|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 16:45:29 GMT 1
"Hvad fy-..!" Maratiké nåede ikke engang at svare at han faktisk ikke var klar, for det hele bare blev sort og BAM så var man et andet sted. Med en ordentlig gang hovedpine og svimmelhed. Han tog sig til hovedet og prøvede at få styr på sin egen hjerne igen. Det føltes virkelig som om hans hjerne var blevet taget ud, rystet 500 gange rundt og så sat ned i hans kranie igen, på den forkerte led! Var det sådan hans søster havde det, hver gang hun blev teleporteret nogle steder hen? Så måtte hun da snart få spat af det!
"Neeeej, hvor er den flooot!!" Nightie fór hen til en bod med kjoler og udvalgte hurtigt en mørkerød, lang kjole med bar ryg. "Den kunne jeg godt bruge! ..Men det er uheldigvis ikke det vi er her for at få fat i, er det vel?" spurgte hun Ad'mina, og satte en "-_-" mine op.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 16:58:40 GMT 1
"Tænk ikke på det, honey, jeg betaler." Élan var af en eller anden grund havnet bag Nightie. Han lagde et par mynter på bodens bor og holdt kjolen op mod sirenen. "Din mand skylder mig alligevel en formue. Du kommer til at ligne mere end en drøm i denne hér..!" Ad'mina stirrede vantro på Élan. "Hvor i alverden kom du fra?" "Det kan være ligemeget..!" Han smilede og pegede med tommelfingeren over sin ene skulder over på Marantiké. "Men se hvad elveren har slæbt med ind..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 17:13:20 GMT 1
"Mara! IHH!! HEJ!!" Nightie lod Élan holde kjolen frit i luften, mens hun hurtigere end før løb hen til sin bror og omfavnede ham. Hun smilede stort, men det kunne man ikke rigtig se fordi hun stod og masede sig ind til ham. Mara så først lidt halv chokket ud. Hovedpinen havde ikke lagt sig endnu. Men så lagde han også armene om sin søster og holdt hende ind til sig. Han smilede lige så stort som hende, og da de endelig gav slip på hinanden, stod de alligevel og gloede på hinanden.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 17:18:44 GMT 1
"Hvor sødt." Sagde Élan til sig selv og smed kjolen i hovedet på Ad'mina. "Hold den." Han lænede sig op mod bordpladen og så muntert over mod de to søskende. "Hey!" Ad'mina kæmpede lidt med ikke at blive kvalt i kjolen. Hun skulede iriterret til elveren, hvorefter at hun kastede den videre til Enedar med et stort, charmerende smil. "Du holder lige dén, ikke?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 17:57:36 GMT 1
"Jeg så dig godt igår, men så havde jeg pludselig alt andet i hovedet og, ja du ved!" Nightie smilede undskyldende til Mara mens hun samlede sin kåbe foran igen, uden at lukke knapperne. Hun tog ham i hånden og trak ham hen til de 3 andre. "Åh, jer to kender jeg da godt. Jeg så jer i går aftes!" Udbrød Mara da han genkendte Ad'mina og Enedar. "Ad'ronakks lillesøster, og halv-elveren som både du og Ad'mina er venner med, ikke?"
|
|
|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 18:01:40 GMT 1
"Jep - det' os!" Ad'mina løftede hånden som hilsen. "Det er forresten en fornøjelse at være i familie med dig." "Sååh, hvor længe er det egentlig siden at i to har snakket med hinanden sidst?" Élan smilede venskabeligt til de to. "Åh ja, du skal forresten fortælle mig noget mere om det dér 'point-system' senere, Mara-boy."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 18:28:01 GMT 1
"Åh, vi har ikke set hinanden de sidste 2 måneder! Der har været så meget andet at tænke på." Nightie kiggede op på sin bror, der jo selvfølgelig også var højere end hende selv. "Mara-boy?" mimede hun til ham, og han smilede. Hvad var nu dét? "Hvad er den af, Mara, fortæller du om point systemet til et landvæsen?" Hun prøvede at se en smule skeptisk ud, men kunne ikke holde masken længe. Mara gjorde ikke andet end at prikke lidt til hende. "Jah, for det er faktisk ret interessant Nightie, for dem der ikke kender til det i for vejen. Men du er vel efter hånden kommet om bag alt du lærte da du var mindre, kan jeg forestille mig?" spurgte han, ikke kun tilvendt hende.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 4, 2008 18:51:01 GMT 1
"Jeg kræver forklaringer!" Élan viftede lidt med den ene hånd. "For sådan som i taler om ting nu, så opfatter jeg ikke meget af det." "Det er ikke fordi at der er så meget almen viden omkring sirener blandt landvæsner, ved i nok." Ad'mina smilede til dem. "Ikke fordi at det er uinteressant." Siden at Élan havde taget bordet at læne sig op af, lænede hun sig op af Enedar.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 4, 2008 19:46:45 GMT 1
"Jeg aner ikke hvad du snakker om. De fleste af tingene hænger stadig fast, og de kommer mig til nytte nu og da." Nightie blinkede hurtigt med sine øjne og sendte Mara et af de dér sukkersøde smil, som kunne tolkes på både den ene og den anden måde. "Så lad mig da høre dig i de vigtigste regler, keh?*" Han blottede et sæt skarpe hjørnetænder, og det samme gjorde Nightie. Åbenbart noget internt?
*: Keh? XD Fiske-noget? XD
|
|
|
Post by Administrator on Oct 5, 2008 10:50:42 GMT 1
"Well..?*" Élan trak på skuldrende og løftede det ene øjenbryn. "Jeg må vel bare holde mig til og se om jeg kan fatte det meste af hvad i siger. Nemt nok." Han efterlignede deres smil, selv om hans hjørnetænder ikke var lige så skarpe og stirrede på Ad'mina. Hun blottede også sit 'flade' menneske-tandsæt og så stod de og efterlignede de to søskende.
*: Og så har vi gang i 3 forskællige sprog? XD
|
|