|
Post by Enedar on Aug 4, 2007 19:08:27 GMT 1
Enedar spurtede forpustet igennem skoven. Blodet var begyndt at løben ed ad hans ben og arme, efter alle de tornebuske og ting han bare var fløjet igennem. Han kunne ikke mærke smerte. Han kunne ikke sence noget omkring sig. Han havde et mål. Byen. Ceremonien. Ad'mina..
Han nærmede sig allerede udkanten af skoven..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 19:09:28 GMT 1
Ad'ronakk vidste at hun ikke havde bemærkede det før. Hvis hun havde set det, ville hun ha kommenterret det og spurgt til det. Selv om de havde stået nøgne over for hinanden. Han så at hun skævede til hans arm. Han trak ærmet op så hun kunne se. Det nyttede ikke noget at vente med at fortælle det. På hans muskuløse skulder, var han brændemærket. En fuldmåne inden i en stjerne. Det glødende metal havde engang brændt langt ind i huden. Helt ind til selve kødet. "Vil du ikke nok vente?" spurgte han efter en kort pause.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 19:11:58 GMT 1
"Hvad er da det for et brændemærke?!" Nightie kunne have givet sig selv en på knolden... hvorfor havde hun ikke lagt mærke til dét noget før?! "Flot Nightie, 10 point for god iagtagelse!" tænkte hun for sig selv... "Giv mig én god grund til at vente" svarede Nightie ham, og ventede på en forklaring...
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 19:16:38 GMT 1
Han svarede hende ikke på hendes første spørgsmål. Det var ikke vigtigt lige nu. "For min skyld!" sagde Ad'ronakk indtrængene. "Hvis du kommer brasende vil nogen i min familie bare dømme dig Lovløs. Og så vil du blive taget fra mig! Og hvad kan der ske ved at vente et par timer?" Ad'ronakk tænkte også på de dybe piskeslag der skinnede rødt på hans ryg. Dem havde hun lagt mærke til, men havde aldrig kommenterret dem. "Nightie... " sagde han stille og kyssede hendes pande blidt. "Bare vent et par timer og det hele bliver godt. Også for dig og mig!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 4, 2007 19:20:25 GMT 1
"Hvornår finder den der Cermoni sted??" Nightie var bange for at Enedar, ville opsøge cermonien... Siden hun jo havde set Enedar's reaktion på Ad'mina's brev, ville hun helst ikke have at han blev sådan igen. Han havde virkelig været langt ude på det tidspunkt... og det "langt ude" kunne sikkert komme igen på hvilket som helst tidspunkt.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 19:26:36 GMT 1
"Du må ikke tænke på Enedar nu!" Hviskede Ad'ronakk i hendes øre og lagde pludselig armene om hende. Han holdt hende tæt ind til sig. "Først skal du til at være mig utro, og nu kan du ikke tage tankerne fra ham*!" En tåre gled ned af hans kind ( O.o !!!!!! Ad'ronakk? Græde? Den var sq også ny!!! ) "Du gav mig et løfte Nightie, kan du huske det?" Hans hjerte bankede vildt. "Et løfte om altid at stå sammen med mig. Du må ikke lade mig miste dig!"
*: Det skal lige siges til Ad'minas forsvar at hun ikke har fortalt noget!! O.o
|
|
|
Post by Enedar on Aug 4, 2007 20:36:55 GMT 1
Enedar nåede udkanten af skoven, og stoppede forspustet op, ikke for at få vejret, men for at orientere sig. Han selv om man kunne høre han var forpustet så kunne han ikke føle det indeni. Han kunne faktisk ikke føle noget fysisk. Han tænkte mens han drejede sig rundt for at se hvor han var. Kunne de ikke forstå at Ad'mina ikke ville blive lykelig ved det de var igang med?? At de kunne være det bekendt overfor hende. En køn familie, hva'?? Hans ametyst om halsen blev varmere. Kunne han udnytte den kraft han bar på sig til at gøre noget godt?? Han var blevet bedre til at kontrollere sig i sin mørke form.. han ville godt kunne gøre gode ting nu, men med nye ufattelige kræfter.. Han kunne li' den form. Dens lokkende kræfter og magt var en herlig fornemmelse, stadig. Men han valgte ikke den side, selv om valget stadig hang om halsen på ham. Han valgte den ikke på grund af Nightie, der havde stoppet ham, og på grund af Ad'mina.. Ad'mina.. han tænkte på hende igen..
Han vågnede hurtigt op, fandt sin kurs, og løb så over en eng i retning af byen..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 4, 2007 22:40:35 GMT 1
Besked fra Ad'mina: Cermonien er ikke et bryllop! ^^ Byen for altså bare at vide hvem der regere! Der er masser af tid endnu før Ad'mina bliver gift!
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 5, 2007 10:46:24 GMT 1
"Jeg vidste du ville finde ud af det" Nightie smilede op til Ad'rónakk(som også var højere end hende-.-') "Og jeg kan ikke sige andet end at jeg undskylder, er ked af det, og at det alt sammen skyldes mit sirene gen..." hun klemte sig ind til ham, og fortsatte "Og jeg husker mit løfte, men jeg kunne bare ikke gøre for det..." hendes smil blegnede... hvordan havde han fundet ud af det? hverken Enedar, hende selv, eller Ad'mina havde sagt noget... eller tænkt på det-.-'
|
|
|
Post by Administrator on Aug 5, 2007 10:50:14 GMT 1
"Vil du ikke nok vente?" spurgte han bare igen. han strøg hende over håret og kyssede hende på panden. "Jeg må meget snart gå..."
|
|