|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 21:22:06 GMT 1
"Lad mig fortælle dig noget Hr. Sadist..." Elveren gad ikke engang at værdige Mara sit blik. Han syntes varkelig at han lå lavt i forhold til en æres status..! "Den 1.fødte skal arve hovedstaden. Normalt bliver den person opdraget i krigsførelse. Den 2. fødte - det vil sige din bedårende lille niece* - bliver normalt oplært i magiens kundst. Derfor behåver man ikke en stærk krop som sådan. Så det er faktisk helt pærfect for dem begge ifølge traditionerne. Ked af at sige det, Mara-boy."
*Han har godt nok ikke set hende endnu, men med sådanne forældre, kan hun så være andet? xD
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 21:37:33 GMT 1
"Jeg skal nok få hende væk fra jordens overflade, inden det kommer så langt." Sagde Mara lavt, næsten uden at bevæge sine læber. Hvis han kendte sin sympatiske søster, fik han lov til at se hende og barnet snart. Så var det bare at komme på en måde at få fat i barnet på.* "Du svarede ikke på mit spørgsmål fra før."
*: Omg, døø! XD
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 21:43:32 GMT 1
Élan ragte sin hånd ud med et koldt blik, tog om Maras næse der allerede var brækket et sted og vræd rundt så næseryggen brækkede endnu engang længere oppe.* "Ups..." Han tørede blodet fra maras ansigt af i knægtens egen kofte hvorefter at han lænede tilbage i stolen igen. "Min hånd må være gledet. Den slags sker jo..." Hans ansigt var fuldstandig følelseskoldt ligeglad med det han lige havde gjort.
* Prøv lige at være kold, hva?! o_<
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 21:53:32 GMT 1
"Hvad fanden..?!! DU ER SGUDA SYG I HOVEDET!!!" Råbte, eller nærmere skreg Mara der befandt sig i en form for smertehelvede, som han slet ikke tænkte på, kunne være ingenting i forhold til hvad hans søster lige havde været igennem. Snart kunne han smage sit eget blod som løb ned over hans læber og hage. "Psykopat."
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 22:03:25 GMT 1
"Hvis du siger meget mere dumt, så bliver det ikke ligefrem bedere for dig, kan jeg love dig..." Élan lagde sine ben til rette på bordet ved siden af hans stol og lænede sig behageligt tilbage igen. "Vi spiller efter mine regler nu." Han var virkelig trådt ind i sin elverlige rolle som dominerende part. Sådan var elvere bare generelt i sådanne situationer. Og det fact at han også var trænet op i den slags afhøring gjorde det ikke mindre markant. "Har du mere at sige inden at vi begynder..?*" *Begynder med hvad..?
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 22:18:02 GMT 1
"Nah, gå du bare igang. Hvad vil du mig?" Mara lagde sit hoved lidt på skrå og prøvede at virke ligeglad. Men blodet var begyndt at irritere ham noget så grof. Godt det blev ved med a bløde, for så størknede det ikke rigtig.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 22:21:13 GMT 1
"For det første skal du sige pænt undskyld til din Søster og til Ad'ronakk som den mindreværdige hund du er..." Élan betragtede koldt Mara som forsøgte at undgå at sluge så meget blod som han nu kunne. "Og for det andet så skal jeg bruge nogle informationer..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 22:28:43 GMT 1
"Den første lyder fin. Jeg kan godt sige undskyld uden at mene det." Han smilede lidt så man kunne se at alle hans ænder var ved at antage en rødlig farve. Han, som ellers aldrig spiste andet end grøntsager. "Hvad vil du vide? Jeg synes det lyder som om jeg lige pludselig blev interessant alligevel."
|
|
|
Post by Administrator on Nov 9, 2008 22:39:04 GMT 1
"Først og fremmest skal vi have den første ting godt og grundigt på plads." Han løftede, som om at det var en tilfældig indskydelse, et kort sværd (Eller en lang kniv - kald det hvad i vil) op fra gulvet ved siden af stoden. Han drejede det tilfældigt mellem hænderne mens han så på det, så man virkelig kunne se at han havde styr på hvad han lavede.* "Jeg mener ikke undskyld som i et tilfældigt ord... Jeg mener undskyld som i at du ligger på gulvet og beder om forladelse."
* Ååååh, han nyder det, gør han! XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 9, 2008 22:46:02 GMT 1
"Hm.. Sværere, men det kan lade sig gøre. Min stolthed ligger væsentligt højere end Nightie, men den er stadig forholdvis lav." Mara kiggede godt på sværdet. Han burde træde varsomt nu. Ham elveren kunne han ikke rigtig stole på. Specielt ikke, når han lige havde brækket hans næse en ekstra gang.
|
|