|
Post by Administrator on Nov 1, 2008 0:22:37 GMT 1
"Vi er på vej hen mod hovedstadens sø." Sagde Ad'mina glad. Élan rettede blikket fremad, men mumlede for sig selv. "Jeg sparker ham med glæde personligt i..!" "Ingen trusler!" Ad'mina bed af ham. "Jeg vil ikke have nogle slåskampe i min kommende by! Det er den for civiliseret til,"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 2, 2008 21:08:15 GMT 1
"Jeg kunne ellers godt tænke mig at se ham en tur i vandet. Jeg kunne også selv trænge til det." Nightie pillede igen ved sit hår. Faktisk så meget at hun slet ikke kunne holde op med at røre ved det igen. "Jeg glæder mig til at høre om, hvordan et kvindestyret menneskesamfund kommer til at fungere." Sagde Mara komplimenterende. Han holdt af forandringer, også selvom han ikke rigtig fortlate det til nogen.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 2, 2008 21:18:58 GMT 1
"Ja, det er jeg også lidt halv-spændt på." Ad'mina smilede forlegent. "Den sidste kvindelige leder af hovedstaden var for ca. 200 år siden... Hun blev myrtede efter tre ugers regeringstid." Élan smilede til hende over skulderen. "Du siger bare hvis du har brug for en kriger til at stå ved din side. Jeg er alligevel ikke blevet en dag ældre til den tid*, og jeg har sikkert ikke nogede bedere at give mig til. Man må jo holde sig i form." "Så, der er søen!" Ad'mina smilede over til de mennesker der sad ved bålpladsen. Der var altid ild der og der var den skønneste udsigt over søen. Altid hyggeligt.
*Efter menneskernes måle-stok, altså. XD
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 3, 2008 21:12:49 GMT 1
"Meh!! Vand!!" Mara havde også lige været ved at påvise sin nyfundende loyalitet overfor Ad'mina. Hun skulle da ikke myrdes!! Han piskede hen mod vandet og skulle til at hoppe i fra kanten, lige inden Nightie råbte et stort "MARA, SWIAQUE!!"* som fik ham til at stoppe på stedet. Han vendte sig om og kiggede på hende med en masse spørgsmålstegn rundt om sit hoved. Nightie kiggede stift på ham mens han gik tilbage mod dem.
*: wtf?
|
|
|
Post by Administrator on Nov 3, 2008 21:15:35 GMT 1
Élan bukkede i siden og hviskede til Ad'mina. "Hvad i alverden gik det dér ud på?" Ad'mina smilede og trak på skuldrende. Elveren smilede også uforståelde med gik så hen til en mindre bro der gik ud i vandet. Det var helt sikkert ikke det samme som vandet i elverladene, men det var da heller ikke det værste han havde set. Langt fra.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 3, 2008 21:40:11 GMT 1
Da Mara var kommet helt hen til Nightie, med et blik der efterhånden svarede til noget meget undskyldende, tog Nightie fat i hans hår og trak ham lidt til siden. "Mara, din tosk!! Du kan ikke bare løbe ud og ville bade sådan! Blah blah blah," Der holdte Mara op med at høre efter. Hans søsters graviditet var allerede steget hende til hovedet. Hun trængte til en pause! Hun kunne ikke stå der og råbe op om alle mulige fejltagelser. "-Og vi har pligter nu, altså, vi kan ikke bare lalle rundt og gøre hvad vi har lyst til mere. Folk ligger mærke til hvad vi gør og- MARA, HVAD LAVER DU?! SÆT MIG NED!!"
|
|
|
Post by Administrator on Nov 3, 2008 21:58:48 GMT 1
Og på et øjeblik var Élan henne bag Mara igen med et lynende blik der virkelig ville noget. Hna borede truende to fingre indi ryggenpå ham og sagde med en hviskende stemme. "Sæt hende ned!" Heldigvis var folk ikke tæt nok på til at bemærke noget. Gudskelov for det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 3, 2008 22:23:34 GMT 1
Mara smilede, indvendigt.* Han havde virkelig narret dem til at begynde med, rigtig fået dem til at tro på han ikke ville gøre hende noget. Naive landvæsner, var hvad alle havde sagt til ham - Nu kunne han se at det søreme passede! Nightie havde været skeptisk, havde han set, men hun kendte ham jo også. "Hvad hvis jeg ikke gør det?" spurgte Mara. han løftede Nightie lidt højere op.
*: Det var faktisk ikke meningen at han skulle blive sådan igen... men hey! XD
|
|
|
Post by Administrator on Nov 3, 2008 22:29:25 GMT 1
"Så vil du opdage hvad jeg er i stand til!" Élan ventede ikke på en reaktion men satte irriteret en fod op på ryggen af ham så han væltede forover. Han hoppede over på den anden side af ham og greb Nightie inden at hun ramte jorden. "My lady!" Han satte hende ned og vendte derefter blikket mod Mara igen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 3, 2008 22:38:02 GMT 1
"Meh, okay så. Den havde jeg ikke rigtig set." Sagde Mara, og rejste sig med kun lidt besvær. Nightie kiggede overrasket på ham. Hun havde godt regnet med der stadig var noget, men hun havde lige svært ved at tro på det. "Du sammenlignede mig med vores far, Nightie. Det var slet ikke klogt! Ser du, han var dum. Jeg tænker mere over hvad jeg gør." Han smilede igen. Som hvis det hele var en stor joke for ham.
|
|