|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 17:43:19 GMT 1
"hehe! Det gjorde du da ikke" svarede Nightie ham, hun smilede til ham... Nu kunne hun godt se hvor pinligt det måtte have været for Enedar og Ad'mina. "men hey! De der dværge piftede af mig, og det tager jeg som et kompliment" grinede hun
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 17:51:21 GMT 1
Enedar fik et lille smil på læben, og følte en lettelse indeni. Det gik op for ham hvor udadvendt og tilgivende hun egentlig var, for hvis det havde været en elver havde hun anmeldt det, og så havde reglerne sagt at: "Den der vover at lurer på et hunkønsvæsen, ligefra sirener til dværgekvinder (for de findes ;D) og man ikke er gift, forlovet eller viet, med den person, skal man blive forbandet, hele ens famile tilbage i generationer." Enedar vågnede af hans tanker og så på Nightie. "Nå, har du så fundet boget du vil købe??" ...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 17:55:12 GMT 1
"Jeg har kigget lidt, men ikke rigtig bestemt mig for noget endnu. Det første jeg skal have er bukser... helst grønne eller blå!" Nightie lagde sit hoved på skrå og kiggede på ham. Var det virkelig en stor ting at se nogen nøgen? Der var jo ingen som havde tøj på, der hvor hun kom fra. (Haha! dværgekvinder! genialt!)
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 17:59:25 GMT 1
Enedar nærmest, der nærmest vidste hvad hun tænkte, sagde hurtigt: "Ja.. på en måde, altså jo hvis man ikke er gift, sådan er det i hvert fald med elver hvor jeg er vokset op og udlært" sagde han, nu knap så genert. Nå, men vil du finde nogen bukser eller ej??
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:03:04 GMT 1
"Hvor godt! Hvis man tager tøj på der hvor jeg kommer fra, så er man en særling" Nightie grinede (Wow... det gør hun da ret tit?) "jeg vil finde nogen bukser" Nikkede hun, "jeg ved bare ikke lige hvor" Sagde hun, og kiggede hen på en lille butik med et lille forhæng. "havd med det sted, derhenne?" Spurgte hun
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:04:54 GMT 1
"Ja, lad os prøve der, der ser fint ud" Enedar og Nightie gik roligt derover af. Da de nåede til butiken stoppede de op... og Enedar lod Nightie om at kigge på tingene... det var vidst til piger ;D
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:08:16 GMT 1
"hm..." Nightie gik rundet, og kiggede på de mange forskellige bukser, det ene par var mere strålende og fantastisk end det andet. "Hvad med dem hér?" Spurgte hun Enedar, noget tid senere. Hun holdte et par blå blå-grønne bukser op foran sig. De havde nogle små sten rundt om livet. "Matcher den ikke min kåbe?" ;D
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:11:18 GMT 1
"Jo, de er meget flotte, dem skulle du tage... de matcher også din hudfarve " sagde Enedar, og var beundret over pigers talent til at finde noget godt, på så kort tid....
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:16:52 GMT 1
"Takker, så tager jeg dem" Hun smilede stolt til manden som havde butikken Mon Ad'rónakk ville kunne lide dem?(HAHA!!! )Tænkte hun for sig selv. Hun betalte manden, og gik så tilbage til Enedar. "Er der et sted jeg kan tage dem på? Du ved, uden at folk glor" Sage hun spøgefuldt, med et smil på læben.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:19:54 GMT 1
"Hmm, ved jeg ikke helt, skønt jeg har boet i byen i lang tid ha jeg ikke fundet sådan et sted, jeg plejer bare at købe det jeg skal bruge og så afprøve det derhjemme.. " sagde Enedar til hende. "Men vi kan da godt prøve at finde et, så kunne jeg vide det til en anden gang. "
|
|