|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 14:28:45 GMT 1
"HAHA! Det var også det jeg havde regnet med" Svarede Nightie, mens hun satte sit hoved på skrå. "Hvor gammel kan du egentlig blive? Altså, når du jo er HALV-elver... lever du så kortere end normale elvere?" Nightie vidste ikke rigtig hvad hun ellers skulle spørge om, så hun havde bare taget det, der først var faldet hende ind.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 14:32:36 GMT 1
"Tjohh.. altså... det varierer meget mellem de forskellige personer, men gennemsnits levealderen for en Halv-elver er ca. 500-600 år." sagde han og gryntede : "Kan du ikke også klø mig på ryggen, nu du er igang ;D" Han lagde sig om på maven med et bump, og nød virkelig at blive kælet ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 14:36:34 GMT 1
"wow! 500-600 år?! sygt nok!" Nightie lavede store øjne, og begyndte at massere hans ryg istedet. "Det er nok bedre, hehe!... Men, øh... hvor gammel kan mennesker så blive?" hun kendte stadgi væk ikke så meget til landvæsner:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 14:40:16 GMT 1
"Se det.. varierer endnu mere end Halv-elvere." sagde han imens han holdt få pauser fordi detv ar så dejligt. "Ser du, det afhænger alt sammen i hvor god fysisk form man er, hvor usundt man lever, altså i forhold til alkohol og fedt mad. Og så har det noget at gøre med om man er beskyttet af magi. For mennsker hungrer efter magi, der kan gøre deres liv længere" sagde han og spindede mens han stakte armene ud og virkelig slappede godt af..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 14:43:25 GMT 1
"nej, hvor godt!... Men, vil det så sige at mennesker dør før Elvere/Halv-elvere?" Nightie så forvirret ud, mens hun stadig masserede Enedar. Solen skinnede på dem begge, og kastede små skygger på græsset. Nogle små børn løb rundt lidt henne af breden.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 14:45:54 GMT 1
"Jeps.. i hvert fald størstedelen af mennskene. Sådan nogen som Ad'mina's familie bliver sikkert meget gamle, da de alle råder over ufattelige mængder magi." Han blev mere og mere fraværende, ja nærmest søvnig så dejligt var det..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 14:48:15 GMT 1
"Det var lige det jeg skulle til at spørge om" Nikkede Nightie, hun var lige blevet bange for at Ad'mina skulle dø tidligere end Enedar:P Hun bemærkede at han har ved at blive søvnig, og gav ham lige et par halv-hårde klap på ryggen for at vække lidt mere liv i ham, han kunne da ikke falde i søvn nu:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 14:53:03 GMT 1
"Huh.. hvad nu?" sagde han lidt forskrækket. "Nå.. det bare dig der forhindre mig i falde i søvn? Jaja.. okay godt så" Han satte sig op og sagde: "Tak for det" og smilede. Han overvejede om han skulle gengælde det, men havde ingen anelse om hvordan hun ville reagere. Det var ikke til at vide. Hun vidste jo at han elskede Ad'mina, men det kunne vel .. nej.. Han havde fundet en løsning. "Har De lyst til at jeg også skal kæle Dem?" spurgte han, og lavede et meget seriøst udtryk, og prøvede at efterligne Ad'ronakk's stemme så godt så muligt.. en god løsning synes han selv ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:01:38 GMT 1
Nightie smilede, "Perfekt efterligning, det må eder meget gerne" svarede hun og lagde sig ned. "Hvad har Eder i tankerne?" spurgte hun. "BVDR, jeg hader det ord... Eder!" tænkte hun:P
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 15:06:44 GMT 1
"Ikke noget, jeg synes bare jeg ville gengælde det, altså hvis du har lyst?" sagde han normalt. "Og jeg tænkte bare på om det var okay for dig, når du nu har Ad'ronakk, og jeg ikke endnu har Ad'mina. Altså hvis det nu var et problem fordi det ville du ikke ha' eller det ville han ikke ha' eller noget.." han viklede ordene ind i hinanden, men fik dda sagt hvad han ville, og gik så småt igang med at massere hendes skuldre...
|
|