|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 15:03:59 GMT 1
Nightie gav Eonár et stort smil. Sådan en slags "Don't worry about it!" smil.* Hun holdt Ad'ronakk endnu tættere ind til sig. Hun havde lyst til at holde om ham på den her måde for evigt! Hun vare bare så... lykkelig?
*Nøj, hvor kan hun smile på mange måder! xD
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 15:12:30 GMT 1
"Jeg tror bare at jeg... Ehm..." Eonár kløede sig lidt i baghovedet. Han blev utroligt rød i hovedet da Ad'ronakk bukkede sig ned og kyssede Nightie på kinden. "Går igen, så... Tror jeg." "Ja, du kan gå nu, Eonár." Sagde Ad'ronakk roligt med et smil. Elveren bukkede igen og begyndte at gå mod døren. "Åh ja! Eonár!" Sagde Ad'ronakk højt. "Ja, oh, Vindarros lys?" Elveren bukkede endnu en gang. "Lad rygtet gå! Mig og Niphedoria er trolovede." Eonár så helt paf ud. "Åh! Jamen tillykke!" Endnu et buk. "Også til dem, Lady*!"
*: Nightie der bliver kaldt Lady? XD Hvad skeeer der?
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 15:17:28 GMT 1
"Jo tak" Nightie gav et lille nik, og Eonár lukkede døren efter sig. "Haha! Lady!" Hun flækkede af grin (Forståeligt!) "nå, det må jeg vel vende mig til at blive kaldt" stadig halvt grinende, kiggede hun tilbage på Ad'ronakk. "På en skala fra et til ti, hvor hurtigt tror du det kommer frem?" spurgte hun, i en drilsk tone.(XD)
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 15:20:42 GMT 1
"Hmm..." Sagde Ad'ronakk tænksomt med et smil. "Vi skal nok forvente at blive stillet utallige spørgsmål om et par timer!" Han så på Nightie med et 'legesygt' blik og begyndte at kysse hende lidt ned af halsen.*
*: ret skræmmende hvor mange kvinder der ville hukke deres højre hånd af for at prøve dét, ikke sandt? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 15:36:39 GMT 1
"Ya-a-ay!" Yay'et blev så småt afbrudt af den kildene fornemmelse fra Ad'ronakks kys. Kunne det blive bedre? "Der er nok nogen der ikke giver op så let, hva'?" Nightie himlede med øjnene. Hun var godt nok heldig! Hun havde i første forsøg, fået én som alle mulige andre piger ville gøre hvad som helst for at få... Og Nightie havde ikke engang hørt om ham før hun mødte ad'mina! xD
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 15:50:59 GMT 1
Ad'ronakk fortsatte sine køs ned af hendes hals. Meget grundigt og meget landsomt. Hans ene hånd legede med hendes hår, den anden hvilede på hendes ryg. Han kunne allerede se at hun nød det. De gjorde ikke dette her tit nok. Langt fra!
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 16:01:11 GMT 1
Skulle det her mon tages som en hentydning? Haha! Helt sikkert! Så kunne han da bare blive ved... Ikke et problem for hende! Og han legede med hendes hår! Det kunne hun ikke stå for! Hendes hår var simpelthen vejen til hendes hjerte!*
*whaaaaaaaaat?? xD
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 16:09:39 GMT 1
Ad'ronakk stoppede op og hørte hende over til sengen og fik Nightie til at lægge sig på ryggen. Han gik ellers i gang igen. Han kyssede hende. Først på munden, derefter - meget langsomt - ned af halsen.*
*: I Kænder mig! XD Jeg kan jo ikke lade hver!!
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2007 16:54:45 GMT 1
Og Nightie lod sig overgive. Hun var 100 % Ad'ronakks. Og hvad mere end det her, skulle kunne bevise det?
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2007 16:58:56 GMT 1
Ad'ronakk begynte at 'kæle' for den nederste sten på Nighties tøj. Han ventede tydeligtvis selv på at hun skylle 'knappe' den op. Han lod en hånd glide op af hendes ene ben, også meget langsomt.
|
|