|
Post by Enedar on Aug 4, 2007 17:09:14 GMT 1
Enedar ignorerede hende, hoppede meget hurtigere end han plejede op på klipperne, og vejrede i vejret. Han fandt hurtigt sin retning og hoppede lydløst ned på den anden side af klippen, hurtigere end man overhovedet kunne forestille sig. Og lydløst og hurtig som vinden forsvandt han i skoven. Han hans mål var fastlagt. Byen. Ceremonien. Ad'mina...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 17:17:08 GMT 1
Nightie skulle lige til at kalde på Enedar, men gav hurtigt op... han havde en vane med ikke at høre efter:P Hun gav istedet Ad'rónakk, "Rør mig og du brækker armen" looket, og satte siig ned ved siden af ham. "Nu får jeg snart spat af det her...! Ingen fortæller mig hvad der forgår, og alt imens jeg burde fare rundt og råbe af alt og alle... Så ligger jeg her og ... ja...!" Hun var ikke sur på Ad'rónakk, hun var bare træt af at blive overgået. Et eller andet havde helt klart fundet sted, og det havde været noget vigtigt. Og nu da Enedar var smuttet, sad hun tilbage uden at vide noget som helst-.-'
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 18:28:35 GMT 1
Ad'ronakk begyndte at knappe knapperne i igen, én efter én. ( Den var ny, hva?? O.o ) "Jeg må desværrer gå." sagde han og kyssede hende blidt på kinden. "Vil du have et lift ind til byen? Jeg regner med at du vil komme til cermonien?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 18:31:49 GMT 1
"jeg vil slå søm i den cermoni! Ad'mina skal ikke giftes med nogen som helst lige for øjeblikket! Uandset hvad Dims og Dut siger!" Nightie ville gøre alt for at undgå Ad'mina's forlovelse med en eller anden mands person. Hun skulle nok stoppe det! "Du skal tage mig hen til dem der har bestemt at Ad'mina skal giftes, og det er med det samme!"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 18:40:25 GMT 1
"Dem finder du ved cermonien." sagde Ad'ronakk roligt og smilede til hende. "Efter cermonien mødes hele min familie, der kan du sikkert tale med dem hvis du vil?" Hans hånd strøg over hendes kind. "Desuden kan jeg love dig, at han er en værdig mand for hende!" Sagde han uden at ændre tonefald. "Han har været igennem lige så mange eventyr, sejre og kvæstelser som jeg har!" Han rømmede sig da det gik op for ham at han aldrig havde fortalt Nightie det mindste om hvad han havde været igennem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 18:44:14 GMT 1
"Jeg er da ligeglad med om hans hoved så var vanskabt. Det skal være FØR cermonien!" Nightie håbede virkelig at han fattede det, Ad'mina ville hade at være gift med en eller anden opblæst kalkun, det var Nightie helt sikker på. Og nu, da hun havde chance for at komme hurtigt derhen, ville hun benytte den.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 18:51:21 GMT 1
"Piger dåner efter ham!" sagde Ad'ronakk og viste ikke den mindste smule missundelse (selv om den var et sted inden i ham) "Kun 2 personer har overlevet at være tilfangetaget af SkykkernesHeksemæster*! Han er den ene!" Ved disse ord trak han mistænkeligt i hans ærme, så det dækkede hans overarm så meget som muligt. "Og det kan ikke lade sig gøre at møde min far og Onkel før cermonien!" sagde Ad'ronakk. "Men husk nu, der er lang tid til at hun skal giftes! der er tid endnu, hvis hun virkelig ikke vil have ham!"
*: En af mørkets fyrster der er kændt for deres trang til magt og til at dræbe og torturerrer. Kun 2 personer er undsluppet fra hans fangeskab. Artikkel kommer snart.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 18:55:06 GMT 1
"Det kan da være lige meget om piger dåner efter ham. Hun er ALT for speciel til sådan én... Hun skal selv vælge hvem hun vil være sammen med. Efter alt, så valgte du jo også selv" Nightie kiggede en ekstra gang på Ad'rónakks arm... han skjulte noget under det ærme! "Jeg VIL møde dem før cermonien, hvad for en cermoni det så er!" Nightie havde sat sig en ting i hovedet, og hun ville føre den ud i livet.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 19:01:34 GMT 1
"Du kan ikke møde dem før cermonien!" sagde Ad'ronakk og lagde en hånd på hendes hals. Han kiggede indgående på hende. Som om at han bønfaldte hende om at vente, men ikke viste det alligevel... "Ikke medmindre du vil landsforvises!" Han havde opgivet at dække sin overarm. Han var ikke flov over det. Han var nærmest stolt. Men lige nu handlede det om Ad'mina. Og om Nightie...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 19:04:08 GMT 1
"De kan landsforvise mig til langbortistand hvis de har lyst, jeg skal bare snakke med dem!" Nightie var da ligeglad med at blive landsforvist, hun havde et ret stort ego så det gik nok i sidste ende... eller hvad?? Nightie kiggede igen på Ad'rónakk's arm... der var noget hun ikke kunne se... men hvad?
|
|