|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:10:32 GMT 1
"Du er vel klar over, at du nogen gange forklarer for meget?" Nightie smilede, "Man behøver ikke altid forklare tingene for andre, man skal bare være nogenlunde sikker på den anden har forstået én" Nightie rodede med hendes fingre i sandet, sandet var lige præcis varmt nok. "Men det er pænt af dig at tage hensyn til andre"
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 15:15:06 GMT 1
"Tak" sagde han og fortsatte med at massere. "Det er en af de ting min far altid sagde var min største gave." sagde han i et tonefald der lød som om han mente det, og ikke at han ville blære sig med det..
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:17:51 GMT 1
"hehe, det kan jeg godt forestille mig" smilede Nightie og lukkede øjnene. "Hvilke gaver har du ellers?" spurgte hun nysgerrigt.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 15:22:02 GMT 1
"Hmm.. altså hvis du mener evner, så vil jeg helst ikke udtale mig om dem, da jeg mener at det ville være at blære sig ;D" sagde han med et rigtigt stort smil, og begyndte at klø hende på ryggen. "Men altså, jeg fik jo en del materielle gaver ved min fødsel, som min bue og mit sværd og sådan, og dem har jeg en del af.."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:24:46 GMT 1
"hehe, forståeligt nok" Nightie lå og døsede lidt hen. "At massere er du ihvertfald god til" sagde hun og gabte. Varmen havde nok også noget med det at gøre:)
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 15:26:52 GMT 1
"Tak" sagde han og smilede. Han faldt lidt ud af den, da han igen tænkte på Ad'mina. Til sidst holdt han helt op, og sad bare og stirrede ud i luften, og dagdrømte om hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:30:35 GMT 1
nightie havde næsten ikke lagt mærke til at han var holdt op. Hun gad bare ikke gøre ham opmærksom på det, hun var for søvnig. Og langsomt døsede hun helt væk. Hun var et sted mellem at være vågen og sove. Hun kunne se Enedar's omrids, men drømte istedet om noget andet. Hun var på stranden med Ad'rónakk...
|
|
|
Post by Enedar on Jul 12, 2007 15:32:40 GMT 1
Enedar var stadig vågen, men vidste det ikke helt selv. Han lagde sig ned, og så op i de utallige skyer, der alle sammen lignede Ad'mina, på en eller anden måde. Han savnede hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jul 12, 2007 15:41:20 GMT 1
Nu drømte Nightie helt. Ad'rónakk lå på sandet, med Nightie ved siden af. Hun støttede sit hoved på hans arm, og havde lagt sine ene arm over hans brystkasse. Hun lå på siden, og han på ryggen. De talte sammen om hvor godt det var at de havde hinanden, og at de savnede hinanden når de ikke var sammen. Nightie havde ikke andet end undertøj på, mens Ad'rónakk havde lange bukser på. Det skyldtes nok varmen. I drømmen smilede hun til ham, og kyssede ham på armen.
|
|
|
Post by Enedar on Jul 13, 2007 18:21:35 GMT 1
Nej, det her må stoppe, tænkte han. Jeg kan ikke blive ved med at tænke på hende hele dagen. Han satte sig op og så at Nightie var faldet i dyb søvn. Hun sover da også meget, tænkte han...
|
|