|
Post by Administrator on Nov 18, 2008 20:59:59 GMT 1
"For det første: Hvis de point havde betydet så drabeligt meget for Lady Nightie - det bør du vænde dig til at kalde hende - så var hun ikke taget afsted. Så var hun blevet, derfor ser jeg ingen grund til at spørge hende om emnet. Desuden, så er det ikke moralsk korrekt at dræbe for dét, som hun bare gik fra. For det andet, Mr. Marantiké, så er Nightie bestemt min ven. Men nu snakker vi familiemessige og slægtslige årsager og sammenbindinger. Som du måske har opdaget, så betyder slægterne utroligt meget for os adelige folk. Bryder du slægten bryder du alt - kan du se hvad du har forsøgt dermed?"*
*Sikke hun kan snakke fornuftigt! Det er lige før at man ikke forventer det af vores hyberaktive Ad'mina! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 18, 2008 21:16:58 GMT 1
"Jeg kalder hende for Nightie hvis jeg vil. Lige meget hvem hun gifter sig med, hvad jeg gør hende eller hun gør mig, så er hun stadig min søster. Jeg siger ikke, at jeg forventer hun tilgiver hvad jeg gjorde. Men jeg tror, at hun på et tidspunkt, vil komme over det." Mara kiggede fortsat på Ad'mina, og prøvede at forestille sig, hvordan Nighties datter så ud. Lille, blå.. Men både hårfarven og øjnfarven kunne være så forskellig som muligt.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 19, 2008 20:36:26 GMT 1
"Det kan godt være at Nightie tilgiver let, men det gør min bror ikke." Ad'mina så på ham med et næsten familie-venligt smil. "Tro mig, han er den jeg bærer mest nag af alle jeg kender. Jeg har selv prøvede at ligge under hans vrede i over 5 år. Men det er ikke det der er pointen! Vi to skal i fællesskab finde ud af hvad der skal ske med dig nu, og hvis vi ikke kan finde ud af det, så træder min Onkel til. Den øverste administrator, ved du nok."
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 19, 2008 20:47:57 GMT 1
"Uh, så må vi hellere komme frem til noget, da." Mara tolkede smilet pænt og lyftede begge sine øjnbryn i en glad mine. Den øverste administrator - Eeeej, så blev det lige en tand for meget for hans vedkomne. "Jeg går ud fra at der er nogle basale ret-tingester, eller sådan noget. Hvad har du i tankerne?" Han kunne ikke rigtig andet end at lade hende ordstyre det hele lidt. Han vidste jo intet om hvordan det her skulle foregå.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 26, 2008 18:09:03 GMT 1
"Det fact at det er mig der hænger på dig, er alle rede et tegn på at du er pænt langt oppe i vræde-systemet, at du ved det. Så du behøver ikke at ånde lættede op..!" Ad'mine satte et sødt smil op, lænede sig frem og kyssede ham på den brækkede næse. Det gjorde muligvis ubeskriveligt ondt de første par sekunder, men derefter begyndte den at heales og sætte sig pænt sammen igen. "Med den skade, går jeg ud fra at du sagde noget dumt til min elver*?"
*: "Min elver"?! Er der noget vi ikke har hørt omkring hvor Élans tillid ligger, eller er det bare for at skræmme ham? xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 28, 2008 21:02:33 GMT 1
Mara blev hel skeløjet bare af at prøve at kigge på sin egen næse. Underlige mennesker med deres mærkelige trylleting. "Han gad ikke svare på, om Nightie led eller skred mens hun fødte. Eller hvor meget blod der var. Irriterende." Svarede han, stadig skeløjet. Det gjorde jo næsten ikke ondt mere!
|
|