|
Post by Administrator on Oct 28, 2008 19:03:56 GMT 1
"... Har du heller ikke lært nogle almene gentle-man-menére?" Ad'mina prikkede ham i siden, hvorefter at hun selv tog hans arm. "Er kvinderne virkelig så dominerende? Eller er det bare mig og mine adelige fordomme." Elan smilede til hende over skulderen. "Du skal nok ikke regne med at laverstående borgere har de højeste færdigheder inden for takt og tone, My Lady." Han sendte Mara et udfordrende blik, inden at han igen fandt øjenkontakt med Ad'mina. "Men jeg ved selvfølgelig ikke hvor at Lady Niphedoria og hendes familie ligger i forhold til andre."
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2008 19:50:03 GMT 1
"Vi er virkelig så dominerende." Sagde Nightie med et skævt smil og lod ikke sin bror svare. Hun anede intet om hans nuværende sindstilstand, så det ville være bedst hvis han ikke blev givet for fri snor.* "Maras og min familie ligger på niveau som alle andre. Udover administrator-familien selvfølgelig, er der ikke det der rang system som I har her. Blandt os er det kun sirenerne og deres individuelle point der gør forskel på dem, hvor nogen så har større chancer for at få højere point end andre. Det er slet ikke så indviklet, som det lyder." svarede hun, igen uden at lade MAra sige noget. Han forstod hendes valg og klappe i. Nightie ville måske også have nemmere ved at forklare den slags.
*: Noget dominerende, much? Lad dog manden tale! xD
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2008 19:57:45 GMT 1
"Jeg kan ikke lade hver med at spørge." Élan smilede sit charmerende, drengede smil og lagde en arm om hende. "Hvor mange points er jeg så værd?" Hun virkede bare så utoligt tiltrækkende. Han havde flere gange haft lyst til at kvæle Ad'ronakk, fordi at han havde hende. Men omvendt også fordi at hun havde ham, sjovt nok. Ad'mina gik på tær og viskede mumlende til Mara. "Sig mig, er hun ikke lige lovlig kontrolerende overfor dig?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2008 20:15:26 GMT 1
"Det må jeg egentlig ikke fortælle dig!" Sagde Nightie med et drilsk smil og hørte ikke det mindste til Ad'minas spørgsmål. "Men det kan jeg være ligeglad med. Hm, lad mig tænke." Hun satte sin sædvanlige *nu-tænker-jeg-altså-...seriøst!* mine op. Mara kiggede ned på Ad'mina. Det var alligevel ikke et spørgsmål han havde set komme fra hende. "Meh, tjoh. Men sådan har det altid været, jo. Hun har lært, at hvis det står mellem hende og jeg, så skal hun være den første til at sige noget og/eller svare på spørgsmål." Forklarede han, mere venligt. "Såååh, jeg tror du er godt.. øh.. du er godt oppe omkring de 90 - 95 point. Og det er ret så højt." Nærmest råbte Nightie, da hun var færdig med at tænke.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 28, 2008 20:21:58 GMT 1
"Sådan!" Elveren satte en sejrende mine op. "Flest points til lang-øreren, huh? Tag dén, alle elver-hadere!" Ad'mina kunne ikke lade være med at fnise af Élans reaktion. Han var åbenbart noget af et kongurence-menneske(Eller elver). Men efter et øjeblik vendte hun sig igen mod Mara. "Ærlig talt, bliver du ikke træt af det i længten? Jeg mener - jeg lever i en mands-domineret verden, men jeg siger dem da imod alligevel!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 28, 2008 21:00:27 GMT 1
"Det er helt rigtigt. Du er endda flere point værd end Ad'ronakk. Men det er på grund af at i skulle være en svær race at komme ind på livet af. Mennesker er nememre at lokke til, som sådan, du ved." Hun førte sin ene hånd op foran hendes hoved, og med en elegant bevægelse strøg hun sit pandehår til siden, så det ikke faldt ned i hendes øjne. En bevægelse hun havde øvet sig på? Mara grinede lidt for sig selv. Menneskepigen var ikke helt tabt bag en vogn. "I starten gik mig det på, men ikke længere. Sådan har tingene udviklet sig. Og desuden, du har sikkert hørt om, hvad reaktionen var, da Nightie skred. Man går ikke sådan imod traditionerne, der hvor vi kommer fra. Man indfinder sig bare, eller tager et andet sted hen og kommer ikke tilbage." Han trak ligegyldigt på sine skuldre.
|
|
|
Post by Administrator on Oct 29, 2008 10:51:27 GMT 1
"Det må jeg hellere lade hver med at fortælle Addie* at du har sagt." Han smilede ned til hende. Den eneste person han havde mødt der var lige så optaget af sit hår som han selv var. "Så siger vi det." Ad'mina gav slip på Maras arm så han kunne gå som han ville igen. "Jeg lever i en mands-domineret verden, og det er mig der er den næste arving til hovedstaden - hvor sært lyder dét lige?"
*: Et nyt 'kæle-navn'? XD ( Ad(die)'ronakk)
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 29, 2008 22:25:26 GMT 1
"Det lyder lidt som en selvmodsigelse, gør det ikke?" Smilede Mara. Menneske pigen var jo næsten helt normal! Bortset fra at hun havde ører og sådan... "Ellers bliver han sikkert jealous eller sådan noget, det kunne ligne ham, over sådan en ting." Nightie smilede et grin til Élan og kiggede over på Ad'mina og Mara. "Nånå, du turde at give slip?"
|
|
|
Post by Administrator on Oct 31, 2008 19:49:26 GMT 1
"Det gør det helt sikkert!" Ad'mina smilede ved tanken. "Men det er nok mest af alt kommet af min families arvings-system. Så jeg skal simpelthen være en kvindelig leder af den største menneske-by vi har." Elan smilede til hende over sin skulder. "Velkommen til et elver-lignende samfund! Vi har kun haft 1 mandelig hersker siden tidernes morgen. Og dog er vi ligestillet, hvilket så er rimelig komisk." Ad'mina så på Nightie, smilede drillende og svarede på hendes spørgsmål. "Ja, hvis han alligevel prøver at løbe væk, laver jeg en magisk ben-lås på ham"
|
|
|
Post by Niphedoria on Oct 31, 2008 20:17:33 GMT 1
"Ja, okay. God måde at holde styr på ham." Kommenterede Nightie og kiggede over på sin bror. Hvis hun ikke tog meget fejl, så var noget ved ham forandret. Hun havde haft fornemmelsen hele tiden, men bare skudt det væk. Hvad havde han lavet, som hun ikke vidste noget om?* Mara smilede bare det samme brede smil som Nightie kunne lave. Elvernes samfund mindede ham lidt om havfolkets. Men de to racers historie var jo også flettet lidt sammen, nogle få steder tilbage i tiden. "Hvor er vi egentlig på vej hen?"
*: Spørgsmålet er: HVad kommer det hende ved? xD
|
|