|
Post by Administrator on Aug 9, 2007 22:12:26 GMT 1
"Det kan jeg ikke love..." sagde Ad'mina og så ned i jorden. "Det er bedst hvis du ikke ved det... Skal du ikke hilse på Ad'miruna?"
"Åh ja, min søsters by!" sagde Ad'miruna stolt. "Jeg kommer der tit! Et meget smukt sted!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 9, 2007 22:15:05 GMT 1
"Okay da.." sagde han næsten trist. "Undskyld mig, jeg har ikke præsenteret mig endnu, selv om tvillingerne sikkert har fortalt dig det. Jeg er Enedar, Ad'mina's kommende brud.." sagde han med et smil, og så på hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 9, 2007 22:18:46 GMT 1
"Fedt! ;D" Nightie havde ikke regnet med at Ad'miruna kendte byen, men at hendes søster hærskede over den? Det havde hun godt nok ikke regnet med! "Det var da interessant! Hvad hedder din søster?" spurgte Nightie.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 10, 2007 12:25:56 GMT 1
"Ad'kannuki d. 12." sagde Ad'miruna glad. "Hun er min storesøster." Tvillingerne blev ved med at sende bebrejtende blikke til Enedar. Der var ingen tvivl om at de var MEGET overbeskyttende over for Ad'mina
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 10, 2007 12:29:35 GMT 1
"Det var da ekstremt hygligt" Nightie hev Ad'rónakk i ærmet, "Hvorfor fortalte du ikke at der var vand-relatrede personer i din familie?" hviskede hun til ham, positivt overrasket over at have Ad'miruna.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 10, 2007 12:49:50 GMT 1
"Vi har lidt af hvert!" sagde han "én hersker til hver by! Om det så er under vandet eller oppe i himlen finder vi altid en løsning! Vi blev for eksempel nød til at give Ad'miruna evnen til at trække vejret under vandet." Han smilte til hende. "Ja, er det ikke sejt, hva?!?" Ad'mina pegede på de dybe snit i Ad'mirunas hals.
|
|
|
Post by Niphedoria on Aug 11, 2007 8:56:43 GMT 1
"Gæller? Gjorde det ikke ondt?" Nightie kiggede lidt skræmt på snittende. Det lignede ihvertfald noget som måske havde gjordt ondt... Heldigt nok var hun selv født med gæller(som hendes hår jo dækkede) så hun skulle ikke igennem sådan en "få gæller" ting(XD)
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 14:08:32 GMT 1
"Nogen lunde lige så ondt som da du fik ben!" sagde Ad'ronakk glad. "Men det hér er ingen ting!" Sagde Ad'mina med et grin. "Så skulle du prøve at se min Halvfætter Ad'enokki!" "Du beundre stadig væk hans vinger, ikke sandt?" sagde Ad'ronakk med et smil. "Hvem gør ikke dét?!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 14:53:54 GMT 1
"Jeg gør i hvert fald" Det kunne være vildt sejt at have vinger, tænkte Enedar. Det måtte være vildt praktisk. "Nå.. men det hyggeligt" han hanvendte det mod Ad'miruna, og drejede sig så. "Skal vi gå videre?" spurgte han glad.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 14:58:24 GMT 1
"Til gengæld er han kun 30 cm. høj!" sagde Ad'ronakk med et grin. "Lov mig at du for hvilet lidt, Ad'miruna!" Han sendte et bekymret blik til hende. "det skal jeg nok, Halvfætter!" sagde hun med at træt smil. "Tag det nu roligt!" Tvillingerne havde forladt dem for et stykke tid siden for at fortælle videre om Enedar og Ad'minas forlovelse.
|
|