|
Post by Niphedoria on Oct 6, 2008 18:25:20 GMT 1
"Så skal du bare høre om de-" "Mara, klap gellerne i. Ingen har brug for at høre på det, og du har så sandelig ikke brug for at sige det!" Nightie afbrød sin bror en gang til, gik hen til ham og trak lidt i hans skjorte. "Helt ærligt, tag dig lidt sammen. Nogle gange er det som om jeg skal opdrage på dig." Snakkede hun videre, mens hun kiggede moderligt opdragende på ham. Og på en underlig måde, så det ud til at Mara reagerede som et barn der blev sat på plads. "Jamen det var ham der startede..." Mumlede han til sig selv.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 6, 2008 18:37:38 GMT 1
Samtidig stod Ad'mina også og så opdragende op på Élan. Elveren så mest af alt ud til at ville springe på Mara igen. "Der er sikkert en masse blodige ting som du gerne vil fortælle mig om, men ærlig talt tiltaler det mig ikke. Jeg har set nok blod i mit liv til at kunne give helle denne her by mareridt i årevis. Hvis det er den slags i hav-folk er stolte af så - Hey!" Ad'mina lukkede munden på ham ved at sparke ham over skinnebenet.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 6, 2008 19:10:49 GMT 1
Mara rakte tunge af elveren, inden Nightie hev fat i en af hans hårtotter, og hviskede til ham. "Stop det nu, det kan være lige meget, hvad i kom op og toppes over. Hvis du har et problem med at jeg er gravid, så snak med mig om det, lad vær' med at tage det ud på Élan, keh?" Hun smilede til ham og klappede ham lidt oven på hovedet. Han var okay, bare lidt.. undertrykt.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 6, 2008 19:17:41 GMT 1
Élan lod øjnene glide undersøgende ned af Mara. Tænk at en kvinde kunne sætte ham sådan på plads uden videre. Og så endda hans egen lillesøster? Det var endda mere effektivt end elvernes samfund! Men der var kønnene selvfølgelig også ligestillet... "Jeg har ikke mere at sige til dig..! Son of a Bi- Lad så vær!!" Endnu et spark fra Ad'mina havde kylet ham ud af den. Hun sendte et smil til Nightie. Der stod de og opdragede på de to mænd.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 6, 2008 19:28:55 GMT 1
"Mara, hvornår var du sidst i bad?" Spurgte Nightie, efter at have smilet tilbage til Ad'mina. De virkede mere modne end de her to gjorde. Underligt? Nææh! "ØHH?! I morges!" Svarede Mara og kiggede fornærmet på sin søster. HVad var det for et spørgsmål at komme med?! "Nej, sådan rigtigt bad, din tosk. Karbad?" Han misforstod ting så tit, hvor nuttet. Og han skulle være 18, ja sikkert. "Aldrig. Har ikke været totalt indhyldet i vand, siden jeg kom."
|
|
|
Post by Administrator on Oct 6, 2008 20:10:21 GMT 1
"Åh, det er skønt, flere sindsforstyrret hav-væsner på grund af vand-mangel!" Élan rystede på hovedet og himlede med øjnene. Den sidste af den slags, havde været ved at koste ham livet. "Kom, alle sammen, vi går ned og kaster ham i søen!" Ad'mina smilede og så på elveren. "Det er faktisk ikke en helt dårlig idé."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 6, 2008 21:31:44 GMT 1
"Det skal I ikke prøve på!!" Protesterede Mara lige med det samme, og kiggede bedende ned på Nightie efter at have undersøgt Élan og Ad'mina's ansigter. De mente det vel ikke..?! "Jeg synes også det lyder helt fint. Jeg kunne godt bruge en tur i vandet selv." Nightie smilede oplivet til de andre. Hun havde ikke været i søen i så lang tid! Hvordan havde hun ha' klaret det? Hvor stressende!
|
|
|
Post by Administrator on Oct 7, 2008 19:07:25 GMT 1
"Jamen hvis My Lady sider det, så er vi allerede gået!" élan smilede til Nightie og lagde kavaléragtigt en hånd i luften, som tegn på at han med glæde ville følge hende på vej. Typiske elvermanere, + at han var adelig. Han havde ærlig talt altid været ligeglad, men ind imellem blev han jo nød til at gøre noget for det. Ad'mina gik bare hen på linie med Mara, så hun kunne holde øje med ham. Hele barnebrabs-talen havde både påvirket hende og Élandirs forsvars-reflekser.
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 10, 2008 21:07:54 GMT 1
Nightie tog imod Élans hånd og smilede til hendes bror. Han så ikke helt sikker ud ved, at skulle gå ved siden af Ad'ronakks lillesøster. De administratorer..! Hvordan Nightie kunne stole så meget på dem, forstod han ikke. Men nu da det var, hvad hun havde valgt, måtte han leve med det som det var. Han holdt for meget af sin søster, til at satse noget lige nu. Han smilede tilbage til hende, og skævede lidt til Ad'mina.
|
|
|
Post by mershieta on Oct 20, 2008 11:45:07 GMT 1
Hej alle. Jeg er så glad for, at dette forum er godt.
|
|