|
Post by Administrator on Apr 9, 2008 20:49:17 GMT 1
"Jeg troede også at jeg har haft det hele på plads..!" Mumlede han forvirret. "Og jeg har ikke drukket her på det seneste... Nightie, du har vel ikke haft gang i noget mens jeg har sovet eller været fraværende vel..? Hvordan det så end kan ske..!" Han lo lidt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 9, 2008 20:57:22 GMT 1
"Ligner jeg måske en person, der kunne finde på at udnytte andre på dén måde, hva'?" Nightie slog ud i luften med hænderne mens hun stadig gik frem og tilbage. "Og jeg vælger ikke at tro på, at det er noget du har gjort med vilje..!" Hun stoppede op og pegede på ham, men gik så videre igen. Sådan noget ville han ikke gøre, for han repsekterede nemlig hendes valg om ikke at være 'for ung' når hun fik børn.*
*Nogen der husker noget med "It's MY body!", "Are you sure about that..?" XD
|
|
|
Post by Administrator on Apr 9, 2008 21:15:02 GMT 1
"Som om at du ikke kunne finde på det!" Han smilte brædt til hende. "Du virker utrolig ophisset over det, Nightie. Er du ikke glad?" Han gik hen og lagde armene om hende og kyssede hende på kinden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 9, 2008 21:30:01 GMT 1
"Jooo... Jo da!" Smilede Nightie og kiggede op på ham. "Jeg er bare overrasket, det kommer så... pludseligt. Synes du ikke?" spurgte hun. "Jeg er totalt uforberedt på dét her og jeg har svært ved at fatte at der maks går 3-4 måneder før jeg kan kalde mig selv for 'en mor'"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 9, 2008 21:40:43 GMT 1
"3-4..?" Ad'ronakk så forundret på hende. "Endnu en sirene-ting som jeg har misset? Ja, det er en pludselig nyhed! Men en glædelig én af slagsen!!" Han kyssede hende endnu engang på kinden, stilte sig bag hende og lagde armene om livet på hende. "Nightie, gå så langt væk fra vinduet som muligt!" Sagde han uden at lade smilet falde. Han stod ved det store vindue. Uden for sad en fugl og så ind på dem. "Ja, Nightie, det lyder som en god idé." Sagde Ad'ronakk - også stadig smilende. Han gik et skridt baglens så og så over på Élan.*
*Okay, hvad sker der nu for dem, hva?! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 10, 2008 16:05:48 GMT 1
"... Eh?" Nightie ændrede heller ikke sit ansigtsudtryk det mindste. Dumme fugle..! Og så bakkede hun, som de havde sagt, væk fra vinduet. Hvad skete der også lige for de dér elvere, hva'? "Hva' var dét for noget..?"
|
|
|
Post by Administrator on Apr 10, 2008 20:46:47 GMT 1
"Klar Ronakk, min ven?" Spurgte Élan med et smil. "Jeg er altid klar til den slags hér!" Smilte Ad'ronakk og gned hænderne mod hinanden. Med en bevægelse der næsten var hurtigere end synet, vendte Élan sig 180 grader rundt, knyttede sin hånd, slog den igennem vinduet, greb fat om fuglen og slyngede den ind i rummet. Ad'ronakk messede et par ord, og ruden samleds til én igen. Fuglen baksede svimmelt og fortumlet rundt med en højlyst skræppen ovre i det ene hjørne. Adskillige gange fløg den ind i vægen eller ramte gulvet. elveren og mennesket stilte sig i hver deres kampstilling og fulgte overvågent fuglen med øjnene.*
*: For guds skyld da, det er bare en fugl!! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 10, 2008 20:51:45 GMT 1
"Hvaaa'..?!" Nightie holdt sig tilpas langt væk fra fuglen. Nogle fugle spiste fisk, og hun skulle ikke risikere noget som helst! Nu var det jo ikke kun hende selv hun skulle tage vare på længere. "Så meget kan én fugl da ikke gøre..? Hvorfor så agressive?" spurgte hun og kunne ikke lade være med at se efter et par ekstra gange, på hvordan Ad'ronakk og Élan stod når de stod på dén måde.
|
|
|
Post by Administrator on Apr 10, 2008 20:57:14 GMT 1
Deres kamp-stillinger var ret forskællige. Ad'ronakk stod med knyttede næver, som om at det var en boksekamp han var ved at gå ind til. Élans hænder var vændt og dregede på en måde, så det lignede at han tog sigte til noget, eller havde tænkt sig at kradse sin fjende ihjæl. Fuglen faldt ned på jorden hvor den lå stille. Der gik lidt, hvorefter at dens skikkelse 'strakte' sig og ændrede form. Til sidst sad en lille, sort kattekilling med store øjne i stedet for fuglen. Han vendt sig mod Nightie og lagde novedet på skrå*. Élan og Ad'ronakk ændrede ikke udtryk det mindste.
*: Nåååh, Kawaii! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Apr 10, 2008 21:02:58 GMT 1
"... En kat? ... Seriøst?" Nightie vidste godt at hverken fugle eller katte normalt skiftede fra den ene form til den anden, men det var da for plat at blive bange for sådan én. Den var da bare nuttet..! "Og hvad har i så tænkt jer at gøre ved den store, farlige kattekilling?" spurgte hun i et ironsik tonefald. Helt ærligt! En KAT!
|
|