|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 20:32:27 GMT 1
Han sendte Ad'mina et "jo det kan du lige tro" blik, og svarede høfligt: "Ja, det sandt, men mit navn er altså Enedar, men det er ikke din fejl, tvillingerne er lidt.. glemsomme.." fik han sagt.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 20:36:33 GMT 1
"Det kan man vist godt sige" Nightie havde vendt tilbage til virkeligheden Nightie tog stik af kvinden, hun havde også blå agtig hudfarve?? hvorfor mon det? "Hvordan kan det være at du har blå agtig hudfarve?" Nightie vidste ikke om hun havde ret til at spørge... men lige nu var hun ret lige gladX)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 20:45:28 GMT 1
"Jeg har efterhånden udviklet mig efter den by jeg regere!" Sagde hun med en træt stemme. "Ad'mirune, du ser ikke for godt ud!" sagde Ad'ronakk med bekymring i stemmen. "Du burde tage et bad?" "Senere, Ad'ronakk" sagde hun med et smil. "Jeg er menneske nok til at kunne undvære vandet! Men sig mig lige, min ven..." sagde hun og så undrende på Nightie. "Jeg lever iblandt Hav-væsner og Sirener, men jeg har aldrig set en med Ben før? Hvordan kan det dog være?"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 20:53:14 GMT 1
"Du lover at sige det på et andet tidspunkt.." hviskede han til Ad'mina, og drejede sig så mod hende den anden. Var hun halv sirene, eller sådan noget.. ??
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 21:00:11 GMT 1
"Nej!" hviskede Ad'mina mere bestemt. "Du vil ikke vide det, tro mig!!!" "ad'miruna, du ser altså ikke godt ud!" sagde Ad'ronakk med en meget over-beskyttende stemme. "Sludder!" sagde hun bestemt. "Jeg har det helt fint! Hun tørede sit ansigt med kluden.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 21:02:01 GMT 1
"Det er alt sammen noget Ad'mina, Ad'rónakk og Ad'méran har stået for" Nightie kiggede op på Ad'rónakk. Igen, den aften alting havde ændret sig... "Jeg gad ikke fiske halen, så jeg henvendte mig til Ad'mina der hev i nogle tråde, og vola. Ben til mig^^" Nightie smilede til kvinden(som hun ikke kunne huske navnet påXD) Fedt at hun hærskede over en vand by!^^
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 21:07:25 GMT 1
"Sig det!!" Enedar hviskede meget højt, han var alt for nysgerrig til sådan at give op.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 21:44:50 GMT 1
"Du vil ikke vide det!" sagde Ad'mina normalt og tvillingerne hørte det ( Åh nej dog! ) "Vide hvad?""Irriterrer han dig, Ad'mina?""Ja, gør han?""Nej nej!" "Det var godt...""Ja, meget godt!""Hvilken by boede du i før du kom til Hovedstaden?" spurgte Ad'miruna interresseret. "Jeg går ud fra, at du ikke er født i hovedstaden?" "Du burde altså gå op og hvile dig..!" sagde Ad'ronakk stille...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 21:56:03 GMT 1
"Auqita, byen på bunden af havet mod nord." Nightie vidste ikke om den by hun kom fra var nogen stor by. Hun havde ikke sådan rigtig studeret den på nogen måde. Mon Ad'miruna kendte til byen?
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 22:00:08 GMT 1
"Okay.. men jeg vil ha' det at vide en dag.. lov mig det.." sagde han afsluttende, og prøvede at følge med i samtalen mellem Ad'mirune og Nightie, uden at fjerne blikket fra Ad'mina, før hun havde svaret..
|
|