|
Post by Niphedoria on Jun 3, 2008 19:07:39 GMT 1
"Åhhh, okay* så..!" mumlede Nightie og himlede med øjnene. Dumme store, tykke, vidensfyldte bog! Hun slog op på første side og begyndte at læse højt. "Elverene har længe været små pesticider i vores tilværelse, men dog skal vi ikke underdrive dem. De er mere magtfulde end de ser ud til, med deres lange øre og indsmirgende blikke... Meeeh..!" Nightie kiggede op fra bogen og bladrede et par sider frem. "Hvad siger du til at vi springer over intro'en?" spurgte hun med et meget forkert udtryk i ansigtet.
*MUHAHAHA! xD
|
|
|
Post by Administrator on Jun 3, 2008 19:14:53 GMT 1
"Gerne." Smilede Ad'ronakk og lod ikke til at bemærke noget ved Nightie. "Elvere - interessandte væsner, ikke sandt?" Han lænede sig tilbage i stolen og så toldmodigt op i loftet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 3, 2008 19:49:00 GMT 1
"Godt." Nightie rømmede sig lidt og gik i gang igen. "Hvordan man undgår at bukke under for smiger fra en Elver, han- eller hunkøn... Ja dét lyder da interessant!" Nightie smilede kort, fik røde kinder og læste videre. "En elvers blik og skumle, forførende attitude kan føre et menneske i store problemer. Denne form for overtagelse besides kun af elvere og sirener, og er ikke fulgt ud bearbejdet... Neeeej, en overraskelse!" kom det fra hende, der åbenbart havde planlagt at læse højt OG kommentere.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 3, 2008 20:11:15 GMT 1
"Dig: Tiltrækkende - ja" Sagde Ad'ronakk og pillede lidt ved sit pandehår. "Skummel - det tror jeg nu ikke er tilfældet." Han lænede sig tilbage og. "Jeg burde nok kræve en undskyldning for, hvorfor at du rødmer sådan, men det lader jeg ligge. Jeg tror dog ikke at det er smiger jeg er blevet udsat for." Han pejede med den ene hånd på øjet der var indrammet i det røde mynster.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 3, 2008 20:25:29 GMT 1
"Heh!" Nightie rødmede endnu mere. "Æhh... Nej, det kan du have ret i! Ingen smiger dér..." Nightie bladrede hurtigt gennem det første kapitel. Det var ikke så kort, alligevel. "Nå, hvordan man kan indtrænge sig i deres tankegang. Elvere er trods alt kloge og ikke til at at løbe om hjørner med. Hold dig på sikker afstand, vis kun ganske få tilbøjelser til at forstå deres holdninger." Nightie lavede en træt grimasse. Den bog var alt andet end objektiv! Og alt for nedladende!
|
|
|
Post by Administrator on Jun 3, 2008 20:33:15 GMT 1
" ...Hvad nu" Spurgte Ad'ronakk forundret og så på hende. "Det lød som noget vi måske kunne bruge." Han rettede sig op og så ivrigt på hende. Det kan godt være at han havde glæmt det meste af alt muligt, men ud fra det hav havde hørt, lød dette her ikke helt forkert.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 5, 2008 21:50:51 GMT 1
Nightie fortsatte. " Elvere har stærke, taktiske sind. De har en lang historie bag sig, fyldt med visdom, derfor kræves der yderst stor koncentration for at undgå fjendtlig indtrængen i sindet. Elvere vil prøve at finde dine svagheder, og du må ikke give dem tegn. De bruger magi, forfører, hvad som helst. Hold hovedet klart og vær opmærksom."
|
|
|
Post by Administrator on Jun 5, 2008 21:56:40 GMT 1
"Svagheder?" Ad'ronakk lagde hovedet på skrå og så spørgende på hende. "Viser jeg da normalt svagheder? De kan d-" Han afbrød sig selv og spærrede øjnene op i en tænksom mine. Han kløede sig lidt i baghovedet, hvorefter at han så på hende med et spørgende udtryk. "Jeg døde, gjorde jeg ikke*?" Mumlede han stille.
*: Hvaaa', skal han nu også til at snakke sort, eller hvad? XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 5, 2008 21:59:14 GMT 1
Nightie skulle til at fortsætte med at læse, da hun hørte hvad han sagde. "Hva'..? Hva' snakker du om? Døde? Hvornår?" Hun kiggede skeptisk på Ad'ronakk. Han så da ud til at være i live, og hun kunne ikke huske noget om at han havde været død..?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 5, 2008 22:01:55 GMT 1
Han tænkte sig om, inden at han sagde mere. "Jo, jeg kan huske det..!" Han hvilede sit hoved i sin ene hånd. "Det hele blev sort, der var nogen der sang... Og så døde jeg*..."
*Se 'Ad'ronakks Dødsleje'? XD
|
|