|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 21:57:19 GMT 1
Ad'mina stod midt på marketspladsen... Hun ventede på at Nightie ville komme så de kunne få noget tøj til hende... Hun håbede også at Enedar ville komme forbi, men det var vel ikke noget for ham... Hun gik og kiggede lidt på nogle af boderne imens hun ventede... Hér kunne man altså få de mærkeligste ting...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 14, 2007 22:02:48 GMT 1
Nightie kom løbene nede fra en butik med blåt stof. "Ad'mina!" Råbte hun, og løb hen imod hende.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 14, 2007 22:12:32 GMT 1
"Nightie!" Udbrød Ad'mina glad. "Godt at du kom!!" Hun løb hende imøde.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 12:59:19 GMT 1
Da de kom hen til hinanden, omfavnede de hinanden. "Nå, Frk. Tøj-elsker. Hvor kan man finde sådan nogle bukser henne?" Spurgte Nightie, og kiggede ud over den store markedsplads.
|
|
|
Post by Administrator on Jun 15, 2007 13:01:43 GMT 1
"Ælligt talt, så er jeg ikke sikker.." Sagde hun med et grin. "Vi må vel bare prøve os frem?" Hun begyndte at trække Nightie hend til forskellige boder og telte.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 15:47:27 GMT 1
Enedar slentrede ned ad gaden, og kiggede på de mange boder. Blå, røde, gule, lilla og grønne ting, hang fra mange boder, nogle boder var der mad og frugt i, nogle med tøj og nogen med overlevelses grej. Han gik og håbede på at der ville komme nogen at snakke med. Men Ad'mina var taget med sin bror mod nord, og Nightie var ikke lige at se her omkring... "hmm, hvor er her dog kedeligt" mumlede han for sig selv...
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 16:58:57 GMT 1
Nightie havde sagt farvel til Ad'mina for et par timer siden, da hun skulle med sin bror hjem. Hun kiggede skifte vis på de flotte, favrestrålende butikker, og hendes ben. Hun havde stadig ingen bukser fundet... Hun gik lidt i sin egen verden, da hun så en velkendt elvers skiggelse gå fremad, lidt længere foran hende. "Enedar?" Hun gik lidt hurtigere, og nåede hen til ham. "Hey! Hvad laver du her? Jeg troede faktisk du stadig var nede ved søen" Nightie smilede til hendes ven, og de gik fortsat videre.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 17:26:59 GMT 1
"Hej" sagde Enedar højt, fordi der var så meget larm på pladsen. "Det var hyggeligt du var her ." "Nå, hvad laver du så her?" sagde han kiggede blidt på hende.
|
|
|
Post by Niphedoria on Jun 15, 2007 17:32:30 GMT 1
"Ad'mina og jeg skulle mødes her, for at købe nogle bukser til mig. Men hun skulle jo med sin bror. Så jeg blev her bare, og gik lidt rundt." Nightie kløede sig i håret, og tænkte lidt på det "pinelige" optrin hun havde været med til tidligere på dagen. "Hvad laver du hér?" Spurgte hun.
|
|
|
Post by Enedar on Jun 15, 2007 17:39:29 GMT 1
"Tja ikke noget, gad bare ikke sidde hjemme i varmen, og så tænkte jeg at jeg ville se på markedet om der var noget spændende" sagde han stille og kom til at tænke på episoden tideligere, men den var der ikke noget at gøre ved nu. "Øhh.. undskyld hvis det krænkede dig at jeg så dig da du var.. ja du ved" sagde han meget genert og afventede hendes reaktion....
|
|