|
Post by Administrator on Nov 4, 2008 19:13:36 GMT 1
Han kunede hende selv ind til sog mens at de gik. Han var også bange, men han ville ikke vise det til hende. Det ville bare gøre hende urolig, og det kunne han ikke tillade. "Bare rolig, Nightie, det går væk omlidt. Jeg lover dig at det er ovre om et øjeblik." I mellemtiden havde Ad'mina indhæntet dem og hun halvt løb ved siden af dem. Ad'ronakk havde så lange ben at hun tog to skridt for hver af hendes, alligevel. "Klar til at høre hvordan at det står til?" Spurgte hun hektisk. "Ud med det..!" "Marantiké gjorde dét, at han forsøgte at knuse fosterets kranie. Heldigvis for jer, er det ikke sket. Tværdigmod så har han skubbet det godt og grundigt på vej ud. Nightie, du bliver nød til at føde nu, ellers klarer barnet det måske ikke!" Ad'ronakk kyssede hende beroligende på kinden og smilede så opmundrende som han kunne. "Der er ikke engang 200 m. til slotets port, bare rolig, Nightie!" "Jeg løber i forvejen og finder nogle til at hjælpe!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 4, 2008 19:29:07 GMT 1
"..?!" Nightie vidste ikke hvad hun skulle sige eller gøre af sig selv. Føde? Nu?! Det var hun slet ikke klar til!! Men det var åbenbart ikke noget hun kunne lave om på. Og hun kunne lige så godt få det overstået... Men det var så... forkert. Et eller andet sted. Hun kiggede igen på Ad'ronakk. Han var okay. Hvis han var okay, kunne hun også være okay. Det her var bare noget hun skulle igennem. Hun havde hele tiden vidst dagen ville komme. Bare ikke nu.
|
|
|
Post by Administrator on Nov 4, 2008 19:38:31 GMT 1
De nåede porten, folk kiggede forundrede på dem, men Ad'ronakk ignorerede det bare og drejede op af nogle trapper og hen af nogle gange. Til sidst nåede de et rum hvor Ad'mina allerede stod sammen med nogle andre der så ud til at finde ting og sager frem, beregnet til denne situation. Ad'ronakk lagde Nightie på en seng i rummet og så på hende med et opmundrende smil, men hans hænder rystede alligevel stadig lidt. "Tænk at det kommer så pludseligt..!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 4, 2008 20:20:01 GMT 1
"Alt for pludseligt." Lige så snart Nighie var blevet lagt ned, havde en lille ro sneget sig ind på hende. Nu virkede de mere... overkommeligt, på trods af at det hele var fuldstændig langt ude. "Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre..! Jeg ved intet om dét her. Jeg havde troet jeg havde mere tid til at fordybe mig i det.. ARGH!!" Hun rettede sig lynhurtigt op igen, bøjede sig forover. Var det sådan det føltes, hele vejen igennem?
|
|
|
Post by Administrator on Nov 4, 2008 20:27:14 GMT 1
Ad'ronakk lagde nænsomt en hånd på hendes skulder og hjalp hende til at sidde halvt op med en pude i ryggen. 2 kvinder var straks over hende med redskaber og det hele og før hun vidste af det blev bukserne revet af hende. Ad'ronakk smilede til hende og tog hendes ene hånd i sin. Så havde hun da i det mindste noget at sætte neglene i imens. "Vi må bede dig om at fjærne alt magisk indtrængen i systemet, Sir." En 3. kvinde så alvoreligt på ham. "Det kan jeg da ikke..!" Han så endnu mere alvorligt tilbage på hende. "Det er nødvendigt, sir." Han dregede hovedet og så spørgende på Nightie. Det kunne han da ikke gøre! Så ville smerten jo vende fuldt tilbage..!
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 4, 2008 20:35:29 GMT 1
"Bare gør det, Ad'ronakk. Jeg kan jo blive nødt til at tage det, ikke?" Nightie prøvede at smile, men efter endnu en ve blev hendes ansigs træk mere samknebet. Hun havde ikke lyst til at mærke hvordan det føltes uden hans beskyttelse. Men der var jo ikke noget valg. Så hun smilede lidt igen. Han skulle jo forsikres fra hendes side. "Det går nok."
|
|
|
Post by Administrator on Nov 4, 2008 20:51:10 GMT 1
Han smilede opmundrende til hende. "Du råber og skriger bare så meget af mig du har lyst..!" Han tøvede lidt, men gav så slip på sin magi. Han knugede hendes hånd lidt, men holdt ellers bare blikket på hende. Ad'mina gik om på den anden side af hende og tog hendes anden hånd med et smil. Og så gik fødsles ellers igang. Hvor meget fødsel man nu kunne kalde det.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 4, 2008 22:29:36 GMT 1
"AAARGH!!!"* Nightie klemte hårdt om både Ad'ronakks og Ad'minas hånd. Det gjorde jo dobbelt så ondt nu! Hvad var systemet i at gøre noget så smertefuldt?? Hun kunne mærke koldsveden finde vej frem til overfladen på hendes hud, og da hun kom til at se på sine bukser, kiggede hun lynhurtigt væk igen. Det var ikke bare hendes blod der var på dem..! "Ved Guderne, jeg ved slet ikke hvordan man gør det her..! ..AARGH!"
*: Det er a'erne der gør det! XD
|
|
|
Post by Administrator on Nov 4, 2008 22:35:36 GMT 1
Ad'ronakk knugede hendes hånd og lagde sine læber imod den mens at han hviskede et eller andet. Muligvis på et andet sprog. En af de 3 kvinder beroligede Nightie med instrukser, så godt hun kunne, men at de 2 andre gjorde hvad de kunne.
|
|
|
Post by Niphedoria on Nov 4, 2008 22:42:27 GMT 1
Nightie fulgte kvinden, som hun allerede havde navngivet "Hende damen nr. 1". De vejrtrækninger var nemme nok for hende at lave, hun sad ikke og skulle presse et barn ud af sig selv, gjorde hun vel? Næ! Men det var også betryggende at have hende til at stå dér og se fjollet ud. "Hvor lang tid plejer sådan noget herattage?!" De sidste tre ord var kommet hurtigt efter hinanden, fordi endnu et ve havde skudt igennem hende. Hun var allerede godt træt af det hele.
|
|