|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 21:04:34 GMT 1
"Hvis du virkelig syntes..!" Mumlede Ad'ronakk og var ved at gå til af nervøsitet invendigt. Han lagde sine arme om livet på hende og lukkede øjnene koncentreret. Élan lagde sit hoved på hendes skulder og smilede sukkersødt til hende. "Tag det roligt, jeg er her, Honey.*" Ad'ronakk bemærkede ikke noget, for han så ud til at koncentrere sig så meget at han var faldet i en slags trance.
*: Han er da helt væk i hende pludselig, er han ikke..? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 21:15:37 GMT 1
"Hvad er der med dig og 'honey'? Hva'? Hvem har overhovedet sagt at du gør mig rolig..?" Vrissede Nightie, der ikke vidste hvor hun ellers skulle gøre af sin nervøsitet. Og hvad skulle hun gøre med Élan, hvis der var et barn? kunne hun godt blande ham ind i barnets liv? Eller over hovedet holde ham ude af det?
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 21:31:16 GMT 1
"Nuttet..!" Sagde han med et skuldertræk og gik til siden så han kunne se på hvad der skete. Ron åbnede øjnene og stirrede forundret ned på Nightie. "Nightie..." Begyndte han, men måtte samle luft til resten. "Du er gravid..!" Endnu engang holdt han en pause inden at han fortsatte "Du er gravid med mit barn..!"
[Ja, dette her ER aftalt med Nighties 'Creater', bare rolig! XD]
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 8, 2008 21:42:28 GMT 1
"..?!!" Nightie kunne ha nevet sig selv i armen, hvis det ikke var fordi en vis elver stod op ad hende. Var det her så en drøm eller et mareridt?? Det kunne umuligt være virkelighed..! "Med dit..?! Jamen! Hvordan er dét muligt?! Du sørgede jo for at..!" Ihhhh! Det her var alt for meget for hende lige nu..!!*
*Riiight XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 8, 2008 21:47:00 GMT 1
Ad'ronakk stod totalt forstenet. Den første der brød tavsheden var elveren der smilte stort til dem begge to. Han gik hen til Ad'ronakk og klappede ham et par gange på skulderen. "Stort tillykke, ronakk, jeg Gratulerer!" Ad'ronakk smilte til nightie - mere og mere - og til sidste brød han ud i en glædelig latter. Han løftede hende op og 'svingede hende rundt' i luften et par gange. "Utroligt!" Sagde han slad og kyssede hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 9, 2008 12:58:42 GMT 1
"..!" Nightie var helt mundlam. Hvad skulle hun sige? Skulle hun være glad ligesom Ad'ronakk, eller skulle hun fortælle ham at hun havde brug for noget tid til at tænke over det her? Hun havde forklaret masser af gange, at hun ikke var kler til et barn. Men det var der ligesom ikke noget at gøre ved nu. Hun smilede lidt til de to andre, og kiggede ned på sin mave. Hvordan kunne der i det hele taget være noget dér inde?? Det måtte da være trængt!
|
|
|
Post by Administrator on Apr 9, 2008 19:24:41 GMT 1
"Mine to honies skal have et barn, hvor skønt!" Sagde Élan og smilede stort hvorefter at han hviskede til Nightie - Ad'ronakk havde sat hende ned. "Hvis du ikke er klar til dette hér, så bare sig det til ham..! Hvis jeg kender ham ret - og det burde jeg meget gerne gøre - så bliver han ikke vred. Men tænk nu godt over det!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 9, 2008 19:42:37 GMT 1
"Jeg overlever nok... Håber jeg... Hehe!" Åh ja, hvis Ad'ronakk syntes det var en god idé, så gik det vel. "Så det bliver en Ad'-et eller andet?" spurgte Nightie der allerede var begyndt at tænke på navne. Om nogle måneder ville hun altså finde ud af hvordan det var at være mor. Mor... Det lød så... Underligt - til hende. Hun lagde sin ene hånd på sin mave. Det føltes allerede helt varmt.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 9, 2008 20:35:00 GMT 1
"Det gør det i hvert fald!" Sagde Ad'ronakk glad og simlte lykkeligt til hende. Han lagde sine hænder på hendes talje og blev ved med at mumle et "Utroligt." "Hvor langt er hun så henne, ronakk?" Spurgte Élan muntert. Efter hans mening var der ikke noget mere glædesskabende end den slags situationer hér. "Ca. en måned*..!" Sagde Ad'ronakk og smilte til dem begge to.
*: .. Er det samme tids-perriode for Sirener og Mennesker? XD XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 9, 2008 20:46:05 GMT 1
"En måned?! Hvorfor har jeg så ikke selv lagt mærke til noget?!" Nightie så forvirret ud. "Og hvordan kan sådan noget egentlig ske? Jeg troede du holdt øje med det preventions-noget..!" Hun begyndte at gå frem og tilbage mens hun mumlede mærkelige ting til sig selv. "Dumme..!", "Dobbelt så meget mad..!", "Totalt mærkelig blanding..!" var nogenlunde det hun snakkede om.
|
|