|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 15:00:51 GMT 1
Nå.. folk ignorer mig bare, tænkte Enedar, men var for første gang i dag blevet tålmodig, han skulle ha' tænkt på at det var en spændende person at snakke med for Nightie, men ikke for ham. "Øhhm.. skal vi til at komme så småt videre?" sagde han stille..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 15:08:25 GMT 1
"Selvfølgelig, Enedar!" Sagde Ad'mina glad. "Til Festsalen!" Og så bevegede de sig mod den store sal.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 15:15:09 GMT 1
"Så.. tror du vi kommer til at møde ham med vingerne?" Enedar var meget nysgerrig efter at møde ham. Han var stadig i sit nysgerrige og overglade humør, og kunne ikke vente med at møde nogen flere. Men han havde egentlig også lyst til, at Nightie, Ad'mina og ham fik en snak alene, det havde de ikke haft i lang tid, og det kunne være godt at få snakket ud... der var så meget at fortælle..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 15:28:22 GMT 1
"Du kommer helt sikkert til at møde ha..!" Sagde Ad'mina glad, men afbrød så sig selv og sagde i stedet. "Åh, hej Ad'attiko!" "Dav Ad'mina..." brummede en lav mand. Han var ikke højere end 1.30, men han så stærk og frygtindgydende ud aligevel. Han har ret kraftigt bygget. Han gik i en kobberfarvet kofte. "Ad'ronakk, mine tropper er klar til at tage afsted på dit bud!" Brummede han op til Ad'ronakk der ikke så ældre ud, på trods af højde-forskellen. "Jeg kommer snart!" sagde Ad'ronakk glad. "Det skal nok lykkes for os!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 15:48:29 GMT 1
"Mig en ære at møde Dem" sagde Enedar, overrasket over at møde ham så hurtigt. "Jeg er Enedar, Ad'minas kommende brud.." Og skyld i denne krig kunne han ligeså godt have sagt, og fik det pludselig dårligt. Tænkt hvor mange mennsker der formegentlig måtte lade livet, bare for hans kærlighed... det var vanvittigt.. Han havde det utrolig dårligt pludselig..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 15:56:54 GMT 1
"De taler ikke om krigen!" Hviskede Ad'mina til Enedar. "Elverne har ikke engang hørt at jeg kender dig endnu!" "Ohøj!" brummede manden igennem sit sorte fuldskæg. "Så du er Ad'minas forlovede? Tvillingerne kaldte dig godt nok for Fjukkindar, men jeg bryder mig også bedere om Enedar..." Ad'ronakk smilede ved ordet 'Fjukkindar'. "Enedar, Nightie, Dette er Ad'attiko. Hersker over dværgebyen mod Nord!"
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 16:04:04 GMT 1
"Mig en ære" sagde han igen, og bukkede. "Du må undskylde hvis det ser ud som om at jeg ser ned på Dem, men De virker som en meget respektfuld mand. Det må være sejt at regere en dværgeby" sagde Enedar til sidst. Han løftede hovedet, og sagde så: "jeg har egentlig aldrig set dværge i Hovedstaden, er det fordi de er sky, eller fordi de helst holder sig til deres miner??"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 16:13:05 GMT 1
"Tro mig!" Sagde Ad'attiko. "Dværge er ALT andet end sky! De holder sig bare for det meste til deres egen race. De er MEGET skæptiske overfor andre. Og det med at blive set ned på, det er jeg efter hånden van til!" Ad'attiko lo en Dyb, Rungende latter der gav genlyd i paladset. "Jeg kan være ved Vindarros Hovedport om en halv times tid!" sagde Ad'ronakk glad og smilte!
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 16:16:55 GMT 1
"Nå.. det var godt" sagde han, til det med at se ned på ham. Han vidste ikke helt om der var mere at sige, og nu var han gået helt i stå. "Øhmm, når men hvorfor befinder du dig så her i Vindarro i dag??"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 16:24:15 GMT 1
"Der var jo familiefest i går aftes!" brummede Ad'attiko glad. "Det er de færreste fra familien der er tagen afsted igen! Vi ses ved Hovedporten om en halv time, Ad'ronakk!" "Ad'attiko, ved du hvor Ad'enokki er? Enedar vil gerne møde ham." "Jeg tror at han er i festsalen sammen med Ad'mina og Ad'máran." sagde han over skulderen da han begyndte at gå.
|
|