|
Post by Administrator on Nov 7, 2008 17:46:49 GMT 1
"Det er sådan et smukt navn." Sagde han bare og smilede. "Sir Ad'ronakk, Lady Nightie?" En af kvinderne så på de to og deres barn med et alvoreligt smil. "Der er noget som i må tage højde for?" "Ja?" Ad'ronakk tog ikke øjnene fra sin datter, men lyttede. "På grund af den tidlige fødsel, kan i nok se at jeres datter er en del spinkel i det. Jeg vil gerne have at i holder os eller andre underrettede om det. Måske vil det aldrig blive bedere, men vi vil gerne vide det." Ad'ronakk nikkede så alvoreligt han kunne, men han kunne slet ikke på smilet af sine læber igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 7, 2008 18:28:25 GMT 1
Nightie forstod hvad de sagde. Det var vigtigt, at holde øje med hvordan det gik med deres barn. Hun var for tidligt ude. Og det var Maras skyld. Uhh, han skulle komme til at høre for dette! "Ad'ronakk? Hvad gjorde i af Mara?" Spurgte hun efter lidt tid. Han var måske ikke den bedste at nævne nu. Men hun blev nødt til at vide det. Hun kærtegnede sin datter med sin ene hånd.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 7, 2008 18:32:53 GMT 1
"Jeg bad Élan tage ham med her til slottet." Sagde han med et roligt smil. "Jeg kan godt forstå at du ikke opdagede noget midt i al paniken. Men hvad vi gør med ham nu, det ved jeg ikke" Han tav en smule men smilede så opmundrende til Nightie igen. "Det bliver muligvis min onkels sag at dømme ham, hvis det kommer så langt."
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 8, 2008 16:57:52 GMT 1
"Hm.. Jeg tror jeg bliver nødt til at tale med ham, så. Snart." Hun kunne slet ikke andet end at smile lige nu. Også selv om de snakkede om noget, der var ovre i det mere seriøse. Og lige som hun troede hun kunne tage sig sammen til at hade Mara, smilede hendes datter til hende og kiggede nysgerrigt med de store øjne. Det var ikke til at stå for!
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 16:45:03 GMT 1
"Det er simpelthen fantastisk..!" Ad'ronakk smilede faderligt til sin datter. En af kvinderne gik ud af rummet. Sikkert for at fortælle nyheden.
Mara fik et eller andet koldt, vådt smidt i ansigtet, som bragte ham til bevidsthed igen. Han sad på en stol som han var blevet bundet til. Overfor ham sad Élandir også med en alvorelig mine. De sad i et af de størrer rum på slottet. Elveren satte en tom kande, som der tydeligvis havde været vand i for et øjeblik siden fra sig på et bord ved siden af. Han kastede håret tilbage, lagde det ene ben over det andet, foldede hænderne i skødet og smilede triumferende. "Tillykke. Du er blevet onkel..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 20:21:57 GMT 1
Det tog lidt tid før Mara kunne fokusere helt. Hans hoved gjorde ondt. Hans næse gjorde ondt, for sytten da! Han prøvede at flytte lidt på sig, men opdagede bare til endnu mere irritation. "Så det overlevede? Slet ingen skader overhovedet?" Det gav slet ingen mening. Han havde trykket det helt rigtige sted, havde han ikke? Jo da!!
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 20:43:47 GMT 1
"Idiot..!" Elan lænede sig tilbage i stolen med et kedsommeligt blik. Han elskede den rolle han havde påtaget sig nu. Så kunne knægten også bare lære det..! "Med selveste Sir Ad'ronakk d. 2. indblandet bare det mindste, hvad havde du så ventet? Han mumlede irriteret, stadig henvendt til Mara. "At tro at du kan gøre skade på en af arvingerne til en af byerne i denne her verden... Idiot..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 20:55:42 GMT 1
"Jamen.. Det var jo så tidligt. Det..." Mara kiggede uforstående på elveren. "Hvad blev det så? En dreng? en pige?" Han strakte sine fingre som kom med samme knæk han tidligere samme dag havde været så facineret af. "Må jeg i det mindste snakke med Nightie?" spurgte han efter noget mere tid. Det tog lang tid at få det hele til at falde på plads.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 21:00:30 GMT 1
"Ikke så længe at du spørger mig om det, i hvert fald..!" Svarede Élan til det sidste. Han studerede ligelyldigt sine negle som kun en elver kan gøre det. Bare for at være provokerende, selvfølgelig. "Og kan det ikke være ligegyldigt for dig om det er en niece eller en nevø du har fået dig? Hvis det stod til sig så var hun død alligevel... Ja, du hørte rigtigt, det er en pige."
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 21:14:24 GMT 1
Mara smilede hånligt. "En pige? Godt for Nightie, men hvad med Ad'ronakk? Er der ikke noget med mennesker og børn af hankøn? Var han slet ikke skuffet? Det ville jeg være, hvis jeg var ham." Han syntes selv han håndterede redningsaktionen af hans stolthed meget godt. Det gik faktisk rigtig godt. "Fortæl mig,.. Led Nightie meget? Skreg hun? Hvor meget blod var der?"*
*: WTF! Bizart?! XD
|
|