|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:59:46 GMT 1
"Hey..." Ad'mina kom hend og satte sig ved hende... "Jeg er ked af hvis jeg... øhm.. ødelage det for jer..." Hun så en del skamfuld ud... "Det var vist ret tarveligt og barnligt af mig... Jeg troede bare at det var noget min bror havde startet og..." Hun kløede sig i baghovedet... Hvad i alverden skulle hun sige? "Hør.. Det jeg prøver at sige ér: Du kan savle så meget over ham du vil.. Jeg slæber Ad'méran med hjem, og så kan i være lidt for jer selv... Er dét okay?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 21:10:00 GMT 1
"hehe, Det var vel noget jeg også selv logde op til." Nightie smilede til sin veninde. "Nu ved jeg da at du passer på mig, uanset hvad" Nightie kiggede over på Ad'rónakk, han så lidt chockeret ud, stolt, men chokeret "ja da, det er okay... hvis det er okay med dig"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 21:16:09 GMT 1
"Selvfølgelig... " Ad'mina nikkede forstående... Hun "samlede sin bror op" og bevægede sig hjemad. Det sidste hun så inden træerne dækkede helt for lysningen, var at Hendes Ældste Bror lukkede sine arme kærligt om Hendes Veninde...
( Denne Topic er endt af følgende grunde: ~ 1 Jeg syntes at vi skal lade det være op til fantasien hvad der så skete med Nightie og Ad'rónakk derefter... ~ 2 Vi kan ikke rigtig tillade os at holde de andre medlemmer ude mere... )
|
|