|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 19:39:00 GMT 1
"Det var mig der blev ved med at sige at det var en dum idé!" Mumlede sammenbidt. "Det var dig der abselut lige skulle prøve dine sirene-gener af på mig!" "Er der nogen der gidder at give mig en forklaring?!" Spurgte Ad'ronakk og bliv lige så rød i hovedet som Élan. der var da ikke sket det som det lød til, var der?! Neeej! Ikke Nightie, det kunne hun ikke finde på! Og da slet ikke Élan, selv om det måske nok lød overreskende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 19:52:32 GMT 1
"Og bare fordi jeg bed dig i nakken, så bandt du mig til en stolpe!" Sagde Nightie, der ignorerede Ad'ronakks spørgsmål. De kunne fortælle ham det hele senere. "Jeg kan ikke gøre for at jeg er sirene, kan jeg vel?" spurgte hun irriteret.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 19:58:06 GMT 1
"Bare fordi at du bed mig i nakken..!" Mumlde han og kastede sit hår tilbage. "Der er visse ting der udløser mine sikkerheds reflekser! Som f.x. når at nogle forsøger at bide hovedet af mig i bogstavelig forstand!" Ad'ronakk stod bare og så fra den ene til den anden, og var nu langt fra sikker på hvad de talte om.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 20:03:41 GMT 1
"Det kan være lige meget..!" Nightie slog diskussionen væk. Hvis hun ikke kunne vinde den, var den ikke værd at gå igennem.* "Vi skal alligevel have Ad'ronakk til at tjekke efter..!" Hun vendte sig om og kiggede på Ad'ronakk igen. Der var maks gået ti minutter, og han var allerede indvoldveret i det hele... Var det planlagt?
*Mwahahahahahahaha! XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 20:09:46 GMT 1
"... Okay, jeg er Komplet forvirret, hvad er der sket og hvordan kunne det ske så hurtigt?! Så længe har jeg da heller ikke været væk, og i lyder som om at verden er gået under og er blevet genoprejst igen i mellemtiden!" Élan så op i fuften og fløjtede uskyldigt, så Ad'ronakk vendte sig mod Nightie.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 20:21:03 GMT 1
"Årh! Så lader du mig hænge på det!" henvendte Nightie sig surt til Élan. "Efter du gik, kom vi tilbage. Vi snakkede om krigen, og hvorfor den var startet. Og så gjorde han dét med sit hår igen, og det kunne jeg ikke stå for så jeg blev ellt underlig i hovedet og det udnyttede han... Eller, det gjorde vi begge... Altså, udnyttede det. Og så kom jeg til at bide ham i nakken og han bandt mig til et stolpe og vi kom over det og vi snakkede om dit og dat og om os og om børn, og så fandt vi ud af, at hverken han eller jeg havde gjort noget alá preventions-halløj, og derfor fik vi brug for dig." Og pause, hun havde lige brug for luft. "Er du med nu?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 20:26:34 GMT 1
Ad'ronakk spærrede øjnene op og stirrede ned på hende. Han sagde ikke noget, stod bare og stirrede ned på Nightie uden at ændre ansigtsudtryk. "Nåh ja!" Udbrød Élan og gik hen til Nightie, hvor han opmuntrende lagde en arm om hendes skuldre. "Det var i hvert fald en oplevelse, ikke sandt, Honey?" Han smilte stort til dem begge to, men Ad'ronakk gjorde stadig ikke noget.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 20:33:43 GMT 1
"Nu kalder du mig dét igen..!" Nightie rykkede lidt på sig og kiggede usikkert op på Ad'ronakk. Det havde helt klart lydt hårdere og mere det-er-også-ligemeget agtigt end først ment. Hun ville faktisk helst ha' undgået at være den der fortalte det, men hun havde bare spyttet det ud. "Og jeg fandt ud af, at jeg åbenbart er meget tolerant."
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 20:39:41 GMT 1
Ad'ronakk tod sig til hovedet og stod lidt uden at sige noget igen. "Tænk at i to..! Isæt dig, Élan. Du er ikke tyben der gør den slags...*/**" Han sukkede tænksomt. "Og det skulle komme fra dig..?" Élan lagde sin kind imod Nighties og blinkede overdrævet. "Hun er da så nuttet at det gør helt ondt! .. Især når hun bider..!" selv mod sin vilje kunne Ad'ronakk ikke lade hver med at smile en smule. Selv om det næsten var utydeligt.
*: Det strider måske imod nogle fordomme, Hva Nightie? XD **: Hvad så med Nightie? XD er hun den type?
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 20:58:52 GMT 1
[Jeg kender ikke noget til nogen fordomme..! nanana! XD]
"Jeg ved ikke hvordan jeg skal tage det der..!" Nightie kiggede forvirret på Ad'ronakk. Burde han ikke være sur..? "Men, altså, du skal chekke mig."
|
|