|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:22:12 GMT 1
"haha! Godt nok! Så gør vi da bare dét!" sagde Nightie tilfreds, og de begyndte at gå videre. "fik du så ordnet den fritte?" Spurgte hun, da de havde gået lidt.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:23:48 GMT 1
"Nej, den slap væk med min mad denne gang ;D" sagde han med et smil, mens de gik ned ad gaden for at finde et sted hvor Nightie kunne prøve sine bukser. "Men jeg får den næste gang "...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:28:55 GMT 1
"Det gør du, helt sikkert" Nightie kiggede på sine nye bukser, hun var fakisk vild glad for dem. I dét de passerede en lille ubefolket sti sagde hun "Jeg kunne bare gå lidt hen af den dér sti... kunne jeg ikke?" Spurgte hun, og lavede et kast med hovedet i stiens retning.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:32:08 GMT 1
"Jo, det kunne du godt.." sagde han og trak lidt til side. "Så venter jeg bare her, indtil du har dem på" ;D" Han trak om bag et hjørne og lænte sig op ad den tørre lermur...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:41:15 GMT 1
"okie, så gør jeg det." Nightie gik lidt hen ad stigen, og lidt til siden. Hun trak bukserne op om hendes ankler, derefter sine knæ, og så livet. Hun hørte et svagt knæk, men tænkte ikke videre over det. Da hun havde fået bukser på plads. Så hun op, og fik øje på et par store drenge, vel i 20'erne, som stod lidt længere oppe ad stien. Mærkeligt, tænkte hun. de var der da ikke før? Hun fortsatte op ad stien, for at komme tilbage til Enedar. Hun kiggede sig over skulderen. De fulgte efter hende...
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:45:38 GMT 1
Enedar råbte omkring hjørnet.."Er du snart færdig??" Hun svarede ikke. Mærkeligt tænkte han. Nå, det kan være de ikke sidder så godt tænkte han og lod hende tage den tid det nu tog...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:49:35 GMT 1
Samtidig gik Nightie stadig fremad, og holdt øje med de to drenge som fulgte hende. hun gik nu lidt hurtigere. Det samme gjorde de. Nu blev hun lidt nervøs... var sådan noget normalt? hun burde virkelig lære noget mere om landvæsner. Hun fortsatte op ad stien, den havde ikke føltes så lang da hun gik ind på den.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 18:53:37 GMT 1
Enedar ventede stadig... nu var han så småt begyndt at blive utålmodig... Godt nok var piger lang tid om at prøve tøj ;D , men så lang tid var ikke normalt.. så han fortsatte med at læne sig op af muren... håbede hun snart var færdig. Aha, han kom i tanke om at hun ikke havde mødt Patjak og Tarnak, hans to tårnfalke. Han hidkaldte dem telepatisk, han havde lært at snakke med dem over lang afstand, og uden at kunne se dem. Han skulle bare forestille sig dem inde i hovedet, og så snakke. De ville komme med det samme, de var også nysgerrige efter at se hende...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 18:58:25 GMT 1
Stadig gik Nightie hurtigere, de to drenge kom tættere og tættere på... Hun overvejede om hun skulle begynde at løbe, men det ville nok alamere drengene. I stedet gjorde hun det modsatte hun stoppede. hun drejede elegant om på hælen, og kiggede på de to drenge... de stoppede ikke.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 19:04:10 GMT 1
Patjak og Tarnak landede blidt på Enedar's skuldre. De undrede sig også over hvorfor hun ikke var her, efter at Enedar havde forklaret dem hvad der var sket indtil nu. De tilbød at flyve om og tjekke, men han takkede nej. (pædofile kræ ;D, de er jo også 75, men til forskel for Enedar, opfører de sig som ældre, selvom de stadig er mestre i flyvning, og deres fjerdragt stadig er smuk..) Han rejste sig op, tog en dyb indånding og gik omkring hjørnet. Så pis med regler og love, der måtte næsten være noget galt. Lige da han kom omkring hjørnet, så han Nightie, iført sine flotte nye bukser (det så rigtig godt ud ) men bag hende var der 2 mærkelige fyre. Han gik op til hendes side, hun var tydeligvis lettet over at se ham. Enedar så meget modigt på de 2 og sagde : "Hvad vil i??" "Eller rettere sagt, hvad vil i hende??" ...
|
|