|
Post by Niphedoria on Jun 5, 2008 22:06:32 GMT 1
"Åh..!! Jo... Det kan godt passe, eller, hvad? Døde du rent faktisk? Du kom da til live igen!" Nighties mine skiftede fra skeptisk til bekymret. "Hvordan kom du i tanke om dét?" spurgte hun og lukkede bogen i, efter at have noteret sig hvilket side tal de var slået op på. Den der sang havde været hende, men var han virkelig død efter det? Det kunne da ikke passe..!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 5, 2008 22:10:15 GMT 1
"Jeg ved ikke hvordan jeg kom i tanke om det..." Sagde han stille og stirrede dirrekte ud i luften, for at huske bedere. "Pludselig var det der bare." Han drejede hovedet og smilede til hende. "Men det ser da ud til at du er med i de minder jeg kan huske - så har du da i hvert fald betydet noget for mig. Men nej, så vidt jeg kan regne ud, så døde jeg ikke. Så vidt jeg kan føle, så lever jeg vist nok stadigvæk."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 6, 2008 12:33:16 GMT 1
"Godt... Godt." Nightie smilede lidt opmuntrene til ham. "Måske kan det have noget at gøre med, at det jo var elverene vi kæmpede mod, da du "døde". Hvem ved?" sagde hun og smilede videre. Hun åbnede bogen og bladrede frem til siden de var kommet til før.* "Er der andet du er kommet i tanke om, eller skal vi fortsætte?" spurgte hun.
*:Hm... Hun bladrer for meget! xD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 6, 2008 15:47:29 GMT 1
Ad'ronakk sad lidt og tænkte sig om, men rystede derefter på hovedet. "Bare fortsæt..." Han lænede sig tilbage på sin stol og lagde hænderne bag nakken."Hvis vi er heldige, så finder vi noget inden et døgns tid. Den slags skulle ikke være helt let at støve op, hvis jeg husker rigtigt*"
*Sikkert ikke? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 7, 2008 18:24:58 GMT 1
"Hvor... vidunderligt. Lige hvad der manglede." Nightie kiggede ned mod den ene ende af gangen, hvor en flok af tjenestefolk kom gående. Den største del af gruppen var unge piger - Stadig ældre end Nightie - der fniste højt da de fik øje på Ad'ronakk, og lod som om Nightie ikke var der. Nogle drenge på samme alder gloede bare fjoget på Nightie - Rettere sagt hendes barm - og blev helt røde i hovederne, da de så at hun kiggede på dem. "Savlere af hver slags. Endnu bedre..!" kom det fra Nightie.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 10:34:57 GMT 1
Ad'ronakk lænede sig ind over bordet og kyssede Nightie, helt afslappede. Han havde endda stadig sin hånd under hagen. Pigerne sukkede af skuffelse. Ad'ronakk rejste sig op og gik totalt køligt over til flokken af drenge der stod der. Hans myndige mine var åbenbart ikke glæmt det mindste. Han var over et hoved højere end tjenestefolkene. Fyrene krympede sig totalt og så skræmt op på ham. "Kan jeg hjælpe jer med noget..?" "N - ne - nej, S- sir!" Mumlede en af dem.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 10:48:51 GMT 1
"Haha!!" Nightie smilede bredt for ikke at begynde og grine totalt. Hun lagde bogen fra sig og gik over til Ad'ronakk. Hun stalte sig ved siden af ham, lænede sig lidt op ad ham og holdt om hans arm. Pigerne stirrede på hende med store øjne og man kunne tydeligt se, hvor meget hun irriterede dem med sin tilstedeværelse. "Nå..?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 10:58:22 GMT 1
Ad'ronakk lagde sin hånd om livet på Nightie, men lod den med vilje glide en smule længere op. Drengende måbede usikkert og pigerne sendte Nightie dræberblikke. "Nu skal jeg sige jer noget..." Fortsatte Ad'ronakk køligt til den mandlige del af tjænestefolkene. "Som i nok har gættet, så har min forlovede hér den dejligste krop som man kan forestille sig." Hans blik blev endnu koldere. "Og hvis i så meget som stirre på den, så vil i ikke være i stand til at gøre jeres arbejde de næste 3 måneder, det skal jeg nok sørge personligt for.*"
*: Så var man lige lidt overbeskyttende..! xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 8, 2008 11:23:46 GMT 1
"Heeeh..!" Nightie smilede lykkeligt op til ham, men var indenvendigt ved at dø af grin over drengenes reaktion. Og så elskede hun når Ad'ronakk roste noget ved hende. Hun valgte ikke at svare på pigernes blikke. Det var ikke nu hun skulle til at starte en diskussion med en af Ad'ronakks savlere... Det ville der være tid til senere.*
*... Ond msn latter? XD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 8, 2008 11:33:09 GMT 1
"U-u-undskyld, Sir!" Stammede den samme tjeneste-dreng som før og han bukkede dybt. Ad'ronakk stirrede koldt ned i nakken på ham. "Jeg har ikke brug for din undskyldning." "Sir Ad'ronakk, Sir..?" Sagde en pige med blond hår sukkersødt og nejede. Ad'ronakk sendte hende bare en blik om at hun skulle fortsætte. "Mig og 2 andre," To andre piger nejede underdanigt "har fået en opgave i Deres kammer, må vi have den ære at låne nøjlerne derop til?" "Jeg overgiver ikke den slags, jeg låser jer selv ind i aften... Er i her stadig?!" Han drejede hovedet og skulee vredt til drengene, så det gav et sær i dem alle sammen. "Nej, Sir! Undskyld, Sir!" De bukkede alle sammen og skyndte sig videre.
|
|