|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 16:28:10 GMT 1
"Huh??" Enedar var forvirret. "Du er da her" sagde han højt til hende. "Hvordan kan du være sammen men Ad'máran, hvem det så er??"
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 16:42:48 GMT 1
"Husk nu at jeg er Ad'mina d. 7.!" sagde hun med et bredt smil. Hun virkede slet ikke træt længere. "Han taler om Ad'mina d. 6.! Min Fars Søster!" "Vi er næsten ved festsalen" sagde Ad'ronakk glad. Bare 2 koridorrer mere.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 16:47:35 GMT 1
"Nå, selvfølgelig" sagde Enedar glad og lod som om han forstod. Han blev ved at være i lykkelig og glad humør, og havde egentlig lyst til at kaste rundt med alle ting, og kysse Ad'mina tusind gange, men holdt sig fornem og fin. De måtte altså finde et sted og snakke sammen, de 3, når de var færdig med at hilse på alle folk.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 16:57:06 GMT 1
Så nåede de endelig festsagen. Det første man fik øje på da man trådte ind, var 2 mennesker med kul-sort hår der sad over for hinanden En mand og en kvinde. Den ene lignede et normalt menneske - ud over det myndige tænksomme bik. Den anden havde noget der lignede gedeben og horn i panden. Han havde bar overkrop. Hvis blot Enedar og Nightie havde set bedere efter til cermonien ville de uden tvivl ha lagt mærke til alle disse dere mennesker der var i Administrator-familien. Der svævede 3 skak-bræt* mellem dem. Skakbrikkerne var af masivt guld og nogle af brikkerne - for eksempel springerne - havde rubiner som øjne. Kvinden sad med et tilfreds blik, mens gede-manden så ud til at tænke så det knagede.
*:3dementionel skak. Noget der kræver UFATTELIG stor hjernekraft! O.o
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 17:01:31 GMT 1
"Det ser sygt ud, det der skak.. kan du også spille det??" Han henvendte det mod Ad'mina, og vidste ikke om han skulle bryde ind i deres spil nu, ikke før hun eller Ad'ronakk havde henvendt sig til dem.. de så virkelig ud til at tage det meget seriøst, især ham gedemanden, der formegentlig regerede over en satyr by, det kunne godt se sådan ud..
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 17:06:44 GMT 1
"Tjaah.." sagde Ad'mina tøvende. "Jeg kan reglerne, hvis det er det du mener..!" Hun lo lidt og rødmede. "Åh, dér er Ad'enokki jo!" sagde Ad'ronakk glad. Oppe under det udsmykket loft svævede noget der lignede en meget stor sommerfugl. Den havde Knaldgrønne og sorte vinger.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 17:11:21 GMT 1
Enedar blev overvældet af synet, hvor så det flot ud som han sådan hang der. Han glædede sig til at hilse på ham. "Han ser da flot ud som han sådan hænger der" sagde han til Ad'mina. "Men ikke smukkere end dig" sagde han og smilede glad til hende.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 17:26:55 GMT 1
Ad'mina rødmede. Ad'enokki lavede et vildt dyk, og landede på Ad'ronakks skunder. Som Ad'ronakk havde sagt var Ad'enokki ikke mere end 30 cm. høj. Han gik i grønne, løse bukser og en rød-brun kofte. "Åh, vær hilset!" sagde han til Nightie og Enedar og bukkede dybt. Hans vinger åbneds og lukkeds med jevne mellemrum. "Jeg studerede lige de Nøje udsmykninger i loftet. Løven i det nordlige hjørne er yderst vidunderlig!" "Ja, den er jeg også meget glad for!" sagde Ad'ronakk med et smil. Ad'enokki havde den samme tone som Ad'ronakk talte med når han snakkede 'Sydens Sprog'.
|
|
|
Post by Enedar on Aug 11, 2007 17:32:45 GMT 1
"Vær hilset" sagde Enedar og bukkede. Han vidste ikke om det var en god idé at også sige det medat se ned på til ham, han var nok meget mere vant til det. "Jeg er Enedar, Ad'mina's kommende brud. Og du må være Ad'enokki.. ja.. jeg beundrer virkelig dine vinger. Det må være så fedt at have!!" sagde han, og smilede til den lille mand.
|
|
|
Post by Administrator on Aug 11, 2007 17:39:33 GMT 1
"Ja, Jeg kan slet ikke huske hvordan mit liv var før jeg kunne flyve!" sagde han - nu mere 'normalt*'. "Det er altid rart at møde nye mennesker!" han bukkede igen. "Hvordan går det med Ad'kaddok?" Spurgte Ad'ronakk glad. "Åh, min søn har det udemærket!" Sagde Ad'enokki stolt. "Hans vinger har nu nået 10 cm.!" "Det var da skønt!" Ad'ronakk smilte.
*: Administratorer har åbenbart øvet sig i at skifte sprog og Dialekter meget hurtigt...
|
|