|
Post by Administrator on Apr 22, 2008 9:42:08 GMT 1
"Vi er elvere, vi kan ikke dø." Skreg hun højlydt da hun endelig fik hans hånd væk. "Min far er død, min mor er død!" Råbte han tilbage. "Selv min lillebror er død*, og jeg er den eneste tilbage - så du kan nok se at vi ikke lever forevigt! Hwo lives forever anyway?!" Ad'ronakk gik over til dem og 'tog kvinden fra ham' igen, så han kunne få pustet en smule ud. "...Hvad skal vi så gøre med hende..?" Spurgte Ad'ronakk stille for at lede det hen på et andet emne. De dødsfald han lige havde talt om kendte han åbenbart også til.
*Uhadada, poor Élan! Det vidste vi ikke..! >_< XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 22, 2008 20:08:20 GMT 1
..Hvad?! Nightie havde aldrig tænkt over at Élan havde en familie. Han havde aldrig nævnt noget, så hun havde heller ikke spurgt. Hhun rejse sig fra stolen og gik hen til ham, lagde en hånd på hans arm og kiggede op på ham. Skulle hun sige noget? Nej..? Hun havde ikke noget at skulle ha' sagt, men nu vidste hun det da.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 22, 2008 20:47:15 GMT 1
Han så ikke på Nightie, men lukkede i stedet øjnene. "Lad hende gå..." "Hvad?!!" Ad'ronakk så mistroisk og overresket på ham. "Er du blevet helt skør?!" Kvinden atandsede midt i en bevægelse og så på ham med store, forundrede øjne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 23, 2008 15:52:30 GMT 1
"Er du nu sikker på at det er en god idé?" Spurgte Nightie og kiggede over på elverkvinden. Hun virkede ikke som typen, man ville lade gå uden at få sat på plads først. Nåh ja, hvis han mente det nok skulle gå var der ikke rigtig noget at sige til det.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 23, 2008 16:33:17 GMT 1
"Hun sladre, og så gør din hærsker det af med det!" Sagde Ad'ronakk forarvet og stirrede på ham. Kvinden så stadig på ham med store, uforstående øjne. "Så går jeg i panik den dag hvor hele min herskers rytter-kavaleri er i hælende på mig." Sagde han med et skuldertræk og smilte ned til Nightie. "Og hvad blev der af dig og hele din 'I må ikke gøre hende noget'-holdning? Burde du ikke hoppe jublende omkriong nu?" "Du er ikke rigtig klog, Élan..!" Sukkede Ad'ronakk opgivende. "Det ved jeg godt!" Sagde han og blinkede til ham med et smil.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 23, 2008 18:51:28 GMT 1
"Det gær jeg da næsten også..!" Smilede Nightie. Hvis Élan var okay med det, var hun også okay med det. Han vidste nok hvad han gjorde..! "Men nu er jeg også begyndt at tænke for to, så jeg må tage mig lidt sammen, ikke?" Hvor mange ting skulle hun nu til at gøre 'for to'? Det ville da blive stressende!!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 23, 2008 20:37:00 GMT 1
Ad'ronakk gav slip på kvinden, men hun blev bare stående og så på Élan med et uforstående blik. Der var stille lidt, inden hun igen blev til en fugl og fløg ud af vinduet. Ad'ronakk mumlede vredt mens han gik hen til elveren, slæbte ham hen til et stol hvor han fik ham til at side ned. Ad'ronakks mumlen tog lidt mere af da han lagde sin hånd på Élans ansigt og et blåt lys begyndte at gløde. "Hvis du ødelægger mit perfekte ansigt, så bliver jeg mobset." Sagde elveren med et irolisk smil og så op på ham.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 23, 2008 20:46:21 GMT 1
"Hva'..?! Hva' er nu det?" Nightie kiggede mistænksomt på Ad'ronakk. Hvad havde de gang i? Det varr dog for underligt! Først lader vi hende der gå, og så laver de noget spøjst noget med blåt lys? Hun stillede sig hen ved siden af Ad'ronakk. "Hvad har du gang i..?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 23, 2008 20:59:00 GMT 1
"Klaret." Mumlede Ad'ronakk og fjernede hånden. De 3 blodrøde striber var væk. Han lod et par fingre køre over sit ansigt for at være sikker på det. "Og du kan ikke liiige tage mærket i min pande og på min nakke nu du er i gang*" Spurgte han med et stort smil. "Nej." Sagde han og kunne ikke lade hver med at smile. "Du har godt af at blive sat på plads en gang imellem."
*: Nightie? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 23, 2008 21:17:13 GMT 1
"Nogen blier jo nødt til at holde styr på ham... Og dig" Nightie satte et skævt smil op. "Når der er brug for det." Hun kiggede på Élans ansigt, og måtte igen minde sig selv om at administratorer havde alle mulige krafter, hun ikke kunne holde styr på. De kunne hele, teleportere... Skifte køn! Eller Ad'ronakk kunne, hun vidste ikke med de andre.
|
|