|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:18:23 GMT 1
"Næh nej, Min ven.." sagde han. Man kunne godt høre på hans stemme at han ikke havde det helt godt. "De har spildt tid nok for min skyld." Han smilte venligt til Sirenen. "Jeg må sige at det kleder Dem med ben..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:29:02 GMT 1
"ben...?" Først nu kiggede Nightie ned af sig selv... ben! "jeg har ben! wee! TAK!!!" Hun gav ham et kæmpe knus, og glemte alt om det hun havde set, og hørt. "Hehe... du her ret! Det klæder mig med ben" Nightie grinede, men blev så alvorlig igen. "hvad med de andre... hvornår vågner de op?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 18:31:45 GMT 1
"Det ved jeg ikke..." Sagde Den ælste bror. "Men jeg tror at vi skal regne med at se Ad'mina vågen først... Ad'méran har altid været noget af en Slapsvans Jeg tror at det er bedt, hvis vi bare lader dem sove..."
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 18:37:22 GMT 1
"Okie, så gør vi bare det" nightie kiggede over på Ad'mina. Hun så dejlig fredelig ud. "hvordan kan du være at du snakker ligesom Ad'mina nu? Før talte du da meget ædelt?" Spurgte Nightie broderen
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:22:38 GMT 1
"Det tager mig altid noget tid at vende mig til mit Barndoms-sprog..." Sagde han stille og kiggede drømmende ud i luften. "Jeg har ikke været i denne landsdel i næsten 7 år nu... Men der er ikke noget der ændre på ens hukommelse som lidt Magi "
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:29:17 GMT 1
"hehe, det kan du vel have ret i!" nikkede Nightie erkænende...
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:37:55 GMT 1
"Sig mig..." Sagde Ad'rónakk undrende. "Hvordan er det dér hvor du kommer fra?" Han så ind i Nighties blanke blå øjne. "Er der ikke smugt på havets bund?"
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:43:09 GMT 1
"jo, meget! Der er skulpturer, og strømme man kan lege i, masser af vand, og højt tangræs man kan lege i. Og en masse sjove vand-rutjebaner, Jeg savner det faktisk lidt..." Nightie kiggede Ad'rónakk dybt i øjnene. "hvad med er hvor du kommer fra? Hvordan er der dér?"
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 19:46:00 GMT 1
"Hmm.. Du ved." Sagde han med en underlig klang i stemmen, men uden at miste det mindste af hans stolthed. "Som de fleste andre menneske-byer... Men der er ingen Vandvæsner." Han kunne ikke få hans øjne væk fra hendes. "Og dét er en skam, for så ville byen være meget smukkere..." Han lagde stille hans hånd på hendes.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 19:49:36 GMT 1
"hehe! Det tager jeg som et kompliment!" Nightie kiggede lidt på hans hånd, som lå over hendes. Hun tog fat i den, og holdt ham nu i hånden "kan du da godt lide vandvæsner?"
|
|