|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:52:16 GMT 1
"Jeg har aldrig rigtig mødt nolge før dig..." Måtte han indrømme. "Jeg har kun læst om dem. Og jeg må sige..: At mit møde med et vanvæsen går langt over mine forventninger..!" Han rykkede lidt tættere på Nightie. Der var ingen tegn på at han var påvirket af magi længere...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:54:59 GMT 1
"heh, Det er jeg da glad for at høre" Nigtie rødmede lidt, og håbede ikke at han lagde mærke til det. Hun så at han rykkede tættere på... han måtte have fået det bedre. "Hvordan har du det nu?" spurgte hun.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:25:49 GMT 1
"Bedere end du aner..." Næsten viskede han... Han lagde varsomt hans ene hånd på Nighties nakke, og førte hans andigt hend til hendes. Der var ingen af dem lagde mærke til, at Ad'mina røre på sig et stykke væk.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:28:42 GMT 1
"Det var da godt... øh... ligger det her op til noget eller?" Nightie var igen, igen, blevet usikker... men det var langt fra ubehageligt:P
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:33:48 GMT 1
"Shhhh" Idet deres læber rørte hinanden hørte de begge en stemme lidt væk. "Nå, jeg må være faldet hend et øjeblik! Det må i sørme undskylde!" Ad'mina var vågnet og sag nu og gned sine øjne...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:36:19 GMT 1
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:40:28 GMT 1
"Åh, godt at i er blevet venner!" sagde Ad'mina der kom slebende forbi dem. Kun en kvart del vågen. Lige precis vågen nog til at gå hend og forsøge at få liv i sin anden bror.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:42:53 GMT 1
"m-hmm" Var det eneste Nightie og Ad'rónakk svarede...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 20:50:18 GMT 1
Ad'mina gik over og ruskede lidt i sin bror... Så kiggede hun tilbage på De 2 turdelduer. Pludselig rungede et skræmmende råb igennem hele skoven: "HVAD F***EN TROR DU AT DU SIDDER OG LAVER DÉR, AD'RÓNAKK?!?!?! DU BURDE VIDE BEDERE END AT VOLTAGE MINDREÅRIGE HAVVÆSNER!!!"
Den eneste reaktion der kom fra Ad'rónakk's side hvar et kort bebrejtende svar. "Helt ærligt Søs... Lidt privatliv tak!"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 20:53:12 GMT 1
"jeg tror det er bedst hvis vi stopper nu..." Sagde Nightie stille. Hun trak sig lidt væk, og satte sig lettere skamfuld ned på en væltet træstamme. Hun kiggede på Ad'mina for at se om hun havde noget at sige hende.
|
|