget ældre end bare 14 før man kunne forloves til nogen somhelst...? And so what? Hun havde allerede brudt én regl, så kunne hun lige så godt bryde den her også. Og det gjorde hun så.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 14:27:40 GMT 1
"Nightie..!" han stemme lød stærk. Som om at han havde fået ny vilje til at leve. Han holdt hendes blik med hans varme, lykkelige øjne. "Jeg elsker dig Nightie. Jeg elsker dig som dagen er lang! Jeg vil give hver eneste af solens stråler og hver en dråbe i havet, for at leve et lykkeligt liv sammen med dig!" Han strøg hende over kinden. "Du er en engel! En engel som jeg har været så utroligt heldig at tage til mig først!*"
*: Ehat can i say? XD Han ER vel bare poetisk?
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 14:38:56 GMT 1
"Heh, Jeg elsker også dig, Ad'ronakk" hun stillede sig på tær, og kyssede ham. ...*
*Jeg er løbet tør! -.-'
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 14:49:26 GMT 1
Ad'ronakk bukkede sig ned og 'holdt hendes kys fast'. Han kyssede hende længe og intimt. der blev banket et par gange på døren og Eonár - Elveren fra Biblioteket - kom gående ind med en lille flaske af glas. Han stoppede bræt, da han så hvad Ad'ronakk og Nightie var ifærd med. ( XD ) "Ehm... Ad'ronakk, Sir..!" Han bukkede dybt og gik over til et bord der stod i værelset. "Jeg har hvad de bad om!" "Tak Eonár." Ad'ronakk smilte stolt til Elveren der så lettere forvirret og flov ud. "Men det bliver ikke nødvendigt..!"
|
|