|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 21:32:49 GMT 1
Ad'mina og Nightie havde endelig fået kæmpet sig igennem de mange græne, torne og træer. Det havde været noget af et besvær med Nightie's hale. Da de gik ud i midten af cirklen fik de øje på to personer der stod og ventede på dem. Den ene var lidt ældre end pigerne. Den anden så næsten voksen ud. De havde begge Kulsort hår lige som Ad'mina og de havde også tøj i nøjagtig de samme farver. Specielt den ældste virkede som en meget stolt person der var helt nede på jorden og havde meget godt overblik over alting.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 21:39:52 GMT 1
"Jeg går ud fra at de er dine brødre?" Hviskede Nighite. Hun var helt overvældet af stedets tiltrækningskraft, og de to drenges elegance.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 21:47:10 GMT 1
"Ja, Det er vi skam..." Sagde den ældste, som om at han havde en Elvers hørelse. "Mig en Ære at møde dem!" Sagde Den yngste da han bukkede dybt (Lidt for dybt syntes Ad'mina) for Nightie og kyssede havdes hånd. "Pokker tage skørtejægere..." Mumlede Ad'mina så lavt at ingen hørte det. "Dette er Ad'merán" Sagde Ad'mina og lagde hånden på Den yngstes skulder. "Og dette er Ad'rónakk - Hærsker over Byen mod Syd." Hun smilte til den ældste. Ad'ronakk gav et lille nik som hilsen.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 21:50:56 GMT 1
"wow! Hærsker over en by?? Sejt!" Nightie kunne ikke holde op med at kigge på de to drenge... de havde et specielt skær over sig, nærmest guddommeligt. "Der stod på pergamentet at det var om mit hale-problem vi skulle ordne?" spurgte hun Ad'mina om.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 21:59:49 GMT 1
"De taler sjovt, Eders Frøken." Sagde den ældste. "Taler alle fra Deres folkeslag således? Da finder jeg det en kende morsomt!" Det var tydeligt at høre på hans stemme og hans sprog at han kom langvejs fra. "Tag dig ikke af ham!" sagde Ad'Merán og lagde en arm om Nightie. "Er du nu sikker på at du cil lave dit skønne ydre om?" Vi kan ikke lave det om igen, må du huske på." Han talte også med en anden tone, men ikke nær så meget som Ad'ronakk. "Lad nu ver!" råbte Ad'mira af den yngste bror. "Du har en elsker til hver uge, og du er kun 18, Føj! Det skal stakkels Nightie ikke udsættes for!" "Hvorfor skal små søskene altid ødelægge det sjove?" Ad'merán rullede med øjnene og lod sin arm falde ned igen...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 22:04:23 GMT 1
"øhm... Ja, sådan taler vi" Svarede Nighty den ældste "hehe! Jep det vil jeg... man kan ikke rigtige bruge en fiske underkrop til andet end at svømme. heh!" Svarede hun den yngste "Ad'mira... det er da nogle seje brødre du har!" Hviskede hun til sidst.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 13, 2007 22:15:19 GMT 1
"Skal vi ikke gå igang nu?!" Ad'mina lød meget ivrig. "Jo, selvfølegig min kære søster." Sagde den ælste bror "Da de ynder den badste form for tanke-kontrold, vil jeg forreslå at de Stiller Dem i nor-vestlig position!" Sagde han til Ad'mina. Hun gjorde som hun fik besked på, og gik hend til en af de store kampe-sten. "Og jeg skal naturligvis være første-troldmand, for jeg tillader ikke, at min broder rører denne ungmø." Han sændte sin bror et strængt og anklagende blik. "Og hvis du nu kommer med mig, min skønhed, så kan vi begynde denne pragtens cermoni!" Han ragte Nightie hans ene hånd og førte hende - Med en elegance der var en Dronning værdig - ind i midten af cirklen. "Tillader de?" Spurte han høfligt, og gjorde tydeligt tegn til at han blev nød til at røre ved hende, hvis dette skulle lykkes.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 13, 2007 22:18:17 GMT 1
"Ja da!" Nightie rødmede helt, hun var ikke van til denne slags ædelhed. Hun sendte et par hurtigt blink til Ad'mina om at hun synes at ordet "ungmø" var sjovt. Det var der jo næsten ikke nogen der sagde mere:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 14:38:04 GMT 1
Ad'mina sente et grin tilbage til Nightie, hvorefter hendes ansigts udtryk blev mere alvorligt. Hun trak vejret dybt ind og pustede ud igen. Hun så ud som om at hun forberædte sig på en stor smete eller modstand. "Jeg fatter ikke at jeg gør det hér..." Kom det fra Ad'merán - Den 2.fødte.
Ad'rónakk lagde sine hænder meget forsigtigt på Nighties talje. Hans bevægelser var meget langsomme og nøje udtænkt. Han behandlede Nightie som om, hun var en figur af glad der næmt kunne gå i tusinde stykker. "Og hvis De nu vil lægger Deres hånd på min ammulet" Sagde Han til Sirenen med et venligt og stolt smil. "-Ja, sådan! Og Deres anden hånd på min venstre skulder - Det er rigtigt..! Er de nu HELT sikker på at De vil gennemfører dette gudernes ritugal?" Ad'merán kneb øjnene sammen og så ud som om, at han ventede på en bølge af ubehag skylle ind over sig... "Er De helt sikker?" Gentog Ad'rónakk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 16:17:48 GMT 1
"100%, fuldstendig, helt og aldeles sikker" Sagde Nightie, og kiggede på Ad'rónakk. Han rørte ved hendes talje... det var der aldrig nogen der havde gjordt før... Nightie blev helt flov over sin tanke gang:P
|
|